Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Schueco Open 2011: Dwa dni golfa na światowym poziomie

17.06.2011, 11:00aktualizacja: 17.06.2011, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Porywająca formuła, wyjątkowy zestaw uczestników: Ambasadorowie marki Schueco konkurować będą w systemie Ryder Cup, podczas imprezy Schueco Match Play, która odbędzie się 30 lipca.

Bielefeld - Dobre wieści dla entuzjastów golfa: Schueco Open 2011, największy w Niemczech i najbardziej pełen gwiazd turniej na zaproszenie, rozpocznie się 30 lipca o godzinie 15:30 meczem sponsorowanym przez markę Schueco. Dwunastu czołowych graczy, sześć drużyn i dziewięć dołków w trybie four-ball - najlepszym formacie rozgrywek: marka Schueco wprowadzi fanów golfa w odpowiedni nastrój przed tegorocznymi rozgrywkami Schueco Open w niedzielę 31 lipca, niezwykłym hitem rozgrywek golfowych. Ambasadorowie marki Schueco: Martin Kaymer, Henrik Stenson, Geoff Ogilvy, Bubba Watson, Ian Poulter, Dustin Johnson, Álvaro Quirós, Miguel Angel Jimenez, Gregory Havret, Edoardo Molinari i Liang Wenchong zmierzą się ze sobą w pierwszym meczu rozgrywek Schueco w kluble golfowym Hubbelrath w Duesseldorfie. Podobnie jak w turnieju Ryder Cup, zawodowcy zagrają ze sobą w składach reprezentacji narodowych. Największy golfista w Niemczech i numer trzy na świecie, Martin Kaymer, zagra razem z Maximilianem Kiefferem. Dwudziestoletni Kieffer jest jednym z najbardziej utalentowanych młodych niemieckich golfistów, który odnosi sukcesy w klubie golfowym Hubbelrath.

"Dzięki rozgrywkom Match Play Schueco udało nam się jeszcze bardziej poszerzyć wymiar sportowy turnieju Schueco Open, co jest dużym osiągnięciem jak na początek. Spektakularny turniej pod względem uczestników i jego ekscytujące formaty gry zapewnią widzom dwudniową rozrywkę na najwyższym poziomie - powiedział Dirk U. Hindrichs, przewodniczący i dyrektor naczelny Schueco International KG. - Jesteśmy przekonani, że tego rodzaju sportem na najwyższym poziomie możemy przyciągnąć wielu fanów golfa i zjednać sobie pozostałych. Zwiększy to popularność tego sportu oraz popularność ambasadorów naszej marki a także pomoże w dalszej promocji Schueco jako marki". Trzeci raz z rzędu, zawodnicy poruszą kwestię ochrony środowiska. Program Sky będzie transmitować wydarzenie dla tych, którzy nie będą mogli oglądać turnieju na żywo.

Emocjonująca rywalizacja pomiędzy narodami

Pierwsza impreza z serii Schueco Match Play rozgrywek zapowiada się na prawdziwe wydarzenie golfowe. Martin Kaymer i Maximilian Kieffer zmierzą się z Dustinem Johnsonem, numerem dziewięć na świecie i Bubbą Watsonem, obecnym numerem dwanaście. Dwaj Hiszpanie, Álvaro Quirós i Miguel Angel Jimenez zagrają przeciwko Gregory'emu Havretowi z Francji i z włoskim zawodnikiem, Edoardo Molinari. Kolejna europejska drużyna będzie składać się z ostatniego zwycięzcy brytyjskiego turnieju pucharowego Volvo Match Play, Iana Poultera i Szweda Henrika Stensona. Geoff Ogilvy, jeden z najlepszych graczy PGA Tour oraz Liang Wenchong, najlepszy zawodnik z Chin, stworzą drużynę Team Oceania. Widzowie będą wpuszczani 30 lipca, od godziny 14.00. Gracze rozpoczną grę od podkładki nr 10 na słynnym polu wschodnim (East Course) w klubie Hubbelrath. Bilety na rozgrywki turnieju Schueco w sobotę dostępne są już teraz na stronie: http://www.schueco.de/tickets-en.

Tak blisko wybitnych golfistów jak to możliwe: Współpraca z ambasadorem marki Schueco jako "caddy"

Ci, którzy chcą zobaczyć więcej ze światowej klasy golfa po Schueco Match Play, nie mogą opuścić Schueco Open w niedzielę. W najlepszym niemieckim i dobrze obsadzonym turnieju dla zaproszonych, ambasadorzy marki Schueco oraz inni odnoszący sukcesy zawodowi golfiści i amatorzy golfa będą ze sobą rywalizować w Duesseldorfie. Schueco oferuje fanom golfa wyjątkową okazję - pomoc ambasadorowi marki Schüco w noszeniu sprzętu do gry podczas obu dni imprezy i przejście rundy z najlepszym sportowcem, nosząc jego sprzęt. Chętni do pełnienia funkcji "caddy" dla ambasadora marki Schueco mogą wypełnić formularz na stronie: http://www.schueco.de/caddie-en. Pozostałe informacje o Schueco Open, biletach i innych informacjach można znaleźć na stronie: http://www.schueco.com/golf.

Poza tym, oprócz ekskluzywnych ofert VIP, Schueco daje gościom możliwość spotkania ambasadorów marki poza polami i bieżniami podczas Nocy Graczy 30 lipca, czyli niezapomnianego wieczoru galowego. Ponadto Schueco oferuje bilety VIP Hospitality, umożliwiając entuzjastom golfa obecność podczas uroczystości wręczenia nowemu mistrzowi Pucharu Zwycięzcy Schueco. Zainteresowane osoby proszone są o wysłanie e-maila na adres: vip@schueco.com.

Schueco - zielona technologia dla niebieskiej planety

Oznacza to czystą energię z paneli słonecznych i okien oraz wkład Schueco w ochronę środowiska dzięki innowacyjnym elewacjom budynków, których jest producentem. Ściślej mówiąc, wkład ten pochodzi z rozwiązania Energy3: oszczędzanie energii - wytwarzanie energii - sieciowanie energii. System okien i elewacji nie tylko oszczędza energię dzięki optymalnej izolacji termicznej, lecz także generuje również energię dzięki wydajnym rozwiązaniom solarnym. W ten sposób powstaje nadwyżka energii, którą można wykorzystać dzięki inteligentnej sieci - zarówno do realizacji funkcji budynku, jak i w życiu codziennym. Wynik ten jest ważnym krokiem w kierunku samowystarczalności energetycznej - w kierunku zrównoważonego oszczędzania zasobów naturalnych oraz dla bezpiecznej przyszłości. Firma Schueco, poprzez 5 250 pracowników i 12 000 firm partnerskich działa w 78 krajach i osiągnęła w 2010 roku obroty rzędu 2,38 mld EUR.

Zdjęcie dostępne jest na stronie: http://ots.de/eejYq.

KONTAKT:

Tanja Brinks

dyrektor ds. marketingu

Schueco International KG

Karolinenstr. 1-15

D-33609 Bielefeld

tel. +49 521 783-425

faks +49 521 783-182

e-mail: tbrinks@schueco.com

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.06.2011, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ