Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Przyjazna gościnność: hotelarze z Gdańska i Tokio na czele, personel hoteli w Chinach musi nadrobić

08.12.2011, 13:50aktualizacja: 08.12.2011, 13:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Norymberga, 8 grudnia 2011 - Brytyjczycy słyną z uprzejmości, a Chiny są znane jako Kraina Uśmiechu. Wrażenia gości hotelowych sugerują jednak, że inne narodowości bardziej zasługują na taką opinię. Wskazują na to aktualne wyniki ankiet serwisu hotel.info (http://www.hotel.info). Bezpłatny serwis rezerwacji pokoi hotelowych online, obejmujący ponad 210 000 hoteli na całym świecie, dokładnie przeanalizował opinie ponad czterech milionów swoich klientów, oceniających, czy obsługa danego hotelu była miła i kompetentna.

Wynik: goście hoteli w Gdańsku przyznawali najwięcej punktów za obsługę. Również hotelarze w Tokio uzyskiwali od gości wysokie noty. Z kolei hotelarze z Londynu i Pekinu mogliby starać się bardziej.

Gdańsk to zdecydowany faworyt, a Warszawa jest w pierwszej piątce

W rankingu krajowym hotele z Gdańska uzyskały od gości najwyższe oceny dla personelu. Klienci serwisu rezerwacji pokoi hotelowych online wybrali to nadmorskie miasto większością głosów jako pierwsze z pięciu pod względem najbardziej przyjaznej i kompetentnej obsługi hotelowej. Na kolejnych miejscach znalazły się Katowice i Kraków. Również stolica uzyskała wysoką notę - 8,26 punktu w klasyfikacji krajowej.

Ogólnie, klienci serwisu oceniali polskich hotelarzy na średnio 8,22 punktu w kategoriach miłej i kompetentnej obsługi.

Goście ocenili obsługę hotelową w Tokio jako najbardziej przyjazną

W rankingu miast z całego świata pierwszą pozycję zajęło Tokio. Stolica Japonii, z wynikiem 8,62 punktu pod względem miłej i kompetentnej obsługi, osiągnęła wyraźną przewagę nad plasującymi się zaraz za nią Helsinkami. Również pracownicy hoteli w Wiedniu i Bernie okazali się szczególnie uprzejmi wobec gości i nastawieni na jakość usług.

Pełna informacja prasowa znajduje się na stronie: http://www.hotel.info/Press.aspx?item=1416&mode=article.

KONTAKT:

Aleksander Szumilas

hotel.de AG

Hugo-Junkers-Strasse 15-17

90411 Norymberga

Niemcy

tel. +49-(0)911-59832-0

faks: +49-(0)911-59832-11

e-mail: presse@hotel.info

www.hotel.info

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.12.2011, 13:50
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ