Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Przyjazna gościnność: hotelarze z Gdańska i Tokio na czele, personel hoteli w Chinach musi nadrobić

08.12.2011, 13:50aktualizacja: 08.12.2011, 13:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Norymberga, 8 grudnia 2011 - Brytyjczycy słyną z uprzejmości, a Chiny są znane jako Kraina Uśmiechu. Wrażenia gości hotelowych sugerują jednak, że inne narodowości bardziej zasługują na taką opinię. Wskazują na to aktualne wyniki ankiet serwisu hotel.info (http://www.hotel.info). Bezpłatny serwis rezerwacji pokoi hotelowych online, obejmujący ponad 210 000 hoteli na całym świecie, dokładnie przeanalizował opinie ponad czterech milionów swoich klientów, oceniających, czy obsługa danego hotelu była miła i kompetentna.

Wynik: goście hoteli w Gdańsku przyznawali najwięcej punktów za obsługę. Również hotelarze w Tokio uzyskiwali od gości wysokie noty. Z kolei hotelarze z Londynu i Pekinu mogliby starać się bardziej.

Gdańsk to zdecydowany faworyt, a Warszawa jest w pierwszej piątce

W rankingu krajowym hotele z Gdańska uzyskały od gości najwyższe oceny dla personelu. Klienci serwisu rezerwacji pokoi hotelowych online wybrali to nadmorskie miasto większością głosów jako pierwsze z pięciu pod względem najbardziej przyjaznej i kompetentnej obsługi hotelowej. Na kolejnych miejscach znalazły się Katowice i Kraków. Również stolica uzyskała wysoką notę - 8,26 punktu w klasyfikacji krajowej.

Ogólnie, klienci serwisu oceniali polskich hotelarzy na średnio 8,22 punktu w kategoriach miłej i kompetentnej obsługi.

Goście ocenili obsługę hotelową w Tokio jako najbardziej przyjazną

W rankingu miast z całego świata pierwszą pozycję zajęło Tokio. Stolica Japonii, z wynikiem 8,62 punktu pod względem miłej i kompetentnej obsługi, osiągnęła wyraźną przewagę nad plasującymi się zaraz za nią Helsinkami. Również pracownicy hoteli w Wiedniu i Bernie okazali się szczególnie uprzejmi wobec gości i nastawieni na jakość usług.

Pełna informacja prasowa znajduje się na stronie: http://www.hotel.info/Press.aspx?item=1416&mode=article.

KONTAKT:

Aleksander Szumilas

hotel.de AG

Hugo-Junkers-Strasse 15-17

90411 Norymberga

Niemcy

tel. +49-(0)911-59832-0

faks: +49-(0)911-59832-11

e-mail: presse@hotel.info

www.hotel.info

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.12.2011, 13:50
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ