Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BIETIGHEIM-BISSINGEN, Niemcy, 31 sierpnia 2011 r. /PRNewswire/ - Wiodąca marka w dziedzinie akcesoriów do przenoszenia urządzeń DICOTA weźmie udział w IFA, światowych pokazach handlowych urządzeń elektronicznych, które odbędą się w Berlinie w dniach 2 - 7 września 2011 roku. DICOTA wypuści na rynek nowe torby na tablety, które stanowią ulepszenie SmartSkins, toreb z paskiem specjalnie zaprojektowanych do iPada, oraz nowe ekscytujące wersje kolorystyczne udanej kolekcji młodzieżowej Bounce.
Aby obejrzeć informację w wersji multimedialnej, kliknij na: http://multivu.prnewswire.com/mnr/prne/dicota/50539.
SmartSkins są wykonane z solidnego, elastycznego neoprenu i dobrze dopasowują się do kształtu notebooka w celu zapewnienia optymalnej ochrony przed zarysowaniami. Wszystkie torby są wyposażone w rączki i są dostępne w pięciu nowych rozmiarach zaprojektowanych z myślą o notebookach o przekątnej ekranu 10 - 17,3”. Do wprowadzonych ulepszeń należą przednia kieszeń z zamknięciem na zamek i metalowe detale nadające bardziej elegancki wygląd.
Torba z paskiem do iPada to atrakcyjna, niewielka torba, która zapewnia idealną ochronę dla iPada. Ma ona również dużo przestrzeni na inne rzeczy osobiste. Funkcja stojaka umożliwia dostosowanie torby do funkcji pisania i przeglądania. "Jesteśmy szczególnie dumni, że możemy zaprezentować nową torbę z paskiem do iPada na tegorocznych pokazach IFA - mówi Stephan Meyer, dyrektor ds. zarządzania portfolio w DICOTA. - Myślimy, że nowa funkcja stojaka naprawdę przyciągnie uwagę odwiedzających pokazy w Berlinie w tym roku".
Kolekcja Bounce składa się z plecaka Bounce Backpack (dla notebooków o przekątnej ekranu 15 - 16,4"), torby Bounce Messenger (dla notebooków o przekątnej ekranu 15 - 16,4") oraz Bounce Slim Case (dla notebooków o przekątnej ekranu 10 - 11,6", 13 - 14,1" i 15 - 16,4"). Jest to grupa modnych toreb wykonanych z trwałego poliestru do wszystkich notebooków, łącząca w sobie styl i komfort. Podobnie jak wymienne zamki, pozwalające na dostosowanie torby do osobistych preferencji, nowe wersje kolorystyczne, które mają zostać przedstawione na IFA sprawią, że ta kolekcja stanie się niezaprzeczalnym hitem wśród młodszych, dbających o swój wizerunek klientów DICOTA.
IFA to jedyne targi handlowe zapewniające wyczerpujący przegląd rynku międzynarodowego, przyciągające każdego roku kluczowych sprzedawców detalicznych, kupujących i ekspertów z ponad 100 krajów. DICOTA weźmie udział w IFA w Berlinie po raz czwarty.
DICOTA będzie uczestniczyć w IFA wraz ze swoim partnerem detalicznym VorOrt. Dla klientów detalicznych przygotowane będą specjalne oferty ze zniżkami na wybrane produkty obowiązującymi w czasie targów. Stoisko: hala 12, stoisko 107.
Informacje o DICOTA
DICOTA, będąca częścią szwedzkiej OSM Group od stycznia 2009 roku, jest od niemal 20 lat twórcą akcesoriów do przenoszenia urządzeń oraz produktów do ich ochrony o najwyższej jakości i funkcjonalności. Każdy produkt DICOTA jest tworzony z myślą o osobach będących w ruchu, wymagających perfekcyjnej ochrony i pierwszorzędnego wyglądu. Więcej informacji na temat DICOTA znajduje się na stronie http://www.dicota.com.
Informacje o OSM Group
OSM Group specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji dostosowanych do potrzeb klienta przenośnych akcesoriów oraz produktów detalicznych wysokiej jakości, dla wiodących marek głównie w branży multimedialnej. Więcej informacji o OSM Group znajduje się na stronie firmy pod adresem http://www.osmglobal.com.
Źródło: OSM Europe GmbH
KONTAKT:
Michael Muehlenbruch
tel. +49 172 5677484
e-mail: michael.muehlenbruch@osmglobal.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.08.2011, 11:20 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |