Newsletter

Zlecone: Paul J. Hennesey mianowany dyrektorem działu marketingu Booking.com.

08.11.2011, 12:23aktualizacja: 08.11.2011, 12:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NORWALK, Connecticut, 7 listopada, 2011 r. /PRNewswire/ - Priceline Group (Nasdaq: PCLN) ogłosiła dziś, że Paul J. Hennesey (l.47), obecnie kierownik ds. dystrybucji priceline.com, awansował na stanowisko dyrektora działu marketingu w Booking.com, ze skutkiem natychmiastowym. Pan Hennesey będzie odpowiedzialny za marketing mix (kompozycja marketingowa) Booking.com, włącznie z marketingiem internetowym, zarządzaniem marką, serwisem internetowym i komfortem obsługi. Booking.com jest częścią Priceline Group oraz najpopularniejszym na świecie serwisem oferującym internetową rezerwację miejsc hotelowych. Jego bazę stanowi 170 000 hoteli w 41 językach. Zwierzchnikiem Hennesey’a będzie Darren Houston, dyrektor naczelny Booking.com.

Hennesey, mianowany w 2006 roku kierownikiem ds. dystrybucji priceline.com, odpowiada za wszelkie aspekty marketingu internetowego, dystrybucji i wydatków na reklamę priceline.com na terenie Stanów Zjednoczonych. Od czasu dołączenia do priceline.com w 2000 roku, zajmował się on coraz ważniejszymi zadaniami związanymi z promowaniem produktu na rynku, wliczając stanowisko wiceprezesa wypożyczalni samochodów. Przed dołączeniem do priceline.com zarządzał marketingiem konsumenckim w GSM, Omnipoint Communications Inc. (obecnie część TMobile USA). Od 1996 roku do 1998 roku obejmował stanowisko dyrektora generalnego ds. marketingu PT Exelcomindo Pratama, spółka Verizon w Dżakarcie, w Indonezji. Pan Hennesey ukończył magisterskie studia menedżerskie na Uniwersytecie Long Island oraz posiada licencjat z zarządzania marketingowego, który uzyskał w Dominican College.

"Paul Hennessy znakomicie się spisał kreując oszczędny, internetowy system dystrybucji dla działalności Priceline Group w Stanach Zjednoczonych i pracując z naszymi międzynarodowymi markami nad strategią globalną - powiedział Jeffery H. Boyd, prezes i dyrektor generalny priceline.com. - Budowanie wysoce efektywnej struktury marketingowej przez Booking.com, a także bogate doświadczenie i głębokie zrozumienie przez Paula modelu tej firmy sprawiają, iż jest on idealnym kandydatem na to ważne stanowisko".

"Booking.com jest zadowolony z przyjęcia do swojego zespołu kogoś takiego jak Paul, który posiada doświadczenie międzynarodowe i szeroką wiedzą w zakresie marketingu cyfrowego - powiedział Darren Huston, dyrektor generalny Booking.com. - Paul poprowadzi jeden z najlepszych zespołów marketingowych w branży - zespół, który niestrudzenie pracuje, chcąc zapewnić naszym klientom doskonałe miejsca pobytowe bez względu na ich wybór miejsca podróży. Z niecierpliwością oczekuję współpracy z Paulem w nowej roli członka zespołu Booking.com".

Informacje o Priceline Group

Priceline Group (Nasdaq: PCLN) jest światowym liderem w branży internetowych rezerwacji hotelowych, który posiada w ofercie ponad 200 000 hoteli na całym świecie. Na grupę Priceline składają się cztery marki: Booking.com, priceline.com, Agoda.com oraz TravelJigsaw, jak również kilka marek stowarzyszonych. Grupa Priceline oferuje swoje usługi w ponad 140 krajach Europy, Ameryki Północnej, regionie Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Booking.com jest numerem jeden w branży usług rezerwacji hotelowych online. Serwis jest dostępny w 41 językach i ma w swojej ofercie ponad 170 000 hoteli (dane na dzień 7 listopada 2011). Bardziej aktualne dane dotyczące liczby hoteli dostępne są na stronie internetowej Booking.com.

Priceline.com daje podróżnym możliwość zaoszczędzenia na biletach lotniczych, pokojach hotelowych, wynajmie samochodów, pakietach wakacyjnych oraz rejsach. Poza atrakcyjnymi cenami, podróżni mogą skorzystać ze znanej usługi priceline.com o nazwie Name Your Own Price® ("Podaj swoją cenę"), która oferuje możliwe najniższe stawki usług.

Agoda.com jest azjatyckim serwisem umożliwiającym rezerwację hoteli online, dostępnym w 37 wersjach językowych. TravelJigsaw to międzynarodowa firma specjalizująca się w wynajmie samochodów, która oferuje swoje usługi w ponad 4 000 miejsc. Obsługa klienta jest dostępna w 29 językach.

Źródło: Priceline.com

KONTAKT:

Prasa

Brian Ek

tel. +1-203-299-8167

e-mail: brian.ek@priceline.com

--

Relacji Inwestorskie:

Matthew Tynan

tel.+1-203-299-8487

e-mail: matt.tynan@priceline.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.11.2011, 12:23
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii