Newsletter

Zlecone: David Patton gościem specjalnym Kongresu Dyrektorów Marketingu "Future Marketing", Sopot 30.05 - 03.06.2011 r.

19.05.2011, 12:30aktualizacja: 19.05.2011, 12:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

David Patton - CEO Grey Group EMEA, UK - dołączył do Grey w 2007 r. i objął stanowisko CEO dla Grey London. Jego zadaniem było zapewnienie firmie motorem wzrostu liczby obecnych i przyszłych klientów, rozwój kluczowych strategii klienta oraz zapewnienie, że bogaty wachlarz zasobów Grey jest oferowany klientom z wielu dyscyplin komunikacji.

W latach 2004-2007 David pracował dla Sony Europe jako starszy wiceprezes ds. komunikacji marketingowej. Był odpowiedzialny za działania Sony Electronic w dziedzinie komunikacji marketingowej do oddziałów Sony zajmujących się klientami indywidualnymi i kontaktami B2B w ponad 40 krajach. David stał na czele zespołu 90 osób odpowiedzialnych za reklamę, sponsoring, promocję, Brand Management, PR korporacyjny i klientów, Internet, strategię i planowanie mediów, badania, Instore i CRM.

Wcześniej był wiceprezesem ds. marketingu w PlayStation w Sony Computer Entertainment Europe. Podczas 9 lat współpracy był odpowiedzialny za realizację strategii marketingowej, pozycjonowanie i planowanie, a także wsparcie PlayStation i PlayStation2.

Po ukończeniu studiów z tytułem licencjata (z wyróżnieniem) w dziedzinie Business Management, David rozpoczął w 1991 r. karierę w Nintendo jako Product Manager na terenie Wielkiej Brytanii.

Podczas swojej kariery David nadzorował produkcję ponad 100 reklam TV - przede wszystkim "PlayStation Double Life", który zdobył Grand Prix w British Television Advertising Awards w 1999 r., "PlayStation Mountain", który zdobył Grand Prix w Cannes 2004 r., "Bravia Balls" i "Bravia Paint", nagrodzone Grand Prix w British Television Advertising Awards 2007.

Wykładu Davida Pattona będzie można posłuchać we wtorek, 31.05.2011 r., na ścieżce tematycznej Trendy w komunikacji i Mediach podczas Kongresu "Future Marketing".

Kongres Dyrektorów Marketingu "Future Marketing" to unikalne wydarzenie dla osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 70 prelegentów, w tym 14 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów.

Organizatorem całego wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której wiodący serwis http://www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10. urodziny, a kongres wraz z Konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010 (http://www.dyrektormarketinguroku.pl) jest ich ukoronowaniem.

Kongres to jedyne takie wydarzenie w Polsce. Gośćmi specjalnymi będą między innymi: David Patton - President & CEO Grey EMEA na Europa, Bliski Wschód i Afrykę, Nick Wiggin - Dyrektor Strategii Ericsson, Peter Walshe - Brand Manager, Millward Brown, Gabriela Salinas - Global Brand Manager Deloitte, Louis Seara Cardoso - Prezes Mindgames i inni.

Wśród polskich gości znajdują się między innymi: Bartosz Drozdowski, MD ARBOinteractive, Janusz Moneta, CMO CEE Google, Robert Majkut, Designer, Wojciech Grendziński IMS SA, Mateusz Galica - Dyrektor ds. Strategii w TNS, Tomasz Modzelewski - Prezes Zelmer, Marcin Skowroński - Dyrektor Pionu Marketingu Onet.pl, w trakcie kongresu prelekcje poprowadzą również przedstawiciele m.in.: AMS, Starcom, Grey, Google, Facebook, TVN, Dragon Rouge i kilkudziesięciu innych firm.

Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: trendy w komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR. Warsztaty towarzyszące Kongresowi to okazja to pozyskania praktycznej wiedzy i nauki przez osoby o wieloletnim doświadczeniu. Prowadzącymi warsztaty będą przedstawiciele Grupy Training & Consulting.

Kongres "Future Marketing" to również kilka atrakcji związanych nie tylko z urokami sopockiego molo, imprezie towarzyszyć będą np.: rejsy jachtami regatowymi i motorowymi, których sponsorem jest jeden z partnerów Kongresu - firma TAG Heuer, a także wieczorne imprezy w sopockim UNIQUE Club & Lounge, który zarezerwowany jest dla gości Kongresu.

Drugiego dnia kongresu, we wtorek, 31 maja o godzinie 20:00, odbędzie się finałowa Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010, osobą prowadzącą będzie znany telewizyjny prezenter Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent - Sabiny Jeszki.

Za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu, tv, outdoorze odpowiedzialna jest agencja Grey Group; za przygotowanie materiałów do kampanii w Internecie odpowiada agencja Digital One; opiekę techniczną, multimedia, światło oraz nagłośnienie przygotowuje agencja Prowokator; za obsługę infolinii i call center odpowiedzialny jest firma Bancom; za obsługę działań PR odpowiedzialna jest agencja Efekt PR; za obsługę działań e-marketingowych odpowiada SARE; oficjalnym ubezpieczycielem kongresu jest PZU; komunikację zapewnia nam Play; za transport samochodowy odpowiada Mercedes-Benz Polska; oficjalnym przewoźnikiem kongresu jest Lufthansa; w doborze mediów doradza nam Starcom; do obsługi recepcji i biura prasowego wykorzystamy sprzęt firmy HP.

Partnerami Kongresu są: Miasto Sopot, GREY Group, TNS, Onet.pl, TVN, Radio PIN, AMS, ARBOInteractive, PZU, Digital ONE, Prowokator, Prografix, L-S-W, NEC, Ringer Axel Springer, Platforma Mediowa Point Group, Bancom, TSE, GMB Pro Sound, IMS, PKN ORLEN, Detal Dzisiaj, PLAY, Dragon Rouge, Direct Publishing Group, SARE, Midoceanbrands, AtMedia, SMB, IAA, PIAP, CCIFP, Prografix, Eclipse, TAG Heuer, Mercedes-Benz, Lufthansa i Starcom.

Polska strona kongresu: http://www.kongresdyrektorowmarketingu.pl

Angielska strona kongresu: http://www.cmocongress.com

Akredytacje dziennikarskie: http://www.kongresdyrektorowmarketingu.pl/akredytacje/

Strona konkursu: http://www.dyrektormarketinguroku.pl

Strona organizatora: http://www.mediarun.pl

Występ Sabiny Jeszki: http://www.youtube.com/watch?v=Rm9-V9MBhL0

Plik graficzny dotyczący tej informacji jest dostępny na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

KONTAKT:

Mediarun

Paweł Netczuk

prezes zarządu

tel. (22) 390 90 05

e-mail: p.netczuk@mediarun.pl

Michał Ledziński

koordynator projektu

tel. (22) 390 90 00

e-mail: m.ledzinski@mediarun.pl

Prowokator

Radosław Nęcki

prezes zarządu

tel. (22) 33 20 300

e-mail: radek.necki@prowokator.pl

-

Obsługa Public Relations:

Efekt PR

Magdalena Skibińska

tel. (22) 408 87 01

e-mail: m.skibinska@efektpr.pl

Źródło informacji: Mediarun.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.05.2011, 12:30
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ