Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Bielefeld - Od 30 czerwca do 3 lipca 2011 r., fani golfu i ich dzieci będą świetnie się bawili podczas "The Princess by Schueco". Będąc głównym sponsorem tego zawodowego turnieju w południowoszwedzkim mieście Bara, firma rozszerza swoje zaangażowanie w golfa na poziomie międzynarodowym. Turniej ten, będący częścią European Challenge Tour. służy przede wszystkim rozwijaniu nowych talentów golfowych. Szwedzka gwiazda golfa i ambasador marki Schueco, Henrik Stenson zainaugurował tę imprezę w 2009 r.
Schueco jest nie tylko głównym sponsorem wydarzenia, rozpoczął także projekt "Schueco Green Pirates". Tutaj młodzież wprowadza się w temat energetyki poprzez zabawę, wykonywanie zadań i testowanie ich wiedzy. Marka Schueco opowiada sie za "Zieloną Technologią dla Niebieskiej Planety", czyli czystą energetyką z paneli i okien słonecznych. Dzieci już w młodym wieku powinny zrozumieć związek między ekologicznie wytwarzaną energią a ochroną klimatu. "Najlepiej uzyskać to przez ich aktywne zaangażowanie - wyjaśnia Dirk U. Hindrichs, prezes i dyrektor generalny Schueco International KG. - Dlatego też łączymy nasze zainteresowanie golfem z przekazywaniem świadomości ekologicznej przyszłym dorosłym, gdzie zielony jest definiującym kolorem, zaś naturę można przeżywać w sposób wyjątkowy - na polu golfowym."
Zielone idee dla niebieskiej planety
W miejscowości Bara, Schueco pracuje na rzecz zbliżenia coraz młodszych osób do idei zielonej technologii poprzez golf. Inicjatywa "Schueco Green Pirates" skierowana jest do dzieci między piątym a dwunastym rokiem życia i stanowi część kompleksowego programu imprez organizowanych przez szwedzką federację golfa dla młodych golfistów i osób, którzy golfa jeszcze nie znają. Dzięki wielu zajęciom, takim jak plac do jazdy, pole puttingowe i pole krótkie, mogą się oni nauczyć wszystkiego na temat tego coraz bardziej popularnego sportu, a nawet sami go spróbować. Każde dziecko zarejestrowane jako "green pirate" (zielony pirat) otrzyma bandanę Schueco oraz kartę wyników z informacją i zadaniami na temat golfa i energetyki. Zadania można wypełnić na tzw. "Schueco Energy Path" (Ścieżce Energetycznej Schueco). Po ukończeniu tej ścieżki, każdy "miniprofesjonalista" otrzyma paczkę upominkową i plakietkę, stając się częścią "Green Pirate Crew" (Załogi Zielonych Piratów). Jeśli chcesz zapewnić swoim dzieciom miejsca na turnieju, już teraz możesz zarejestrować się bez zobowiązań na stronie internetowej Schüco http://www.schueco.se/greenpirates.
Ambasadorowie marki Schueco Kaymer i Stenson stają do rywalizacji
Od 9 czerwca wiodący dostawca innowacyjnych elewacji budynków udostępnia również bilety na poturniejowy Charity Challenge Match, który odbędzie się 4 lipca 2011 r. pomiędzy ambasadorami marki Schueco Martinem Kaymerem i Henrikiem Stensonem. Bilety dostępne są na stronie http://www.schueco.se/princess. Dla ojca dwójki dzieci Henrika Stensona, człowieka, który stoi za "The Princess", to szczególny dzień. "To, że organizujemy już trzeci turniej dzięki Schueco ma dla mnie wyjątkowe znaczenie. Nasza przyszłość, w golfie i na innych polach, należy do naszej młodzieży. Dlatego też ważne jest, aby przyszłe pokolenia przejmowały odpowiedzialność. Będzie to możliwe jedynie, jeśli firmy z wizją wezmą Schueco za wzór zaangażowania.”
Światowej klasy golf na 2011 Schueco Open w Duesseldorfie
Trzeci coroczny turniej Schueco Open odbędzie się 31 lipca. W klubie golfowym Hubbelrath około 100 amatorów i profesjonalistów weźmie udział w największym w Niemczech i pełnym gwiazd turnieju dla zaproszonych. Do Martina Kaymera i Henrika Stensona dołączą inni ambasadorowie marki Schueco: Geoff Ogilvy, Bubba Watson, Dustin Johnson, Miguel Angel Jimenez, Gregory Havret, Edoardo Molinari i Liang Wenchong. Jedno jest pewne - lato będzie zielone i niezwykle ekscytujące. Informacje na temat Schueco Open, bilety i o wiele więcej znaleźć można na stronie http://www.schueco.de/golf.
Zdjęcie dostępne jest pod adresem: http://ots.de/dvgUv.
Schueco - Zielona Technologia dla Niebieskiej Planety
To oznacza czystą energię z paneli słonecznych i okien oraz wkład Schueco w ochronę środowiska dzięki innowacyjnym elewacjom budynków, których jest producentem. Ściślej mówiąc, wkład ten pochodzi z rozwiązania Energy(3): oszczędzanie energii - wytwarzanie energii - sieciowanie energii. System okien i elewacji nie tylko oszczędzają energię dzięki optymalnej izolacji termicznej, generują również energię dzięki wydajnym rozwiązaniom solarnym. W ten sposób powstaje nadwyżka energii, którą można wykorzystać dzięki inteligentnej sieci - zarówno do realizacji funkcji budynku, jak i w życiu codziennym. Wynik ten jest istotnym krokiem w kierunku samowystarczalności energetycznej - w kierunku zrównoważonego oszczędzania zasobów naturalnych oraz dla bezpiecznej przyszłosci. Schueco, poprzez 5250 pracowników i 12 000 firm partnerskich działa w 78 krajach i osiągnęła w 2010 r. obroty rzędu 2,38 mld EUR.
KONTAKT:
Schueco International KG
Tanja Brinks
Dyrektor ds. Marketingu
Karolinenstr. 1-15, D-33609 Bielefeld
tel. +49 521 783 425
fax: +49 521 783 182
e-mail: tbrinks@schueco.com
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.06.2011, 11:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |