Newsletter

Zlecone: Świąteczny weekend w Grouponicusie udowadnia, że zakupy lokalne to nowy "Czarny Piątek"

01.12.2011, 11:59aktualizacja: 01.12.2011, 11:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CHICAGO - (BUSINESS WIRE) - Już drugi rok z rzędu, inicjatywa Groupon z cyklu Grouponicus Holiday Shops (http://www.groupon.com/grouponicus) dostarczyła niezapomnianych wrażeń amerykańskim klientom w dniach Black Friday (pierwszy piątek po Święcie Dziękczynienia) i Cyber Monday (poniedziałek po Black Friday). Dzięki ponad 400 ofertom zaprezentowanym w ciągu świątecznego weekendu, od przejażdżek saniami aż po bilety wstępu do spa, kupujący wzgardzili gazem pieprzowym i walką o miejsca parkingowe, wybierając możliwość nabycia produktów bez wychodzenia z domu. Mimo że sezon zakupowy dopiero się zacznie, oferta świątecznego weekendu Groupona daje ciekawy wgląd w tegoroczne trendy, jeśli chodzi o gwiazdkowe prezenty.

Lokalne zakupy to nowy Czarny Piątek

Czarny Piątek nie jest przeznaczony wyłącznie dla rodzimych sprzedawców dysponujących dużymi budżetami na reklamy. Najpopularniejszą lokalną ofertą w formie "prezentu" była ta przedstawiona przez firmę GT Dream Cars z New Jersey. Ponad 860 osób skorzystało z możliwości sprezentowania swym ukochanym przejażdżki Astonem Martinem lub Lamborghini za jedyne 59 dolarów. Z kolei mieszkańcy San Francisco mogli pozwiedzać wyspę Angel za pomocą Segwayów - tę ofertę wykupiło ponad 1000 osób. Wspierając akcję Sobota Małych Firm(R), w sobotę, 26 listopada, Groupon udostępniał produkty lokalnych sprzedawców.

Uwaga - jeśli nie chcesz zepsuć sobie niespodzianki, nie czytaj dalej!

Jeśli znasz subskrybenta Groupona, masz szansę na niespodziankę z poniższej listy:

- 9000 osób otrzyma ogrzewany kocyk Coz-e z rękawami;

- Sprawdź, co stoi na podjeździe albo zajrzyj za duże krzaki...wygrywasz samochód! (fakt, że wykupiono 17 000 kuponów na czyszczenie/mycie auta, musi coś oznaczać);

- Ponad 7000 kupujących szuka obecnie absurdalnie dużych pudeł na sprzęt sportowy, który nabyli w ostatni weekend;

- Ponad 90 000 palców zazna przyjemności masażu, manicure i malowania (a przynajmniej paznokcie zostaną pomalowane...reszta zależy już od Ciebie).

Klienci chcą się po prostu zrelaksować

Być może spodziewając się tłumów w centrum handlowym lub obiadu z teściami, klienci Groupona zrobili duże zapasy, aby nieco rozładować napięcie:

- W tym roku 25 000 karków, głów i dusz otrzyma masaż;

- 8 000 pań w średnim wieku z Ameryki Północnej wykupiło kupon na zabieg kosmetyczny, pozbawiając się tym samym wszelkich wątpliwości - tak, Wasze twarze już będą tak wyglądać;

- Co to za pobrzękiwanie dobiegające z dna skarpety? Prawdopodobnie jedno z ponad 8 000 opakowań witamin sprzedanych w ciągu zaledwie czterech dni.

Zakupy w Internecie likwidują dystans między darczyńcami a obdarowywanymi

Oferty sprzedawcy upominków fotograficznych, Vistaprint, uplasowały się na trzecim miejscu po względem popularności wśród klientów, a w poniedziałek po Czarnym Piątku (Cyber Monday) gigant w branży elektroniki, Sony Store, sprzedał przeszło 5000* aparatów Sony Bloggie Touch w ciągu 18 godzin, a więc liczbę, która pozwala na nagranie 10 000 godzin domowych parodii filmu Garbage Pail Kids Movie (do zestawu nie jest dołączony element Bloggie). Ponadto sprzedawane są tysiące próbników do wina, kompletów sztućców i zestawów słuchawkowych.

"Dzięki ponad 1,7 mln ofert Groupona sprzedanych na całym świecie, w tym 650 000 transakcji Grouponicus, odnotowaliśmy wzrost o 500% w porównaniu z ubiegłym rokiem. To było doskonałe rozpoczęcie sezonu świątecznego, które utwierdziło nas w przekonaniu, że klienci uwielbiają lokalne zakupy - powiedział Aaron Cooper, prezes działu sprzedaży upominków w ramach Grouponicus i autor koncepcji 'Prezent najwyższej klasy'. - Świetnie się bawimy pomagając klientom w szukaniu w Internecie najlepszych prezentów, a jednocześnie zapewniamy im najtrafniejszą i najdoskonalszą obsługę, jaką mogą uzyskać nie wychodząc z domu".

Sklep Świąteczny Grouponicus obsługuje 40 rynków, na których oferty dobierane są specjalnie pod kątem ich użyteczności jako prezenty. Klienci sklepu z całego kraju mogą wybierać wśród ofert sprzedawców krajowych i internetowych, takich jak Old Navy i Sony, niesamowitych ofert typu once-in-a-lifetime ("jedyne i niepowtarzalne") oraz ofert urlopowych. Przez cały grudzień Grouponicus będzie dodawał nowe możliwości zakupowe.

Więcej informacji o historii Grouponicus dostępnych jest na stronie http://lore.groupon.com.

Informacje o Grouponie:

Serwis Groupon (NASDAQ: GRPN), uruchomiony w listopadzie 2008 roku w Chicago, codziennie przedstawia zestaw najlepszych ofert, podsuwając klientom z 45 krajów pomysły na to, co robić, jeść i kupować. Groupon korzysta z potencjału zakupów grupowych, dzięki czemu może oferować duże zniżki z korzyścią dla kupujących i sprzedawców, którzy na całym świecie codziennie zawierają 1000 transakcji.

Aby otrzymywać informacje o najlepszych ofertach, wejdź na stronę http://www.groupon.com.

Na stronie http://www.grouponworks.com dostępne są instrukcje jak dołączyć swoje produkty do oferty Groupona.

Źródło: Groupon Inc.

KONTAKT:

Julie Mossler

Groupon Inc.

tel. 312 242 2033

e-mail: press@groupon.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.12.2011, 11:59
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ