Newsletter

Zlecone: Menicon wprowadza na rynek europejski i kanadyjski linię płynów pielęgnacyjnych do soczewek SOLO-care (R) firmy Eye Shelter

31.10.2011, 10:13aktualizacja: 31.10.2011, 10:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NAGOYA, Japonia, 31 października 2011 r. /PRNewswire/ - Menicon Hodlings BV oraz Eye Shelter SA, firmy będące w całości własnością Laboratoires Thea, niezależnej grupy okulistycznej z siedzibą we Francji, 31 października ogłosiły, że Menicon stanie się wyłącznym partnerem przy wprowadzaniu linii płynów przeznaczonych do pielęgnacji soczewek kontaktowych na rynki państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz w Kanadzie.

Porozumienie to pozwoli firmie Menicon znacznie wzmocnić swoją obecność poprzez stworzenie nowych oddziałów w państwach, gdzie jej produkty nie były dotychczas dostępne, a w szczególności na rynkach krajów nordyckich, wschodnioeuropejskich oraz w Kanadzie. Po rozszerzeniu swojej działalności, firma Menicon będzie dysponować ponad siedemdziesięcioma specjalistami ds. sprzedaży, którzy oddani są pracy nad rozwojem rynku szkieł kontaktowych w Europie. Firma ma nadzieję dotrzeć do większej liczby specjalistów działających w branży okulistycznej, oferując szeroki wybór produktów, wychodząc tym samym naprzeciw osobom noszącym soczewki kontaktowe w całej Europie, a także Kanadzie.

Produkty, które zostały włączone w przedmiot współpracy, przyczynią się do wzmocnienia działań firmy Menicon w dziedzinie produktów do pielęgnacji soczewek kontaktowych. SOLO-care AQUA (R) zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo poprzez zastosowanie antymikrobowego pojemniczka do przechowywania soczewek oraz zwiększa łatwość użycia dzięki "ekspresowemu", pięciominutowemu procesowi czyszczenia/dezynfekcji.

"Współpraca stanowi istotny etap w naszej strategii wzrostu oraz stwarza liczne możliwości zarówno dla naszych istniejących, jak i przyszłych interesów - powiedział prezes firmy Menicon Holdings BV, Toshio Matsushima. - Wspólne inicjatywy realizowane poprzez poszerzone portfolio produktu pomogą zwiększyć sprzedaż profilowanych, miękkich oraz dopasowanych i sztywnych, gazoprzepuszczalnych soczewek, a także soczewek wykonanych z materiału silikonowo-hydrożelowego".

Eye Shelter wybrała firmę Menicon z powodu jej bezkompromisowego zaangażowania w kwestie związane ze zdrowiem i z bezpieczeństwem, dużego doświadczenia, wciąż powiększającego się portfolio produktu oraz nastawienia na rozwój na obszarze Europy i obu Ameryk.

Menicon przejmie dystrybucję marek SOLO-care (R) oraz AQuify (R), jak tylko zostaną dopełnione zadania regulacyjne pomiędzy CIBA VISION (poprzednim właścicielem produktów SOLO-care (R) oraz AQuify (R), na terytoriach uwzględnionych w tej współpracy) oraz Eye Shelter, co powinno wydarzyć się najpóźniej do 31 marca 2012 roku. W międzyczasie wszystkie zainteresowane strony będą ściśle współpracować w celu dokonania płynnego przejścia w działalności dystrybucyjnej na firmę Menicon.

Informacje o fimie Menicon

Menicon z siedzibą w Nagoya w Japonii oraz przedstawicielstwami w ponad 40 krajach, jest światową firmą produkującą soczewki kontaktowe, zaangażowaną w każdy aspekt swojej działalności, od prac nad doskonaleniem materiałów do projektowania oraz produkcji soczewek, a także płynów do ich pielęgnacji. Menicon oferuje stale powiększające się portfolio innowacyjnych soczewek, opakowań oraz produktów powiązanych, które zwiększają komfort oraz wygodę w ich użyciu. W 2011 roku firma obchodziła 60. rocznicę wejścia na rynek. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.menicon.com.

SOLO-care (R) oraz AQuify (R) są zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Novartis AG, pod licencją firmy Eye Shelter SA.

Źródło: Menicon Co., Ltd.

KONTAKT:

Jeffrey Gilbert

Weber Shandwick

tel. +81-3-5427-7323

e-mail: jdgilbert@webershandwick.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.10.2011, 10:13
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ