Newsletter

Zlecone: Najważniejsze wydarzenie roku: Kongres "FUTURE MARKETING" – Sopot 30.05 – 03.06.2011 r.

20.04.2011, 17:56aktualizacja: 20.04.2011, 17:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kongres to unikalne wydarzenie dla osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegentów, w tym 16 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów.

Kongres składa się z kilku części merytorycznych, pierwsza to trzy dni prelekcji, następnie dwa dni dodatkowych warsztatów, debat gości specjalnych. Ponadto po części prelekcji planowane są atrakcje i imprezy towarzyszące.

Udział w kongresie "FUTURE MARKETING" jest unikalną na polską skalę okazją zapoznania się ze światowymi trendami w marketingu, sprzedaży, mediach oraz komunikacji. To spotkanie z grupą ekspertów i praktyków działających w różnych obszarach marketingu.

Organizatorem całego wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której wiodący serwis http://www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10 urodziny, a kongres wraz z konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010 (http://www.dyrektormarketinguroku.pl) jest ich ukoronowaniem.

Kongres i towarzyszące mu atrakcje są tak zaplanowane, aby umożliwić najważniejszym osobom w firmach, odpowiedzialnym za ich rozwój, strategię, marketing, odpoczynek od natłoku bieżących obowiązków i udostępnić ogromną dawkę wiedzy, inspiracji, pomysłów.

"Termin, w którym odbywa się kongres, to czas, w którym większość działań marketingowych firm jest w realizacji, a plany na kolejne kwartały i miesiące roku są w trakcie rozważań. Dlatego dzięki swobodnej możliwości wybór ścieżek tematycznych i prelekcji związanych z najważniejszymi trendami, uczestnicy kongresu mogą w efektywny sposób poznać ważne trendy, na które ich firma powinna się z wyprzedzeniem przygotować. Jest to również niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń, czerpania nowych inspiracji oraz nawiązania nowych kontaktów i znajomości.

Mamy plany na kolejny rok, jak rozwinąć kongres w jeszcze bardziej innowacyjne wydarzenie, jednak na razie skupiamy się z naszymi partnerami na pierwszej edycji. Po niespełna dwóch miesiącach prac uruchomiliśmy stronę kongresu. W tym tygodniu rusza kampania reklamowa oraz biuro prasowe.

Udało nam się pozyskać do współpracy przy tym wydarzeniu najlepsze światowe i polskie firmy, to ponad trzydzieści spółek i instytucji. Bez ich wsparcia oraz wiedzy organizowanie kongresu byłoby bardzo trudne" – powiedział Paweł Netczuk, prezes spółki.

Większość komunikacji i informacji o kongresie oraz jego atrakcjach znajduje się na stronach internetowych kongresu, które są prowadzone zarówno w języku polskim pod adresem: http://www.kongresdyrektorowmarketingu.pl, jak i angielskim pod adresem: http://www.cmocongress.com. Cały proces rejestracji uczestników czy akredytacji dziennikarskich odbywa się poprzez stronę kongresu.

Kongres to jedyne takie wydarzenie w Polsce! Gośćmi specjalnymi będą m.in.:

- Diego Oliva – Facebook.com, Director EMEA na Europę, Bliski Wschód i Afrykę,

- David Patton – President & CEO Grey EMEA na Europę, Bliski Wschód i Afrykę,

- Nick Wiggin – dyrektor strategii firmy Ericsson,

- Peter Walshe – Brand Manager, Millward Brown,

- Gabriela Salinas – Global Brand Manager Deloitte,

- Louis Seara Cardoso – prezes Mindgames.

Wśród polskich gości znajdują się m.in.:

- Bartosz Drozdowski – MD ARBOinteractive,

- Janusz Moneta – CMO CEE Google,

- Robert Majkut – Designer,

- Wojciech Grendziński – IMS SA,

- Mateusz Galica – dyrektor ds. strategii w TNS,

- Tomasz Modzelewski – prezes Zelmer,

- Marcin Skowroński – dyrektor pionu marketingu Onet.pl.

W trakcie kongresu prelekcje poprowadzą również przedstawiciele m.in.: AMS, Starcom, Grey, Google, Dragon Rouge i kilkudziesięciu innych firm.

Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na kongresie znajdą się m.in.: trendy w komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR.

Warsztaty towarzyszące kongresowi to okazji to pozyskania praktycznej wiedzy i nauki przez osoby o wieloletnim doświadczeniu. Prowadzącymi warsztaty będą przedstawiciele Grupy Training & Consulting, agencji PZL oraz domu mediowego Starcom.

Kongres "FUTURE MARKETING" to również kilka atrakcji związanych nie tylko z urokami sopockiego molo, imprezie towarzyszyć będą np.: rejsy jachtami regatowymi i motorowymi, których sponsorem jest jeden z partnerów kongresu - firma TAG Heuer, lecz także wieczorne imprezy w sopockim UNIQUE Club & Lounge, który zarezerwowany jest dla gości kongresu.

Drugiego dnia kongresu, we wtorek 31 maja o godzinie 20.00, odbędzie się finałowa Gala konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010. Osobą prowadzącą będzie znany telewizyjny prezenter, Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent – Sabiny Jeszki.

Za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu, tv, outdorze odpowiedzialna jest agencja Grey Group; za przygotowanie materiałów do kampanii w Internecie odpowiada agencja Digital One; opiekę techniczną, multimedią, światło oraz nagłośnienie przygotowuje agencja Prowokator; za obsługę infolinii i call center odpowiedzialna jest firma Bancom; za obsługę działań PR odpowiedzialna jest agencja Efekt PR; za obsługę działań e-marketingowych odpowiada SARE; oficjalnym ubezpieczycielem kongresu jest PZU; komunikację zapewnia nam Play; za transport samochodowy odpowiada Mercedes-Benz Polska; oficjalnym przewoźnikiem kongresu jest Lufthansa; w doborze mediów doradza nam Starcom; do obsługi recepcji i biura prasowego wykorzystamy sprzęt firmy HP.

Partnerami kongresu są: PAP, Miasto Sopot, TVN, GREY Group, TNS, Onet.pl, TVN, Radio PIN, AMS, ARBOInteractive, PZU, Digital ONE, Prowokator, Prografix, NEC, Ringer Axel Springer, Money.pl, FilmWorks, Platforma Mediowa Point Group, Bancom, TSE, GMB Pro Sound, IMS, PKN ORLEN, Detal Dzisiaj, PLAY, Puls Biznesu, Dragon Rouge, Direct Publishing Group, SARE, TAGHeuer, Midoceanbrands, AtMedia, SMB, IAA, PIAP, CCIFP, Prografix, Mercedes-Benz, L-S-W, Eclipse, Euronet, Lufthansa i Starcom.

Polska strona kongresu: http://www.kongresdyrektorowmarketingu.pl

Angielska strona kongresu: http://www.cmocongress.com

Akredytacje dziennikarskie: http://www.kongresdyrektorowmarketingu.pl/akredytacje/

Strona konkursu: http://www.dyrektormarketinguroku.pl

Strona organizatora: http://www.mediarun.pl

Występ Sabiny Jeszki: http://www.youtube.com/watch?v=Rm9-V9MBhL0

Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

Więcej informacji udzielają:

Michał Ledziński

Koordynator projektu

tel. (22) 390 90 00

e-mail: m.ledzinski@mediarun.pl

Obsługa Public Relations:

Magdalena Skibińska

Efekt PR

tel. (22) 408 87 01

e-mail: m.skibinska@efektpr.pl

Źródło informacji: Mediarun.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.04.2011, 17:56
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ