Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TBILISI, Gruzja, 9 sierpnia 2011 r. /PRNewswire/ - Enrique Iglesias zdobył serca gruzińskich fanów muzyki podczas niezapomnianego koncertu MTV LIVE Gruzja w Batumi, który odbył się 2 sierpnia 2011 roku. Latynoski idol i światowa gwiazda zabawiała 11 500 fanów muzyki na koncercie, który odbył się na wolnym powietrzu na historycznym placu miasta - Placu Europy - podczas gdy dodatkowe 23 000 fanów oglądało występ na ogromnych telebimach w pobliżu Placu Teatralnego, Bulwaru i sąsiednich ulic.
Podczas swojej pierwszej wizyty w regionie, Iglesias porwał tłumy swoim niezwykle energetycznym występem i znajomością języka gruzińskiego. Piosenkarz przyleciał specjalnie do Batumi prosto z Australii, aby wystąpić przed gruzińskimi wielbicielami muzyki w połowie swojej trasy koncertowej Euphoria. Iglesias, do którego należy rekord najpopularniejszego artysty latynoskiego wszechczasów - piosenkarz sprzedał ponad 61,5 miliona albumów i 40 milionów singli na całym świecie - wprawił tłumy w zachwyt porywającym zestawem łączącym najbardziej oszałamiające nagrania z albumu Euphoria 2010, który jest dostępny w hiszpańskiej i angielskiej wersji językowej, łącznie z przebojem "I Like It" i "Heartbeat", a także klasyczne piosenki ze zbiorem jego przebojów, takich jak: "Hero", "Dirty Dancer" i "Be With You".
Pomimo małej mżawki na początku wieczoru, Iglesias podnosił temperaturę swoim energetycznym występem, a widownia śpiewała z nim każdą piosenkę. Piosenkarz usłyszał entuzjastyczne okrzyki, kiedy zaprosił na scenę 19-letnią gruzińską nastolatkę, aby ją pocałować i poprosić do wolnego tańca. Nawet prezydent Gruzji Mikheil Saakashvili przyłączył się do zabawy - wzbudził sensację przyłączając się do fanów muzyki i tańcząc razem z widownią w rytm muzyki Iglesiasa.
Tego wieczoru scena należała nie tylko do Iglesiasa, ale i innych gruzińskich artystów - Stephane & 3G, Sofii Nizharadze i Eldrine, których występy zostały przyjęte entuzjastycznie przez gruzińskie tłumy. Występy gruzińskich artystów będą wyemitowane w późniejszym okresie tego roku w telewizyjnym show zatytułowanym MTV Live Gruzja.
Niesamowita scena i fantastyczne światła zaparły dech w piersiach widowni, gdyż MTV pokazało, jak należy organizować koncerty na żywo, korzystając ze wszystkich sztuczek - począwszy od najnowocześniejszego LED i efektów laserowych, a skończywszy na ogromnej ilości konfetti, suchym lodzie i imponującej wielkości balonami.
Najciekawsze fragmenty z występu Iglesiasa podczas MTV Live Gruzja zostaną wyemitowane 18 września jako część cyklu MTV World Stage. Cykl telewizyjny MTV wyświetlany na całym świecie prezentuje artystów o światowej renomie widowni w ponad 600 milionach domów w 152 regionach. MTV World Stage - show nagrany "na żywo" na najbardziej wyjątkowych występach, festiwalach muzycznych i niepowtarzalnych miejscach koncertowych z całego świata - oferuje fanom muzyki "miejsce w pierwszym rzędzie", aby zobaczyć z bliska najgorętszych artystów na świecie, nie pozbawiając ich komfortu pozostania we własnych domach.
MTV Live Gruzja zostało wyprodukowane razem z Viacom International Media Networks i rządem Gruzji.
W celu uzyskania dalszych informacji o MTV Live Gruzja, odwiedź stronę http://www.georgia.mtv.tv.
Aby pobrać zdjęcia z koncertu, wejdź na stronę: ftp://ftp.viacom.com Nazwa użytkownika: MTVLIVE Hasło: georgia123
Informacje o Viacom International Media Networks (VIMN)
Viacom International Media Networks (VIMN), jednostka Viacom Inc. (NYSE: VIA, VIA.B), składa się z wielu popularnych multimedialnych rozrywkowych światowych marek, włącznie z MTV, Nickelodeon, Comedy Central, BET, standardowymi kanałami markowymi Paramount, VH1, VIVA, MTVNHD, Tr3s: MTV, Musica y Mas, TMF (The Music Factory), COLORS i Game One. Marki Viacom są oglądane na całym świecie w więcej niż 600 milionach domów w 160 regionach w 34 językach przez 166 lokalnie zaprogramowanych i obsługiwanych kanałów telewizyjnych w ponad 550 mediach przekazu cyfrowego.
Informacje o Emerging Markets Group (Grupie Rynków Wschodzących) VIMN
Emerging Markets Group VIMN jest najszybciej rozwijającą się częścią w portfolio spółki o wieloplatformowej działalności. Emerging Markets Group kieruje 32 kanałami telewizyjnymi, 30 stronami internetowymi, jednym portalem telewizyjnym i czterema kanałami telewizji mobilnej obejmującej MTV, VH1, Nickelodeon, VIVA i Comedy Central oraz marki COLORS w Europie Środkowej i Wschodniej, Rosji, Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Indiach. Dodatkowo, portfolio Emerging Markets Group zawiera MTVNHD, pierwszy międzynarodowy kanał VIMN o wysokiej jakości dźwięku poświęcony muzyce i programom dla dzieci, który jest obsługiwany przez Grupę Rynków Wschodzących w imieniu VIMN. VIMN jest jednostką Viacom Inc (NYSE: VIA, VIA.B).
Źródło: MTV Networks Europe
KONTAKT:
Alison Reid MTV Networks Emerging Markets
e-mail: Alison.Reid@mtvne.com
tel. +33-385-300636/+33-609-685861
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.08.2011, 14:06 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |