Newsletter

Zlecone: Gilt.com ogłasza poszerzenie globalnej oferty w zakresie sprzedaży elektronicznej

09.11.2011, 12:14aktualizacja: 09.11.2011, 12:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 9 listopada 2011 r. /PRNewswire/ - Gilt.com, innowacyjny sklep internetowy, ogłosił dziś poszerzenie swojej oferty w zakresie sprzedaży elektronicznej na ponad 90 krajów. Serwis Gilt.com, przeznaczony wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, w 2007 r. był pionierem tzw. "błyskawicznej sprzedaży" w Stanach Zjednoczonych, a dzisiaj klienci z całego świata uzyskają dostęp do szerokiej gamy popularnych produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach obniżonych nawet o 60%. Ponadto przesyłka do klientów z zagranicy będzie przez pewien okres bezpłatna.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20111108/NY02288LOGO)

Każdego dnia o godz. 18.00 (12.00 p.m. EST) sklep Gilt.com uruchomi ponad 20 wyprzedaży odzieży i dodatków różnych marek w ramach kategorii produktowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak również artykułów przeznaczonych do wystroju wnętrz z działu gospodarstwa domowego. Każda taka wyprzedaż będzie ograniczona pod względem liczby produktów i potrwa ok. 36 godzin. Klienci będą mogli umieścić na liście rezerwowej dowolny przedmiot, który został już sprzedany. Ponieważ prawie 50% produktów sprzedaje się podczas pierwszych godzin wyprzedaży, Gilt.com zachęca użytkowników do zalogowania się w serwisie odpowiednio wcześnie, aby móc wybierać spośród jak najbogatszej oferty. W przyszłym miesiącu klienci z zagranicy będą mogli skorzystać również z oferty PARK & BOND (http://www.parkandbond.com), czyli luksusowego sklepu internetowego dla mężczyzn.

"Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością poszerzenia oferty Gilt.com, tak aby objęła klientów z całego świata - powiedział Kevin Ryan, założyciel i prezes Grupy Gilt. - Jesteśmy także dumni z oferowanej przez nas codziennie gamy produktów znanych marek, które klienci mogą nabywać w ramach najnowszych kolekcji po znacznie obniżonych cenach".

Gilt.com współpracuje z ponad 6 000 znanymi markami, wśród których wymienić można marki przeznaczone dla kobiet: Missoni, Vera Wang, Carolina Herrera, Zac Posen, Rag & Bone czy Proenza Schouler; dla mężczyzn: Valentino, Alexander McQueen, Thom Browne, John Varvatos, Versace, Paul Smith, Band of Outsiders, Dolce & Gabbana oraz Rick Owens; dla dzieci: Jacadi, Skip Hop, Baby Bjorn, Maclaren, D&G Junior, Diesel oraz Marie Chantal. W ofercie Gilt.com często można też spotkać artykuły gospodarstwa domowego marek, takich jak: Missoni, Anichini, Frette, Matouk, Espacio oraz Michael Aramare.

Począwszy od przyszłego miesiąca, użytkownicy serwisu Gilt.com spoza USA będą mogli dokonywać zakupów za pomocą swoich urządzeń mobilnych, wchodząc na stronę internetową sklepu i korzystając ze specjalnych aplikacji. Firma planuje także wydanie oprogramowania dla telefonów iPhone o nazwie "Gilt on the Go", jak również jego wersji dla iPada i systemu Android oraz rozwiązania Gilt Mobile Web. Zostaną one udostępnione międzynarodowej klienteli sklepu w grudniu.

Przy transakcjach międzynarodowych, przeliczaniu waluty i dostawach za granicę, Gilt.com współpracuje z firmą FiftyOne. Dzięki integracji z platformą FiftyOne, Gilt.com może rozbudować swoją ofertę sprzedaży elektronicznej, obejmując klientów z całego świata i zapewniając im jednocześnie innowacyjne podejście do sprzedaży, które znane już jest dotychczasowym użytkownikom tego serwisu.

Członkostwo w Gilt.com jest bezpłatne. Aby dokonać rejestracji, należy zalogować się na stronie gilt.com/internationalshipping.

Informacje o Grupie Gilt, Inc.

Grupa Gilt (http://www.gilt.com) to innowacyjny sklep internetowy, który codziennie oferuje swoim użytkownikom specjalny dostęp do najbardziej inspirujących produktów, kulinariów i innych artykułów dostępnych w atrakcyjnych cenach. Gilt stale eksploruje świat w poszukiwaniu najbardziej pożądanych marek i produktów przeznaczonych dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak również artykułów z dziedziny wystroju wnętrz, produktów wytwarzanych wg tradycyjnych receptur ofert hotelowych i wycieczkowych z każdego kontynentu oraz wyjątkowych form aktywności na ciągle rosnącej liście miast i atrakcji turystycznych. Wierzymy, że każdy dzień przynosi nowe szanse na znalezienie inspiracji i bycie inspiracją dla innych.

Źródło: Gilt Groupe, Inc.

KONTAKT:

Jennifer Miller

Grupa Gilt, Inc.

tel. +1-646-524-9102

e-mail: jmiller@gilt.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.11.2011, 12:14
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii