Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zapraszamy:
6 maja 2011 roku (piątek), godz. 10.00 - 11.00
Centrum Zielna, ul. Zielna 37, 00-108 Warszawa, Sala Europa, VI p.
Zapewniamy tłumaczenie symultaniczne
Dni Mediów odbędą się w tym roku w dniach 30 maja - 1 czerwca w Zielonej Górze, pod hasłem "Agenda 2031: Kolejnych 20 lat sąsiedztwa - Polska, Niemcy i UE". Spotkanie to będzie okazją do zastanowienia się, w 20. rocznicę podpisania Traktatu między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Federalną Niemiec o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy, nad zadaniami i wyzwaniami dla Polski i Niemiec na najbliższe dwudziestolecie oraz rolą obu państw w Unii Europejskiej. Na zakończenie konferencji prasowej organizatorzy podsumują także XIV edycję konkursu o Polsko-Niemiecką Nagrodę Dziennikarską.
W konferencji udział wezmą:
- Fritz Pleitgen, Ambasador Polsko-Niemieckich Dni Mediów 2011, prezes niemieckiego radia i telewizji WDR w latach 1995-2007, Prezes Zarządu Europejskiej Stolicy Kultury RUHR.2010
- Adam Krzemiński, dziennikarz i publicysta, "Polityka",
- Elżbieta Polak, Marszałek Województwa Lubuskiego, gospodarza IV Polsko-Niemieckich Dni Mediów
oraz
- Albrecht Lempp, dyrektor, członek zarządu Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej,
tj. głównego organizatora Dni Mediów, który działa również w imieniu niemieckiej Fundacji Roberta Boscha.
RSVP: do dn. 05.05.2011 r.
Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.
KONTAKT:
Barbara Owsiak
e-mail: barbara.owsiak@fwpn.org.pl
tel. (22) 338 67 97
tel. kom. +48 601 28 00 09
Źródło informacji: Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.05.2011, 12:11 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |