Newsletter

Zlecone: Sztuczna inteligencja w wirtualnych sklepach

23.03.2011, 12:01aktualizacja: 23.03.2011, 12:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ma rzetelną wiedzę o produkcie, doskonały kontakt z internautą i jest nowoczesnym narzędziem promocyjnym w internecie. Firmy Archideko oraz Stanusch Technologies wprowadziły na rynek aiboota – odmianę awatara (wirtualnego doradcy), który udziela informacji na temat produktów w sklepach internetowych.

aiboot to program komputerowy, który prowadzi rozmowy z użytkownikiem internetu, wykorzystując metody i techniki sztucznej inteligencji, wizualizację postaci i syntezę mowy. Odpowiada na pytania internauty oraz udziela mu informacji ogólnych, technicznych i specjalistycznych na temat produktu. Informacje jakie aiboot posiada w swojej bazie wiedzy pochodzą bezpośrednio od producenta oraz z eksperckich blogów i forów internetowych. aiboot pokazuje także zdjęcia, wykresy, tabele, grafikę oraz filmy.

aiboot jako nowoczesna forma promocji produktów i usług w internecie skierowana jest do producentów i dystrybutorów sprzętu RTV/AGD, narzędzi specjalistycznych, wyposażenia wnętrz, branży motoryzacyjnej, medycznej, turystycznej, budowlanej, sektora usług itp. Zadaniem aiboota jest wsparcie sprzedaży produktów i usług oraz budowanie zaufania do marki.

aiboot daje odbiorcom reklamy możliwość natychmiastowej interakcji, a menedżerom produktów niespotykane do tej pory możliwości analityczne. aiboot ze swoim przekazem dociera bezpośrednio do ściśle zdefiniowanej grupy odbiorców: klientów sklepów internetowych, porównywarek cenowych oraz użytkowników dedykowanych serwisów internetowych. Już dziś pracuje w działach RTV/AGD czterech sklepów internetowych: agito.pl, totu.pl, morele.net, zakupy.urządzamy.pl wydawnictwa Murator i przekazuje informacje na temat zmywarki firmy Electrolux. Model biznesowy aiboota opiera się o tzw. model CPA (Cost-Per-Action). Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.aiboot.com.

***

Archideko sp. z o.o jest autorem nowej koncepcji biznesowej i programistycznej pod nazwą aiboot, która wykorzystuje technologię wirtualnych doradców Stanusch Technologies. Archideko jako pierwsze na rynku wprowadza ją do sklepów internetowych, porównywarek cenowych i dedykowanych serwisów internetowych.

Stanusch Technologies jest autorem i dostarczycielem oprogramowania komputerowego pod nazwą Wirtualny Doradca, symulującego zachowanie człowieka, z którym można rozmawiać przy użyciu języka naturalnego. Stanusch Technologies to dynamicznie rosnąca firma z silnym zapleczem technologicznym i doświadczonymi założycielami. Głównym udziałowcem spółki jest Sebastian Kulczyk.

Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

Dodatkowe informacje:

Artur Kaliszewski

tel. kom. +48 698 880 949

e-mail: artur.kaliszewski@aiboot.com

http://www.aiboot.com

Źródło informacji: Archideko Sp. z o.o. i Stanusch Technologies Sp. z o.o.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.03.2011, 12:01
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ