Newsletter

Zlecone: Polacy kupują części samochodowe przez Internet

16.06.2011, 15:29aktualizacja: 16.06.2011, 15:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KATOWICE, Polska - Od kilku lat w dziedzinie motoryzacji Internet pozwala na znaczne oszczędności. Wiele stron poświęconych samochodom nowym i używanym pozwala na porównanie cen, zdobycie danych technicznych i wybranie najkorzystniejszych cen.

Nowe zjawisko w Polsce, sprzedaż części zamiennych do samochodów online. Na przykład na stronie http://www.mister-auto.pl/pl/ wystarczy zidentyfikować swój samochód, aby przejść do spersonalizowanego katalogu części samochodowych online i wybrać z oferty najbardziej znanych marek (KYB, Bosch, Monroe, Luk).

Oszczędność na zakupionych przez Internet częściach (tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, amortyzatory, sprzęgło, zawieszenie, światła, podnośniki szyb, wahacze, rozrząd) może osiągnąć nawet 60% w porównaniu z tradycyjnym sklepem oferującym części samochodowe.

Nie można lekceważyć takiej oszczędności w czasach kryzysu ekonomicznego. Większość stron posiada telefoniczną obsługę klienta do dyspozycji klientów nowicjuszy, a także wiele instrukcji montażu jest dostępnych w Internecie.

Części są dostarczane do klientów lub do ich miejsca pracy w czasie od 24 do 48 godzin. Ogromny sukces stron oferujących części samochodowe w Internecie spowodowany jest głównie dwoma tendencjami na rynku: "Do It Yourself" i poszukiwaniem najniższych cen. Wzrost zainteresowania częściami samochodowymi online jest ogromny: stale pojawiają się nowi internauci i nowi klienci, którzy zdają sobie sprawę, że nie trzeba być specjalistą, aby zmienić wycieraczki czy lusterko.

KONTAKT:

Christophe Riberolle

tel. 708-277-199

e-mail (Polska): prasa@mister-auto.pl

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2011, 15:29
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ