Newsletter

Zlecone: Menicon wprowadza na rynek europejski i kanadyjski linię płynów pielęgnacyjnych do soczewek SOLO-care (R) firmy Eye Shelter

31.10.2011, 10:13aktualizacja: 31.10.2011, 10:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NAGOYA, Japonia, 31 października 2011 r. /PRNewswire/ - Menicon Hodlings BV oraz Eye Shelter SA, firmy będące w całości własnością Laboratoires Thea, niezależnej grupy okulistycznej z siedzibą we Francji, 31 października ogłosiły, że Menicon stanie się wyłącznym partnerem przy wprowadzaniu linii płynów przeznaczonych do pielęgnacji soczewek kontaktowych na rynki państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz w Kanadzie.

Porozumienie to pozwoli firmie Menicon znacznie wzmocnić swoją obecność poprzez stworzenie nowych oddziałów w państwach, gdzie jej produkty nie były dotychczas dostępne, a w szczególności na rynkach krajów nordyckich, wschodnioeuropejskich oraz w Kanadzie. Po rozszerzeniu swojej działalności, firma Menicon będzie dysponować ponad siedemdziesięcioma specjalistami ds. sprzedaży, którzy oddani są pracy nad rozwojem rynku szkieł kontaktowych w Europie. Firma ma nadzieję dotrzeć do większej liczby specjalistów działających w branży okulistycznej, oferując szeroki wybór produktów, wychodząc tym samym naprzeciw osobom noszącym soczewki kontaktowe w całej Europie, a także Kanadzie.

Produkty, które zostały włączone w przedmiot współpracy, przyczynią się do wzmocnienia działań firmy Menicon w dziedzinie produktów do pielęgnacji soczewek kontaktowych. SOLO-care AQUA (R) zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo poprzez zastosowanie antymikrobowego pojemniczka do przechowywania soczewek oraz zwiększa łatwość użycia dzięki "ekspresowemu", pięciominutowemu procesowi czyszczenia/dezynfekcji.

"Współpraca stanowi istotny etap w naszej strategii wzrostu oraz stwarza liczne możliwości zarówno dla naszych istniejących, jak i przyszłych interesów - powiedział prezes firmy Menicon Holdings BV, Toshio Matsushima. - Wspólne inicjatywy realizowane poprzez poszerzone portfolio produktu pomogą zwiększyć sprzedaż profilowanych, miękkich oraz dopasowanych i sztywnych, gazoprzepuszczalnych soczewek, a także soczewek wykonanych z materiału silikonowo-hydrożelowego".

Eye Shelter wybrała firmę Menicon z powodu jej bezkompromisowego zaangażowania w kwestie związane ze zdrowiem i z bezpieczeństwem, dużego doświadczenia, wciąż powiększającego się portfolio produktu oraz nastawienia na rozwój na obszarze Europy i obu Ameryk.

Menicon przejmie dystrybucję marek SOLO-care (R) oraz AQuify (R), jak tylko zostaną dopełnione zadania regulacyjne pomiędzy CIBA VISION (poprzednim właścicielem produktów SOLO-care (R) oraz AQuify (R), na terytoriach uwzględnionych w tej współpracy) oraz Eye Shelter, co powinno wydarzyć się najpóźniej do 31 marca 2012 roku. W międzyczasie wszystkie zainteresowane strony będą ściśle współpracować w celu dokonania płynnego przejścia w działalności dystrybucyjnej na firmę Menicon.

Informacje o fimie Menicon

Menicon z siedzibą w Nagoya w Japonii oraz przedstawicielstwami w ponad 40 krajach, jest światową firmą produkującą soczewki kontaktowe, zaangażowaną w każdy aspekt swojej działalności, od prac nad doskonaleniem materiałów do projektowania oraz produkcji soczewek, a także płynów do ich pielęgnacji. Menicon oferuje stale powiększające się portfolio innowacyjnych soczewek, opakowań oraz produktów powiązanych, które zwiększają komfort oraz wygodę w ich użyciu. W 2011 roku firma obchodziła 60. rocznicę wejścia na rynek. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.menicon.com.

SOLO-care (R) oraz AQuify (R) są zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Novartis AG, pod licencją firmy Eye Shelter SA.

Źródło: Menicon Co., Ltd.

KONTAKT:

Jeffrey Gilbert

Weber Shandwick

tel. +81-3-5427-7323

e-mail: jdgilbert@webershandwick.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.10.2011, 10:13
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ