Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TVP i telewizja niemiecka ZDF są świadome szansy, jaką niesie ze sobą emisja obrazów z tych mistrzostw. Transmisje z EURO 2012 wpłyną bowiem po obu stronach Odry także na to, jak będziemy postrzegać sąsiadów.
W tym kontekście chcielibyśmy odpowiedzieć Państwu na pytania, jak ZDF zamierza wykorzystać tę szansę, jak chce przybliżyć swoim widzom sytuację w Polsce i na Ukrainie, jaką rolę odgrywać będzie Public Viewing - od MŚ 2006 w Niemczech nieodłączny element piłkarskich zmagań - w jaki sposób ZDF zamierza transmitować EURO 2012 i jak będzie wyglądać współpraca z Telewizją Polską.
Wyjątkowość tego przedsięwzięcia polega na tym, że po raz pierwszy wspólnie wystąpią przedstawiciele ZDF-u i Telewizji Polskiej. Partnerami przy stole dyskusyjnym będą:
- Iwona Schymalla - dyrektor Programu 1 Telewizji Polskiej,
- Piotr Sobczyński - prezenter TVP Sport i specjalista ds. EURO,
- Peter Frey - redaktor naczelny ZDF-u,
- Dieter Gruschwitz - szef sportu ZDF-u,
- Klaus Kottwittenborg - burmistrz Heringsdorfu.
Po zakończeniu konferencji prasowej wszyscy rozmówcy będą do Państwa dyspozycji. Prosimy o kontakt dziennikarzy (podanie redakcji, adresu e-mail, nr telefonu, faksu), którzy są zainteresowani przeprowadzeniem wywiadu z powyżej wymienionymi osobami.
Pierwsza w historii, wspólna polsko-niemiecka konferencja prasowa dotycząca tematyki telewizyjnej i EURO 2012 na temat Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku odbędzie się we wtorek 23 sierpnia 2011 r., o godz. 12.30, w hotelu Hyatt Regency, w sali "Regency Ballroom" w Warszawie, przy ul. Belwederskiej 23.
Walter Kehr
rzecznik prasowy ZDF
KONTAKT:
telefax +49 (6131) 70-1688
ZDF Mainz
Pressestelle
tel. +49 (6131) 70-121 20 /21
55100 Mainz
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.08.2011, 12:46 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |