Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BARCELONA, Hiszpania - (BUSINESS WIRE) - W dniu dzisiejszym Groupon (NASDAQ:GRPN) (http://www.groupon.com) ogłosił rekordowe wyniki sprzedaży mobilnej w Ameryce Północnej za grudzień 2011 r., wskazując na to, że jedna czwarta wszystkich kuponów została nabyta za pomocą urządzeń mobilnych oraz informując o rosnącym z roku na rok poziomie wykorzystania aplikacji mobilnych zarówno przez klientów indywidualnych, jak i partnerów handlowych firmy.
Wyniki sprzedaży mobilnej w grudniu 2011 r. w Ameryce Północnej:
- 25% kuponów Groupon nabytych za pośrednictwem urządzeń mobilnych;
- Ponad trzykrotny wzrost liczby nabywców korzystających z mobilnych aplikacji (do poziomu ponad 9 mln) w stosunku do grudnia zeszłego roku;
- Ponad 12 tysięcy partnerów handlowych korzystało z aplikacji mobilnej Groupona na systemach iOS i Android w celu nabywania kuponów i obserwowania zakupów.
W minionym roku Groupon ulepszył swoją aplikację mobilną, usprawniając interfejs użytkownika oraz dodając możliwość realizowania nowych rodzajów transakcji, jak np. oferty wyjazdów Groupon Getaways (http://www.groupon.com/getaways), produkty Groupon Goods (http://www.groupon.com/goods) oraz transakcje w czasie rzeczywistym Groupon Now! (http://www.groupon.com/now).
Jak stwierdził wiceprezes Groupona, Mihir Shah: "Groupon wciąż wpływa na zmiany sposobu dokonywania przez ludzi zakupów na poziomie lokalnym. Mamy nadzieję, że wraz ze wzrostem wykorzystania smartfonów i rozwojem możliwości związanych z naszymi produktami mobilnymi, w pełni wykorzystamy potencjał tkwiący w technologiach mobilnych, aby jeszcze bardziej ułatwić naszym partnerom handlowym na całym świecie prowadzenie działalności i powiększanie zysków".
Groupon wciąż powiększa swój światowy zasięg w zakresie usług mobilnych, wprowadzając nowe produkty w ponad 30 krajach i nawiązując strategiczną współpracę z kluczowymi partnerami z branży. Ponadto firma ogłosiła plan rozszerzenia dotychczasowej współpracy z Nokią o świadczone międzynarodowym klientom usługi oparte na lokalizacji. Firmy planują współpracę w celu opracowania najlepszej w swojej klasie aplikacji Groupon na platformy telefoniczne Nokia, które umożliwiają klientom dokonywanie transakcji w dowolnym czasie i miejscu.
Informacje o Grouponie
Groupon, który powstał w listopadzie 2008 r. w Chicago, USA, jest serwisem internetowym publikującym każdego dnia najlepsze oferty dotyczące wydarzeń, zakupów, a także oferty kulinarne i turystyczne z 48 krajów całego świata. Groupon, oferując codziennie ponad 1 000 ofert na całym świecie, korzysta z siły masowych zakupów, oferując duże zniżki, z których korzystają zarówno firmy, jak i klienci.
Wypowiedzi prognozujące
Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej wiążą się z ryzykiem i niepewnością, w związku z czym rzeczywiste wyniki mogą znacząco różnić się od prognozowanych. Czynniki mogące powodować lub przyczyniać się do takich różnic zostały wyszczególnione w formularzu S-1 wniosku o rejestrację złożonym w Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd w dniu 1 listopada 2011 r. (w wersji ze zmianami), w działach "Czynniki ryzyka" oraz "Dyskusja zarządu oraz analiza sytuacji finansowej i wyników działalności firmy", których kopie można pobrać ze strony internetowej firmy: http://investor.groupon.com lub oficjalnej strony Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd: http://www.sec.gov. Rzeczywiste wyniki sprzedaży Groupona mogą w znacznym stopniu odbiegać od prognozowanych i sugerowanych, nie należy ich traktować jako miarodajnych wskaźników przyszłych wyników.
Wypowiedzi prognozujące nie powinny stanowić punktu odniesienia przy formułowaniu przewidywanego przebiegu zdarzeń. Mimo że uważamy, że przypuszczenia przedstawione w wypowiedziach prognozujących mają uzasadnienie, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wskazane w nich przyszłe wyniki, poziom działalności i sprzedaży zostaną osiągnięte, oraz że przewidywane zdarzenia będą miały miejsce. Ponadto ani my, ani żadna inna osoba nie ponosi odpowiedzialności za dokładność i kompletność wypowiedzi prognozujących. Nie zobowiązujemy się do publicznego aktualizowania jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących po terminie opublikowania niniejszej informacji prasowej w celu dopasowania ich do bieżących wyników lub zmian naszych przewidywań.
KONTAKT:
Groupon
Julie Mossler
dyrektor ds. komunikacji
tel. +1-312-242-2033
e-mail: Julie@groupon.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.02.2012, 13:31 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |