Newsletter

Zlecone: "Paskudny wirus" atakuje serwis BeautifulPeople.com

20.06.2011, 10:46aktualizacja: 20.06.2011, 10:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wirus Shrek przepuszcza atak na system ocen; 30 000 "brzydkich" osób dokonuje inwazji na BeautifulPeople.com.

LONDYN, 20 czerwca 2011 r. /PRNewswire/ - BeautifulPeople.com, sieć społecznościowo-randkowa przeznaczona wyłącznie dla atrakcyjnych osób, została zaatakowana przez wirus, który umożliwił 30 000 "brzydkich" osób wtargnięcie do serwisu.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110620/LA18084)

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110418/LA84274LOGO)

Standardowo, każdy nowy użytkownik musi przejść przez rygorystyczny etap "oceny", w którym członkowie społeczności w drodze głosowania decydują czy kandydat jest dość atrakcyjny, by dołączyć do serwisu. Ale w zeszłym miesiącu moduł oceniania uległ awarii, pozwalając każdemu - niezależnie od jego wyglądu - na uzyskanie członkostwa.

Greg Hodge, dyrektor zarządzający BeautifulPeople.com: "Nabraliśmy podejrzeń w momencie, gdy w okresie sześciu tygodni w serwisie zarejestrowały się dziesiątki tysięcy osób, spośród których wiele trudno było nazwać urodziwymi. Natychmiast zareagowaliśmy na tę sytuację, usuwając szkody spowodowane przez wirus Shrek i przekazując dane każdego nowego członka modułowi oceny, aby umożliwić prawowite oraz demokratyczne głosowanie. W wyniku tych działań usunęliśmy ponad 30 000 ostatnio zarejestrowanych użytkowników. Szczerze solidaryzujemy się z osobami, którym niesłusznie przyznano prawo dostępu do naszego serwisu, a które - choć przez krótką chwilę - uwierzyły, że są naprawdę atrakcyjne. To musiała być dla nich gorzka pigułka, ale być może lepiej uszczknąć kawałek nieba, niż nigdy nie móc go zasmakować”.

Serwis nadal prowadzi wewnętrzne śledztwo w sprawie wirusa Shrek. Początkowo myślano, że wysłał go jeden z 5,5 mln odrzuconych kandydatów do BeautifulPeople.com, jednak najnowsze informacje wskazują na byłego pracownika, który zostawił wirusa w maju, przed odejściem z pracy. Mimo że proces aplikacyjny doznał poważnych szkód, prywatne dane użytkowników i zabezpieczenia pozostały nienaruszone.

Powołano międzynarodowy zespół "strażników urody", których zadaniem będzie pilnowanie, by do serwisu nie uzyskali dostępu intruzi niespełniający wymaganych standardów.

BeautifulPeople.com uruchomiło gorącą linię (nr: 1-800-791-0662) przeznaczoną dla odrzuconych kandydatów. Mogą oni tam uzyskać pocieszenie, jak również wskazówki, jeśli chcą ponownie ubiegać się o dostęp do serwisu.

Jak mówi Hodge: "Uruchomiliśmy wersję 3.3 naszego serwisu miesiąc wcześniej niż planowano. To, co zobaczycie, odwiedzając BeautifulPeople.com, to o wiele bardziej zaawansowana witryna oraz bardziej ekskluzywna i lepiej strzeżona społeczność złożona wyłącznie z pięknych kobiet i przystojnych mężczyzn. Chcielibyśmy zapewnić naszą społeczność, że moduł oceniania został przywrócony do pełnej funkcjonalności. Nadal liczy się każdy oddanych głos, gdyż pozostajemy wierni naszym zasadom: wpuszczać tylko atrakcyjnych, a 'trolli' trzymać z daleka. Z drugiej strony, jednak otrzymaliśmy w tym okresie kilka tysięcy zgłoszeń od kandydatów wartych rozważenia - zwłaszcza z USA, Danii i Australii".

BeautifulPeople.com to największa na świecie społeczność atrakcyjnych osób. Mimo że ostatnio odrzucono wielu kandydatów, w serwisie zarejestrowanych jest ponad 700 000 osób z całego świata.

Przyjmowany jest średnio jeden na siedmiu kandydatów. Większość nowych członków pochodzi z USA, Danii i Francji. Kraje o największej liczbie odrzuconych kandydatur to Wielka Brytania, Rosja i Polska, natomiast Wielka Brytania i Rosja to kraje posiadające najmniej atrakcyjnych kandydatów płci męskiej.

30 000 ostatnio odrzuconych osób pochodziło z następujących krajów:

- USA: 11 924,

- Wielka Brytania: 3 156,

- Brazylia: 2 911,

- Francja: 2 340,

- Kanada: 1 220,

- Niemcy: 1 205,

- Australia: 1 093,

- Japonia: 998,

- Rosja: 840,

- Dania: 470.

Dostęp do serwisu BeautifulPeople.com możliwy jest tylko po przejściu demokratycznego procesu oceny, w trakcie którego członkowie społeczności głosując, przyznają oceny: "Absolutnie nie", "Nie", "Hmm, ok" oraz "Piękny" w oparciu o zdjęcia i krótki profil danego kandydata.

Użytkownicy serwisu zawarli już między sobą ponad 600 małżeństw i związków, z których urodziło się wiele pięknych dzieci.

Elitarny, międzynarodowy styl życia

Członkowie BeautifulPeople.com mają dostęp do:

- innych atrakcyjnych osób ze swojego regionu i z całego świata,

- wykwintnych imprez i modnej sieci towarzyskiej,

- ofert od czołowych wytwórni filmowych i telewizyjnych,

- rozbudowanej sieci kontaktów zawodowych.

BeautifulPeople.com znajduje się pod adresem http://www.BeautifulPeople.com.

Źródło: BeautifulPeople.com

KONTAKT:

Miki Haines-Sanger z Golden Goose PR

tel. +44-7900-690-574

lub

Felicity Hardingham

tel. +44-7747-445-898

lub

Cate McManus

tel. +1-310-729-3914

wszyscy z BeautifulPeople.com

e-mail: beautifulpeople@goldengoosepr.com

Uwagi dla wydawców:

Wywiady można przeprowadzać z Gregiem Hodgem, dyrektorem generalnym.

Więcej informacji b-roll media kit: Miki Haines-Sanger, Golden Goose PR, tel. +44-7900-690-574 lub Felicity Hardingham, tel. +44-7747-445-898 lub Cate McManus, tel. +1-310-729-3914 lub e-mail: beautifulpeople@goldengoosepr.com.

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.06.2011, 10:46
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ