Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Komary mogą popsuć urlop Polakom - wyniki badań TNS OBOP dla marek Autan(R), OFF!(R) i Raid(R)

01.07.2011, 15:06aktualizacja: 01.07.2011, 15:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lato już trwa, a wraz z nim słońce, las, woda i... komary!

Gryzące komary na urlopie są gorsze niż kiepskie warunki (30%), niedobrane towarzystwo (24%) i niesmaczne jedzenie (18%). W opinii Polaków (83%) komary są najbardziej dokuczliwymi owadami, a aż 67% badanych uważa, że mogą one zepsuć wypoczynek.

Najpopularniejszym wśród Polaków sposobem na uchronienie się przed komarami są spraye i żele dostępne w sklepach, które stosuje 43% badanych.

Prawie połowa (45%) Polaków uważa, że w ich okolicy jest dużo komarów, a 12% jest o tym zdecydowanie przekonane. Ponadto 60% badanych deklaruje, że zdarza się, że nie mogą zasnąć z powodu brzęczenia komara.

Co zrobić po ugryzieniu?

Niestety, potrafią one zakłócić najbardziej wyczekiwany urlop. Według badania TNS OBOP dla marek Autan(R), OFF!(R) i Raid(R)* co trzeci badany wskazuje gryzące komary jako powód skutecznego popsucia wakacji. Wyższe wskazania uzyskała tylko zła pogoda (72%).

Więcej niż co trzeci respondent (35%) deklaruje, że zdarzyło mu się być dotkliwie pogryzionym przez komary. Najczęściej wybieranym przez Polaków (33%) sposobem na ukąszenia komarów jest stosowanie maści i żeli.

Chroniąc siebie, chronisz innych

Kupując produkty Autan(R), OFF(R) i Raid(R) oprócz ochrony siebie i swojej rodziny, możesz też pomóc innym. W okresie od 1 kwietnia do 30 września 2011 r., 1% przychodów ze sprzedaży produktów tych marek będzie przekazany UNICEF na realizację programu walki z malarią. Aby dowiedzieć się więcej o malarii i sposobach walki z tą chorobą, odwiedź stronę internetową http://www.powstrzymajmalarie.pl. Możesz też dodać swoje zdjęcie do mozaiki na Facebooku, która symbolizuje wspólną walkę z chorobą. Za każde ukończone zdjęcie SC Johnson przekaże UNICEF środki na zakup 200 moskitier.

Adres mozaiki: http://www.facebook.com/apps/application.php?id=219703041374467

*Badanie TNS OBOP dla marek Autan(R), OFF!(R) i Raid(R) zrealizowane w dniach 18 - 23 maja 2011 r. na losowej, reprezentatywnej próbie 1 000 Polaków w wieku 15 lat i więcej techniką wywiadów bezpośrednich w domu respondenta.

Kontakt dla prasy:

Kamila Papis

Edelman Polska

tel. (22) 576 35 55

e-mail: kamila.papis@edelman.com

Źródło informacji: Edelman Polska

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.07.2011, 15:06
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ