Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Człowiek od wieków pragnął wzbić się w przestworza i ulecieć swobodnie jak ptaki. Począwszy od czasów mitologicznych poprzez śmiałe i innowacyjne wizje Bacona czy DaVinciego po czasy współczesne, gdzie nowoczesne samoloty i maszyny latające starają się rekompensować Mu brak skrzydeł, On marzy dalej. Jest w nim nieskończony romantyzm latania, w ciszy, tak jak na to pogoda pozwala, wykorzystując to co dała mu natura... dokładnie w ten sam sposób jak ptaki" – tłumaczy ideę konkursu Witold Wiśniowski, dyrektor Instytutu Lotnictwa.
Konkurs jest otwarty. Mogą w nim wziąć udział zarówno profesjonalni plastycy i graficy reklamowi, jak i absolwenci oraz studenci wyższych szkół plastycznych z całego świata, a także osoby niezwiązane na co dzień ze sztuką. Prace oceniać będzie międzynarodowe jury. Interdyscyplinarny skład ma zagwarantować najwyższy poziom konkursu.
"Sama tematyka konkursu daje dużo do myślenia, skłania do wielu inżynierskich oraz artystycznych przemyśleń. Mamy nadzieję, że poziom organizowanego konkursu oraz perspektywa konfrontowania się na polu międzynarodowym o tak ciekawą nagrodę główną dodatkowo doda uczestnikom 'skrzydeł'" – mówi Radosław Suchożebrski, przewodniczący jury.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronach http://www.ilot85lat.pl oraz http://www.ilot.edu.pl.
Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.
Dodatkowe informacje:
Instytut Lotnictwa
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa
e-mail konkursowy: poster@ilot.edu.pl
-
Radosław Suchożebrski
tel. (22) 846 00 11 wew. 402
e-mail: radosław.suchozebrski@ilot.edu.pl
-
Wojciech Łukowski
tel. (22) 846 00 11 wew. 547
e-mail: wojciech.lukowski@ilot.edu.pl
Źródło informacji: Instytut Lotnictwa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.03.2011, 11:39 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |