Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MCLEAN, Virginia - (BUSINESS WIRE) - Pięć miast na całym świecie. Pięć dni. 500 zwycięzców. Jedna niesamowita promocja. Aby zwrócić uwagę i zafascynować podróżnych z całego świata w ramach promocji "Szybki sposób na darmowy pobyt", program lojalnościowy Hilton HHonors dla 10 sieci hotelowych, organizuje największe na świecie poszukiwanie skarbu w mediach społecznościowych, oferując 500 darmowych noclegów w hotelach przez okres pięciu kolejnych dni, począwszy od dzisiaj tj. 17 października 2011 roku. Poszukiwanie skarbu w mediach społecznościowych obchodzi światową premierę, w której członkowie Hilton HHonors mogą zyskać podwójne punkty HHonors lub darmowe noclegi od dzisiaj do końca grudnia tego roku.
Wskazówki dotyczące poszukiwania skarbu i jego lokalizacji zaczną pojawiać się w tym tygodniu na Twitterze Hilton HHonors (http://www.Twitter.com/HiltonHHonors) oraz na Facebooku (http://www.Facebook.com/HiltonHHonors). Członkowie HHonors oraz poszukiwacze skarbu muszą śledzić Hilton HHonors na Twitterze lub zostać fanami w serwisie Faebook, aby odkryć miasta, w których można zdobyć darmowy nocleg w hotelu Hilton oraz poznać zadania, które należy wykonać, aby zdobyć tę nagrodę.
W każdym mieście, pierwsze 100 osób, którym uda się wypełnić zadanie oraz odnaleźć zespół Hilton HHonors zostaną nagrodzone certyfikatami upoważniającymi do darmowych noclegów, które będzie można wykorzystać w każdym biorącym udział w akcji hotelu sieci Hilton Worldwide, łącznie z hotelami i resortami Waldorf Astoria, hotelami i resortami Conrad, hotelami i resortami Hilton, DoubleTree sieci Hilton, hotelami Embassy Suites, Hilton Garden Inn, hotelami Hampton oraz Homewood Suites sieci Hilton.
"Członkowie, osoby śledzące aktualności w Internecie oraz fani Hilton HHonors w pięciu różnych miastach na całym świecie będą mieli szansę wzięcia udziału w niezwykłym wydarzeniu, które potwierdza, że w Hilton HHonors nie chodzi tylko o punkty - liczą się doświadczenia, którymi możemy dzielić się z ludźmi wokół nas" - powiedział Jeff Diskin, starszy wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu konsumenckiego Hilton Worldwide.
Aby wziąć udział w poszukiwaniu skarbu w ramach programu "Szybki sposób na darmowy pobyt", śledź Hilton HHonors na Twiterze (http://www.Twitter.com/HiltonHHonors) lub na Facebooku (http://www.Facebook.com/HiltonHHonors).
Dzięki promocji Hilton HHonors "Szybki sposób na darmowy pobyt" członkowie mogą zyskać podwójne punkty HHonors lub certyfikaty upoważniające do darmowych noclegów (jeden darmowy nocleg po każdych czterech pobytach lub 10 noclegów) na pobyt w hotelu zarezerwowany pomiędzy 27 września a 31 grudnia 2011 r. oraz wykorzystany pomiędzy 1 października a 31 grudnia 2011 roku.
Członkowie mogą się zarejestrować się oraz zapoznać z zasadami i warunkami na stronie http://www.HHonors.com/FastWays. Nagrody nie mogą być zamieniane podczas okresu obowiązywania promocji. Nie ma limitu na liczbę zdobytych punktów promocyjnych oraz na certyfikaty upoważniające do darmowych noclegów. Więcej informacji oraz jak zostać członkiem Hilton HHonors (http://hhonors1.hilton.com/en_US/hh/home_index.do).
Informacje o Hilton HHonors
Sieć hotelowa HHilton to nagradzany program lojalnościowy dla gości 10 różnych marek sieci hotelowej Hilton, nagradzający swoich 28 milionów członków przez wymienienie zdobytych punktów na pobyt w hotelach. Poza wymianą punktów HHonors na bezpłatny pobyt w hotelu, członkowie HHonors mogą wykorzystać punkty na zakup nagród w postaci wyjątkowych doświadczeń związanych z zakwaterowaniem w hotelu, przedmiotów i pakietów wakacyjnych, a także dokonania wpłat na cele charytatywne. HHonors jest także jedynym programem lojalnościowym dla gości oferującym "punkty i mile” oraz "brak niedostępności rezerwacji" w ponad 3 750 hotelach na całym świecie, łącznie z hotelami i resortami Waldorf Astoria, hotelami i resortami Conrad, hotelami i resortami Hilton, Double Tree sieci Hilton, hotelami Embassy Suites, Hiltion Garden Inn, hotelami Hampton, Homewood Suites sieci Hilton, Homes2Suites sieci Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Członkostwo w HHonors jest bezpłatne. Do programu można zapisać się przez Internet na stronie: HiltonHHonors.com (http://hhonors1.hilton.com/en_US/hh/home_index.do) lub na http://www.HHonorsGlobalMediaCenter.com.
Informacje o Hilton Worldwide
Hilton Worldwide to wiodąca firma hotelarska, której oferta obejmuje usługi w zakresie zakwaterowania od luksusowych hoteli i resortów, po kwatery na dłuższe pobyty i hotele w średniej cenie. Od 93 lat Hilton Worldwide oferuje osobom w delegacji i turystom najlepsze zakwaterowanie, usługi, udogodnienia i cenę. Firma oddana jest swojej tradycji zapewniania wyjątkowych wrażeń gościom swoich placówek na całym świecie. Hilton Worldwide posiada ponad 3 750 hoteli i 615 000 pokoi w 85 krajach, włącznie z hotelami i resortami Waldorf Astoria, hotelami i resortami Conrad, hotelami i resortami Hilton, Double Tree sieci Hiltonhotelami Embassy Suites, Hilton Garden Inn, hotelami Hampton, Homewood Suites sieci Hilton, Homes2Suites sieci Hilton i Hilton Grand Vacations. Firma zarządza też światowej klasy programem wynagradzania gości Hilton HHonors(R). Więcej informacji o firmie dostępnych jest na stronach http://www.hiltonworldwide.com lub http://www.hiltonworldwide.com/media.
KONTAKT:
Hilton Worldwide
Scott Carman
tel. 703-883-5803
e-mail: scott.carman@hilton.com
http://www.HHonorsGlobalMediaCenter.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.10.2011, 13:51 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |