Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 9 listopada 2011 r. /PRNewswire/ - Gilt.com, innowacyjny sklep internetowy, ogłosił dziś poszerzenie swojej oferty w zakresie sprzedaży elektronicznej na ponad 90 krajów. Serwis Gilt.com, przeznaczony wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, w 2007 r. był pionierem tzw. "błyskawicznej sprzedaży" w Stanach Zjednoczonych, a dzisiaj klienci z całego świata uzyskają dostęp do szerokiej gamy popularnych produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach obniżonych nawet o 60%. Ponadto przesyłka do klientów z zagranicy będzie przez pewien okres bezpłatna.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20111108/NY02288LOGO)
Każdego dnia o godz. 18.00 (12.00 p.m. EST) sklep Gilt.com uruchomi ponad 20 wyprzedaży odzieży i dodatków różnych marek w ramach kategorii produktowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak również artykułów przeznaczonych do wystroju wnętrz z działu gospodarstwa domowego. Każda taka wyprzedaż będzie ograniczona pod względem liczby produktów i potrwa ok. 36 godzin. Klienci będą mogli umieścić na liście rezerwowej dowolny przedmiot, który został już sprzedany. Ponieważ prawie 50% produktów sprzedaje się podczas pierwszych godzin wyprzedaży, Gilt.com zachęca użytkowników do zalogowania się w serwisie odpowiednio wcześnie, aby móc wybierać spośród jak najbogatszej oferty. W przyszłym miesiącu klienci z zagranicy będą mogli skorzystać również z oferty PARK & BOND (http://www.parkandbond.com), czyli luksusowego sklepu internetowego dla mężczyzn.
"Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością poszerzenia oferty Gilt.com, tak aby objęła klientów z całego świata - powiedział Kevin Ryan, założyciel i prezes Grupy Gilt. - Jesteśmy także dumni z oferowanej przez nas codziennie gamy produktów znanych marek, które klienci mogą nabywać w ramach najnowszych kolekcji po znacznie obniżonych cenach".
Gilt.com współpracuje z ponad 6 000 znanymi markami, wśród których wymienić można marki przeznaczone dla kobiet: Missoni, Vera Wang, Carolina Herrera, Zac Posen, Rag & Bone czy Proenza Schouler; dla mężczyzn: Valentino, Alexander McQueen, Thom Browne, John Varvatos, Versace, Paul Smith, Band of Outsiders, Dolce & Gabbana oraz Rick Owens; dla dzieci: Jacadi, Skip Hop, Baby Bjorn, Maclaren, D&G Junior, Diesel oraz Marie Chantal. W ofercie Gilt.com często można też spotkać artykuły gospodarstwa domowego marek, takich jak: Missoni, Anichini, Frette, Matouk, Espacio oraz Michael Aramare.
Począwszy od przyszłego miesiąca, użytkownicy serwisu Gilt.com spoza USA będą mogli dokonywać zakupów za pomocą swoich urządzeń mobilnych, wchodząc na stronę internetową sklepu i korzystając ze specjalnych aplikacji. Firma planuje także wydanie oprogramowania dla telefonów iPhone o nazwie "Gilt on the Go", jak również jego wersji dla iPada i systemu Android oraz rozwiązania Gilt Mobile Web. Zostaną one udostępnione międzynarodowej klienteli sklepu w grudniu.
Przy transakcjach międzynarodowych, przeliczaniu waluty i dostawach za granicę, Gilt.com współpracuje z firmą FiftyOne. Dzięki integracji z platformą FiftyOne, Gilt.com może rozbudować swoją ofertę sprzedaży elektronicznej, obejmując klientów z całego świata i zapewniając im jednocześnie innowacyjne podejście do sprzedaży, które znane już jest dotychczasowym użytkownikom tego serwisu.
Członkostwo w Gilt.com jest bezpłatne. Aby dokonać rejestracji, należy zalogować się na stronie gilt.com/internationalshipping.
Informacje o Grupie Gilt, Inc.
Grupa Gilt (http://www.gilt.com) to innowacyjny sklep internetowy, który codziennie oferuje swoim użytkownikom specjalny dostęp do najbardziej inspirujących produktów, kulinariów i innych artykułów dostępnych w atrakcyjnych cenach. Gilt stale eksploruje świat w poszukiwaniu najbardziej pożądanych marek i produktów przeznaczonych dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak również artykułów z dziedziny wystroju wnętrz, produktów wytwarzanych wg tradycyjnych receptur ofert hotelowych i wycieczkowych z każdego kontynentu oraz wyjątkowych form aktywności na ciągle rosnącej liście miast i atrakcji turystycznych. Wierzymy, że każdy dzień przynosi nowe szanse na znalezienie inspiracji i bycie inspiracją dla innych.
Źródło: Gilt Groupe, Inc.
KONTAKT:
Jennifer Miller
Grupa Gilt, Inc.
tel. +1-646-524-9102
e-mail: jmiller@gilt.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.11.2011, 12:14 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |