Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Komary mogą popsuć urlop Polakom - wyniki badań TNS OBOP dla marek Autan(R), OFF!(R) i Raid(R)

01.07.2011, 15:06aktualizacja: 01.07.2011, 15:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lato już trwa, a wraz z nim słońce, las, woda i... komary!

Gryzące komary na urlopie są gorsze niż kiepskie warunki (30%), niedobrane towarzystwo (24%) i niesmaczne jedzenie (18%). W opinii Polaków (83%) komary są najbardziej dokuczliwymi owadami, a aż 67% badanych uważa, że mogą one zepsuć wypoczynek.

Najpopularniejszym wśród Polaków sposobem na uchronienie się przed komarami są spraye i żele dostępne w sklepach, które stosuje 43% badanych.

Prawie połowa (45%) Polaków uważa, że w ich okolicy jest dużo komarów, a 12% jest o tym zdecydowanie przekonane. Ponadto 60% badanych deklaruje, że zdarza się, że nie mogą zasnąć z powodu brzęczenia komara.

Co zrobić po ugryzieniu?

Niestety, potrafią one zakłócić najbardziej wyczekiwany urlop. Według badania TNS OBOP dla marek Autan(R), OFF!(R) i Raid(R)* co trzeci badany wskazuje gryzące komary jako powód skutecznego popsucia wakacji. Wyższe wskazania uzyskała tylko zła pogoda (72%).

Więcej niż co trzeci respondent (35%) deklaruje, że zdarzyło mu się być dotkliwie pogryzionym przez komary. Najczęściej wybieranym przez Polaków (33%) sposobem na ukąszenia komarów jest stosowanie maści i żeli.

Chroniąc siebie, chronisz innych

Kupując produkty Autan(R), OFF(R) i Raid(R) oprócz ochrony siebie i swojej rodziny, możesz też pomóc innym. W okresie od 1 kwietnia do 30 września 2011 r., 1% przychodów ze sprzedaży produktów tych marek będzie przekazany UNICEF na realizację programu walki z malarią. Aby dowiedzieć się więcej o malarii i sposobach walki z tą chorobą, odwiedź stronę internetową http://www.powstrzymajmalarie.pl. Możesz też dodać swoje zdjęcie do mozaiki na Facebooku, która symbolizuje wspólną walkę z chorobą. Za każde ukończone zdjęcie SC Johnson przekaże UNICEF środki na zakup 200 moskitier.

Adres mozaiki: http://www.facebook.com/apps/application.php?id=219703041374467

*Badanie TNS OBOP dla marek Autan(R), OFF!(R) i Raid(R) zrealizowane w dniach 18 - 23 maja 2011 r. na losowej, reprezentatywnej próbie 1 000 Polaków w wieku 15 lat i więcej techniką wywiadów bezpośrednich w domu respondenta.

Kontakt dla prasy:

Kamila Papis

Edelman Polska

tel. (22) 576 35 55

e-mail: kamila.papis@edelman.com

Źródło informacji: Edelman Polska

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.07.2011, 15:06
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ