Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Przygotowania do wyjątkowego dnia w Farmeramie lecą na pełnych obrotach: wszystko musi błyszczeć, gdy baranek Shaun i jego banda odwiedzą najbardziej zwariowaną farmę w Internecie.
Hamburg, 11 sierpnia 2011 r. - Kto nie lubi baranka Shauna i jego dzikich eskapad? Przez swoją ciekawość, mnóstwo pomysłów i chęć zabawy w każdych okolicznościach, ciekawy świata, a jednak niedoświadczony baranek Shaun, często wpada w tarapaty. Farmerzy muszą uważać na tego nicponia i czasami zapobiec małym katastrofom. Po pojawieniu się baranka w Farmeramie (http://www.farmerama.pl), popularnej grze farmerskiej firmy Bigpoint (http://www.bigpoint.com), także gracze Farmeramy będą musieli mieć się na baczności i uważać, aby Shaun zbytnio nie narozrabiał.
Baranek Shaun i jego stadko składające się z wielkiej Shirley, małego Timmy’ego i jego mamy przybędą do Farmeramy w połowie sierpnia. 150 milionów owiec pasących się na wirtualnych łąkach, jest już bardzo podekscytowanych. W końcu poznają telewizyjne gwiazdy! Bitzer, pies pasterski, który już od dawna cierpi z powodu wybryków Shauna, martwi się już teraz, jak sobie poradzi z rosnącym stadem owiec. Oby to się nie skończyło owczym lub psim końcem świata...
Tobias Reisberger, dyrektor ds. gier w firmie Bigpoint, mówi: "Baranek Shaun to jedna z najpopularniejszych postaci telewizyjnych na świecie i jesteśmy wręcz zachwyceni, że możemy powitać go w Farmeramie. 30 milionów graczy na całym świecie i gwiazda telewizyjna to zapewne kombinacja, która wróży sukces".
Linki:
http://www.farmerama.pl
http://www.bigpoint.net
http://www.bigpoint.com
KONTAKT:
Bigpoint GmbH
Katharina Frank
PR
tel. +49-(0)40 881413-193
fax +49-(0)40 881413-7193
e-mail: k.frank@bigpoint.net
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.08.2011, 13:05 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |