Newsletter

Zlecone: Jennifer Lopez zostaje nową twarzą kampanii reklamowej Wiosna 2011 firmy TOUS

11.03.2011, 12:37aktualizacja: 11.03.2011, 12:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- dołączone zdjęcie

NOWY JORK, 10 marca 2011 r. /PRNewswire/ - Mając na celu dalsze budowanie potężnej międzynarodowej organizacji, firma jubilerska TOUS, z siedzibą w Barcelonie, będzie mogła dotrzeć do ludzi na całym świecie dzięki swojej nowej kampanii reklamowej Wiosna 2011, której twarzą będzie światowa ikona, Jennifer Lopez, aktorka nominowana do Złotych Globów, artystka mająca na koncie platynowe albumy, nowa gospodyni przebojowego programu AMERICAN IDOL oraz, co prawdopodobnie jest jej najważniejszą rolą w życiu, matka bliźniaków. Sesja zdjęciowa Lopez zostanie wykonana przez Ellen Von Unwerth i będzie utrzymana w radosnym oraz kobiecym klimacie, odzwierciedlającym żartobliwą kolekcję zaprojektowaną przez Rosę Tous oraz jej męża Salvadora Tous.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110310/NY63131 )

"Jesteśmy zachwyceni, że taka ikona jak Jennifer Lopez będzie twarzą wiosennej kampanii firmy TOUS" - powiedziała Rosa Tous. "Jennfier jest nie tylko niesamowicie piękną kobietą, ale również utalentowaną aktorką, piosenkarką oraz tancerką, która podobnie jak nasza firma ceni wartości rodzinne - wyjaśnia Salvador Tous, prezes honorowy TOUS. - Jesteśmy przekonani, że Jennifer Lopez będzie świetnym przedstawicielem, ponieważ jest osobą szczerą oraz charyzmatyczną, co stanowi doskonałe odzwierciedlenie naszej marki".

"To moje ulubione zlecenie. Wszystkie kobiety kochają przecież diamenty" - powiedziała Jennifer Lopez.

Międzynarodowa ikona, Jennifer Lopez, jest aktorką, artystką, piosenkarką, producentem filmowym oraz telewizyjnym, projektantką mody, przedsiębiorcą oraz filantropem. Lopez sprzedała ponad 55 milionów płyt na całym świecie oraz występowała w wielu filmach, które figurowały na 1 miejscu amerykańskiego Box Office, takich jak "Powiedz tak" oraz "Sposób na teściową".

Jest to krok milowy w jej karierze. Lopez jest jurorem w programie AMERICAN IDOL, niesamowicie popularnym programie telewizyjnym mającym już 10 edycji. To Lopez wyznaczyła standardy dla gwiazd reklamujących perfumy, ubrania oraz akcesoria. Ponadto, jej najnowszy zapach, Love and Glamour, to już 17 perfumy, które z sukcesem zostały wypuszczone na rynek i zarobiły łącznie ponad miliard dolarów.

Założona w roku 1920, firma TOUS stworzyła innowacyjną koncepcję biżuterii, którą wyróżnia charakterystyczne podejście do tradycyjnej ekskluzywnej biżuterii. Ta firma rodzinna rozwinęła się w globalną markę reprezentującą styl życia dzięki swoje biżuterii, akcesoriom, zegarkom oraz kolekcjom perfum. Obecnie TOUS prowadzi swoją działalność w 45 krajach oraz posiada ponad 400 sklepów w miastach takich jak Nowy Jork, Meksyk lub Tokio.

Uwagi dla wydawców:

Zdjęcie dołączone do niniejszej informacji jest dostępne za pośrednictwem PA Photowire. Można je pobrać ze strony http://www.pa-mediapoint.press.net lub obejrzeć pod adresem http://www.mediapoint.press.net lub http://www.prnewswire.co.uk.

Zdjęcie dołączone do niniejszej informacji jest dostępne w agencji fotograficznej European Pressphoto Agency (EPA) pod adresem http://www.epa-photos.com.

Źródło: TOUS

KONTAKT:

Biuro prasowe TOUS

Ctra. de Vic, El Guix 3

08243 Manresa (Barcelona) Espana

tel. +34-93-878-44-44

-

Carla Pujol

e-mail: cpujol@tous.es

-

Maria Carra

e-mail: mcarra@tous.es

-

Meritxell Boy

e-mail: mboy@tous.es

-

Kontakt dla prasy w Stanach Zjednoczonych:

Tracy Paul & Company

Lindsay Sargent

tel. +1-212-741-5459 x26

e-mail: lindsay@tracypaul.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.03.2011, 12:37
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ