Newsletter

Zlecone: "The Princess": Schuco nowym sponsorem turnieju Challenge Tour w Szwecji

28.02.2011, 12:30aktualizacja: 28.02.2011, 12:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wspieranie dobrze zapowiadających się golfistów i ich następców jako wspólne wyzwanie.

Bielefeld - Schuco poszerza swoją działalność związaną z międzynarodowym golfem. Głównym celem przedsiębiorstwa jest wspieranie przyszłych pokoleń, dlatego też firma zdecydowała się zostać nowym sponsorem "The Princess" - europejskiego turnieju Challenge Tour powołanego do życia przez Henrika Stensona w 2009 roku. Stenson jest ambasadorem marki Schuco i światowej klasy golfistą, który interesuje się bieżnią pola golfowego i ekologicznym stylem życia. Jednym z jego zadań jest wspieranie młodych golfistów i przygotowywanie ich na przyszłość. Turniej rozpocznie się 30 czerwca i potrwa do 3 lipca 2011 r. w mieście Bara, w południowej Szwecji, niedaleko Malmo. Kolejnym ważnym wydarzeniem Challenge Tour będzie turniej charytatywny, zaplanowany na 4 lipca, w którym Stenson stawi się przeciwko Martinowi Kaymerowi, zajmującemu obecnie drugie miejsce na liście najlepszych światowych zawodników, członkowi drużyny ambasadorów marki Schuco.

Henrik Stenson zaznaczył: "Jako ojciec dwójki dzieci i ktoś, kto wychowywał się z Challenge Tour, z przyjemnością patrzę na rozwój turniejów. Jestem bardzo zadowolony, że firma taka jak Schuco pomaga nam wspierać młodych sportowców, zarówno jako golfistów, jak i osobowości. Razem z 'The Princess', Schuco biorą na siebie odpowiedzialność za zbudowanie lepszej przyszłości".

Dirk U. Hindrichs, prezes i dyrektor generalny Schuco International KG, powiedział: "Schuco pokazuje czego można dokonać przy użyciu nowatorskich i inteligentnych technologii, przyczyniając się jednocześnie do ochrony niebieskiej planety. Inwestujemy w przyszłe pokolenia, co zresztą stanowi dewizę wydarzenia Challenge Tour 'The Princess', które promuje i wspiera młode talenty. Niezwykle cieszy nas fakt, że zostaliśmy partnerem tego nadzwyczajnego wydarzenia, zwłaszcza, że nasz ambasador marki, Henrik Stenson, jest przekonującą osobowością, która bez reszty angażuje się w to, co robi".

Schuco jest światowym ekspertem w dziedzinie solarnych systemów oświetlenia, okien, drzwi, i fasad budynków. Firma dokłada wszelkich starań, aby chronić zasoby naturalne i hołduje zasadzie wprowadzania zielonej technologii dla niebieskiej planety – Ziemi, innymi słowy – otwarcia okien na czystą energię słoneczną. W obecnych czasach, zarówno wprowadzający innowacyjne rozwiązania eksperci Schuco, jak i organizacje zajmujące się zawodowo golfem dążą do zapewnienia technologii będącej w harmonii ze środowiskiem naturalnym. Stąd też zainteresowanie przedsiębiorstwa branżą zawodowego golfa. Główny nacisk w kwestii działań podejmowanych przez Schuco na rzecz golfa, oprócz organizacji zamkniętego turnieju golfowego klasy mistrzowskiej Schuco Open, będzie położony na współpracę z niekwestionowanymi mistrzami i ambasadorami marki takimi, jak Martin Kaymer, Bernhard Langer, Colin Montgomerie, Miguel Angel Jimenez, Gregory Havret, Geoff Ogilvy, Henrik Stenson, Edoardo Molinari i Liang Wenchong. Wiele z tych światowej sławy gwiazd świętowało swoje mniejsze i większe triumfy podczas słynnego Challenge Tour.

Schuco

Zielona technologia dla niebieskiej planety

Otwarcie okien na energię słoneczną

Schuco International KG jest wiodącym dostawcą nowatorskich materiałów budowlanych. Przedsiębiorstwo jest synonimem ekspertyzy w zakresie rozwiązań solarnych, okien, drzwi i fasad. Krótko mówiąc zajmuje się dostarczaniem zielonej technologii dla niebieskiej planety. Roczne obroty przedsiębiorstwa w roku 2010 osiągnęły poziom 2,35 mld EUR. Schuco zatrudnia ponad 5 000 pracowników, współpracuje z 12 000 przedsiębiorstw partnerskich i prowadzi działalność w ponad 75 krajach na świecie. Spółka posiadająca swą siedzibę w Bielefeld dostarcza na rynek okna i fasady wyprodukowane przy zastosowaniu najnowszej technologii, a także energooszczędne systemy oświetlenia i ogrzewania solarnego. Ponadto, świadczy usługi w zakresie doradztwa dla architektów, deweloperów, wytwórców materiałów aluminiowych i PVC-U, monterów systemów solarnych, inwestorów i klientów. Głównym celem przedsiębiorstwa jest zapewnienie dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta rozwiązań dla wszystkich sektorów rynku, począwszy od gospodarstw indywidualnych, a na projektach handlowych i przemysłowych skończywszy. Schuco posiada szeroką ofertę produktów wytwarzanych z wysokiej jakości materiałów, w tym systemów, które spełniają najbardziej wymagające standardy w zakresie energooszczędności, bezpieczeństwa, komfortu użytkowania i wyglądu, a także produkowane są z zachowaniem polityki najwyższej jakości. Dzięki wprowadzeniu swojego własnego modelu Energy2 - opartego na oszczędzaniu i wytwarzaniu energii, ekspertom Schuco udało się stworzyć innowacyjną koncepcję energii. Izolacja termiczna, wprowadzanie zautomatyzowanych i energooszczędnych rozwiązań solarnych pomaga wyraźnie zmniejszyć zużycie energii w budynkach, przy jednoczesnym wytwarzaniu czystej energii. Dzięki takiemu rozwiązaniu, eksperci Schuco pokazali nam, w jaki sposób można połączyć naglący problem ochrony środowiska z sukcesem komercyjnym a także stylowymi rozwiązaniami architektonicznymi. Więcej informacji znajduje sie na stronie http://www.schueco.com.

Zdjęcie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-a

Zdjęcie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-b

Zdjęcie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-c

Zdjęcie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-d

KONTAKT:

Schuco International KG

Tanja Brinks

dyrektor ds. marketingu

Karolinenstr. 1-15

D-33609 Bielefeld

tel. +49 521 783-425

fax +49 521 783-182

e-mail: tbrinks@schueco.com

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.02.2011, 12:30
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ