Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Agencja reklamowa Ad Concept została wybrana do sprzedaży widgetu Polskiej Agencji Prasowej Euro 2012.
Widget to interaktywna aplikacja flaszowa, prezentująca aktualizowane na bieżąco wydarzenia podczas eliminacji do Euro 2012. Użytkownicy znajdą w niej zapowiedzi i wyniki meczów, aktualne statystyki drużyn, sytuacje w grupach, a także najświeższe wiadomości agencyjne związane z mistrzostwami.
Ad Concept zajmie się sprzedażą powierzchni reklamowej dostępnej w aplikacji oraz tworzeniem strategii kampanii konsumenckich przy wykorzystaniu widgetu.
Monika Chodyra, odpowiedzialna za projekt w Ad Concept, przypomniała, że Euro 2012 to wydarzenie, które w sposób szczególny działa na rynek reklamowy. "Wśród różnorakich kampanii, których będziemy świadkami forma widgetu jest z pewnością wyjątkowym produktem. Jej atrakcyjność podnosi fakt, że widget będzie korzystał z najlepszego źródła informacji jakim są zasoby Polskiej Agencji Prasowej. Jako broker reklamowy czujemy się zaszczyceni, mogąc współpracować z tak zacnym partnerem. Nasi handlowcy i współpracownicy rozpoczęli już rozmowy ze sponsorami mistrzostw" - podkreśliła Monika Chodyra, odpowiedzialna za projekt w Ad Concept.
KONTAKT:
Małgorzata Teodorczyk
Członek Zarządu
tel. kom. +48 605 39 09 72
e-mail: m.teodorczyk@adconcept.pl
-
Ad Concept Group
ul. Rakowiecka 41 lok. 17
02-521 Warszawa
tel. (22) 423 80 13 wew. 105
fax (22) 403 13 00
Źródło informacji: Ad Concept Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.12.2010, 14:38 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |