Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Zlecone: Schueco zaprasza dzieci do Szwecji na turniej "The Princess by Schueco"

08.06.2011, 11:00aktualizacja: 08.06.2011, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W ramach projektów "Schueco Green Pirates" i "Energy Path", wiodący producent nowatorskich elewacji budynków i główny sponsor turnieju skoncentruje się na łączeniu dobrej zabawy ze świadomością ekologiczną.

Bielefeld - Od 30 czerwca do 3 lipca 2011 r., fani golfu i ich dzieci będą świetnie się bawili podczas "The Princess by Schueco". Będąc głównym sponsorem tego zawodowego turnieju w południowoszwedzkim mieście Bara, firma rozszerza swoje zaangażowanie w golfa na poziomie międzynarodowym. Turniej ten, będący częścią European Challenge Tour. służy przede wszystkim rozwijaniu nowych talentów golfowych. Szwedzka gwiazda golfa i ambasador marki Schueco, Henrik Stenson zainaugurował tę imprezę w 2009 r.

Schueco jest nie tylko głównym sponsorem wydarzenia, rozpoczął także projekt "Schueco Green Pirates". Tutaj młodzież wprowadza się w temat energetyki poprzez zabawę, wykonywanie zadań i testowanie ich wiedzy. Marka Schueco opowiada sie za "Zieloną Technologią dla Niebieskiej Planety", czyli czystą energetyką z paneli i okien słonecznych. Dzieci już w młodym wieku powinny zrozumieć związek między ekologicznie wytwarzaną energią a ochroną klimatu. "Najlepiej uzyskać to przez ich aktywne zaangażowanie - wyjaśnia Dirk U. Hindrichs, prezes i dyrektor generalny Schueco International KG. - Dlatego też łączymy nasze zainteresowanie golfem z przekazywaniem świadomości ekologicznej przyszłym dorosłym, gdzie zielony jest definiującym kolorem, zaś naturę można przeżywać w sposób wyjątkowy - na polu golfowym."

Zielone idee dla niebieskiej planety

W miejscowości Bara, Schueco pracuje na rzecz zbliżenia coraz młodszych osób do idei zielonej technologii poprzez golf. Inicjatywa "Schueco Green Pirates" skierowana jest do dzieci między piątym a dwunastym rokiem życia i stanowi część kompleksowego programu imprez organizowanych przez szwedzką federację golfa dla młodych golfistów i osób, którzy golfa jeszcze nie znają. Dzięki wielu zajęciom, takim jak plac do jazdy, pole puttingowe i pole krótkie, mogą się oni nauczyć wszystkiego na temat tego coraz bardziej popularnego sportu, a nawet sami go spróbować. Każde dziecko zarejestrowane jako "green pirate" (zielony pirat) otrzyma bandanę Schueco oraz kartę wyników z informacją i zadaniami na temat golfa i energetyki. Zadania można wypełnić na tzw. "Schueco Energy Path" (Ścieżce Energetycznej Schueco). Po ukończeniu tej ścieżki, każdy "miniprofesjonalista" otrzyma paczkę upominkową i plakietkę, stając się częścią "Green Pirate Crew" (Załogi Zielonych Piratów). Jeśli chcesz zapewnić swoim dzieciom miejsca na turnieju, już teraz możesz zarejestrować się bez zobowiązań na stronie internetowej Schüco http://www.schueco.se/greenpirates.

Ambasadorowie marki Schueco Kaymer i Stenson stają do rywalizacji

Od 9 czerwca wiodący dostawca innowacyjnych elewacji budynków udostępnia również bilety na poturniejowy Charity Challenge Match, który odbędzie się 4 lipca 2011 r. pomiędzy ambasadorami marki Schueco Martinem Kaymerem i Henrikiem Stensonem. Bilety dostępne są na stronie http://www.schueco.se/princess. Dla ojca dwójki dzieci Henrika Stensona, człowieka, który stoi za "The Princess", to szczególny dzień. "To, że organizujemy już trzeci turniej dzięki Schueco ma dla mnie wyjątkowe znaczenie. Nasza przyszłość, w golfie i na innych polach, należy do naszej młodzieży. Dlatego też ważne jest, aby przyszłe pokolenia przejmowały odpowiedzialność. Będzie to możliwe jedynie, jeśli firmy z wizją wezmą Schueco za wzór zaangażowania.”

Światowej klasy golf na 2011 Schueco Open w Duesseldorfie

Trzeci coroczny turniej Schueco Open odbędzie się 31 lipca. W klubie golfowym Hubbelrath około 100 amatorów i profesjonalistów weźmie udział w największym w Niemczech i pełnym gwiazd turnieju dla zaproszonych. Do Martina Kaymera i Henrika Stensona dołączą inni ambasadorowie marki Schueco: Geoff Ogilvy, Bubba Watson, Dustin Johnson, Miguel Angel Jimenez, Gregory Havret, Edoardo Molinari i Liang Wenchong. Jedno jest pewne - lato będzie zielone i niezwykle ekscytujące. Informacje na temat Schueco Open, bilety i o wiele więcej znaleźć można na stronie http://www.schueco.de/golf.

Zdjęcie dostępne jest pod adresem: http://ots.de/dvgUv.

Schueco - Zielona Technologia dla Niebieskiej Planety

To oznacza czystą energię z paneli słonecznych i okien oraz wkład Schueco w ochronę środowiska dzięki innowacyjnym elewacjom budynków, których jest producentem. Ściślej mówiąc, wkład ten pochodzi z rozwiązania Energy(3): oszczędzanie energii - wytwarzanie energii - sieciowanie energii. System okien i elewacji nie tylko oszczędzają energię dzięki optymalnej izolacji termicznej, generują również energię dzięki wydajnym rozwiązaniom solarnym. W ten sposób powstaje nadwyżka energii, którą można wykorzystać dzięki inteligentnej sieci - zarówno do realizacji funkcji budynku, jak i w życiu codziennym. Wynik ten jest istotnym krokiem w kierunku samowystarczalności energetycznej - w kierunku zrównoważonego oszczędzania zasobów naturalnych oraz dla bezpiecznej przyszłosci. Schueco, poprzez 5250 pracowników i 12 000 firm partnerskich działa w 78 krajach i osiągnęła w 2010 r. obroty rzędu 2,38 mld EUR.

KONTAKT:

Schueco International KG

Tanja Brinks

Dyrektor ds. Marketingu

Karolinenstr. 1-15, D-33609 Bielefeld

tel. +49 521 783 425

fax: +49 521 783 182

e-mail: tbrinks@schueco.com

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.06.2011, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ