Newsletter

Zlecone: InterRail Pass - od 40 lat na torach

01.03.2012, 16:35aktualizacja: 01.03.2012, 16:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

InterRail Pass kończy 40 lat.

UTRECHT, Holandia, 1 marca 2012 r. /PRNewswire/ - Znany przez pasażerów w całej Europie jako bilet, który zapewnia "radość, wolność i możliwość przeżycia przygody", InterRail Pass już od 40 lat pozwala na nieograniczone podróże koleją.

Aby uczcić to wydarzenie, Eurail Group G.I.E. opracowało trzecią edycję programu "Europe by InterRail", która zawiera szczególną kompilację pamiętników z podróży InterRail napisanych przez trzech entuzjastów kolei specjalnie dla posiadaczy biletów InterRail Pass. Wpływy ze sprzedaży InterRail Pass już od 19 lat finansują także mobilność młodych ludzi dorastających w niekorzystnych warunkach społecznych - Eurail Group nadal będzie wspierać te osoby w przyszłości. Dodatkowo, przedsiębiorstwa kolejowe biorące udział w programie przewidują realizację różnych działań promujących 40. rocznicę InterRail.

Koncepcja "InterRailingu" została po raz pierwszy wprowadzona 1 marca 1972 r., pozwalając początkowo studentom i turystom poniżej 21. roku życia na zwiedzanie Europy. Było to wyjątkowe doświadczenie, którego doświadczyć chciał każdy młody człowiek, otwierające granice 20 europejskich krajów. To, co zaczęło się jako krótkotrwała inicjatywa mająca uczcić 50. jubileusz UIC (ang. International Union of Railways, Międzynarodowa Unia Kolei), zostało odebrane tak pozytywnie, że bilety InterRail Pass na dobre zadomowiły się na rynku.

Obecnie InterRail Global Pass jest ważny w 30 krajach europejskich i daje większą swobodę niż kiedykolwiek wcześniej. Z biegiem lat bilet InterRail Pass ewoluował, stając się produktem dostępnym dla wszystkich grup wiekowych, ponieważ idea podróżowania z jednym biletem ma w sobie pewien urok dla każdego, niezależnie od wieku.

Bilety InterRail Pass są obecnie tak projektowane, by przyciągać klientów ze wszystkich grup społecznych (studentów, turystów, rodziny, osoby wyjeżdżające służbowo i dorosłych) - każdego, w kim drzemie duch przygody. Trzy najczęściej odwiedzane kraje InterRail to Niemcy, Francja i Włochy. Za nimi plasują się: Szwajcaria, Austria, Holandia, Szwecja i Dania.

W roku 2011 z biletem InterRail Pass podróżowało ponad 248 000 pasażerów, z czego 78,9% stanowili młodzi ludzie poniżej 26. roku życia, 17,4% - dzieci i dorośli, a 3,7% - seniorzy.

"Chociaż InterRail od dawna kojarzony jest z młodzieżą, obecnie bilet stał się produktem dla każdego. Podróż koleją jest doświadczeniem romantycznym, dającym poczucie wolności i niezależności, którego nie da się odczuć w żadnym innym środku transportu - mamy nadzieję, że właśnie ta cecha pociągów będzie przyciągać do nas pasażerów z wielu różnych grup społecznych i wiekowych przez kolejne 40 lat" - mówi z entuzjazmem dyrektor ds. marketingu Eurail Group, Ana Dias e Seixas.

Strona firmy Eurail Group G.I.E. oraz press room: http://www.eurailgroup.org.

Kolekcja zdjęć Eurail: http://eurail.informationstore.net.

Źródło: Eurail Group G.I.E.

KONTAKT:

Ana Dias e Seixas i Ellie Kingswell

tel. +31(0)30-7516-500

e-mail: pressinfo@eurailgroup.org

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.03.2012, 16:35
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ