Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BERLIN, 9 września 2011 r. /PRNewswire/ - Firma Hisense zaprezentowała swoje zaawansowane inteligentne telewizory na targach IFA 2011 w Berlinie. Najnowsze produkty Hisense z najwyższej półki to m.in. XT710, XT68 oraz XT69. Dodatkowo, na targach zadebiutował osobisty inteligentny telewizor pierwszej generacji, który przyciągnął uwagę wielu zwiedzających.
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110909/CN65481)
"Konkurencja w branży elektroniki użytkowej opiera się na rozwoju produktów inteligentnych - powiedział Zhou Houjian, prezes Hisense. Oświadczył także: - Aby odnosić sukcesy na dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się rynku, branżowi gracze muszą stale koncentrować się na badaniach i rozwoju... Pokładam spore nadzieje w rozwoju działalności Hisense w zakresie inteligentnych urządzeń". Firma utworzyła już dział promocji branży inteligentnej, mający na celu popularyzację "uinteligentnienia" całej oferty produktów. W niedalekiej przyszłości Hisense wypuści na rynek inteligentny telewizor osobisty drugiej generacji.
Targi IFA uważane są za jedną z najważniejszych imprez branży elektroniki użytkowej w Europie. Powrót Hisense to wynik determinacji firmy w rozwijaniu swojej marki na rynkach zagranicznych oraz jej dalszej ekspansji na rynku europejskim. Pełna linia ekskluzywnych produktów inteligentnych Hisense pokazuje skalę rozwoju tej marki na naszym kontynencie. Produkty te nie tylko świadczą o postępach poczynionych przez firmę, ale stanowią również szansę na bycie zauważonym i promocję ekskluzywnych produktów firmy w regionie.
Dr. Lan Lin, wiceprezes Hisense Group i dyrektor generalny Hisense International, stwierdził: "Jeśli chcemy zyskać na sile i znaczeniu na rynkach zagranicznych, firma musi rozwijać swoją markę". Według danych GFK, w RPA - gdzie Hisense posiada duże doświadczenie jako marka - firma ta wraz z LG zajęła w lipcu drugie miejsce na rynku, uzyskując aż 19% udziałów w segmencie telewizorów LED z wyższej półki. W roku 2010 Hisense wprowadziła zmiany do swojej sieci produkcji, sprzedaży, badań i rozwoju w Europie, aby wykorzystać potencjał rozwojowy tego rynku. Jako regionalne centrum europejskie wybrano Niemcy, zaś we Włoszech, Belgii, Wielkiej Brytanii i innych krajach Hisense otworzyło filie. W 2011 r. przedsiębiorstwo jeszcze bardziej rozszerzyło swoją działalność na głównych rynkach, w tym w Turcji, Izraelu i Hiszpanii. Przyspieszony rozwój marki w tych regionach jest skutkiem współpracy firmy z mającymi silną pozycję na rynku klientami sieciowymi. Obiekt Hisense w Turcji rozpocznie swoją działalność w drugiej połowie września.
Źródło: Hisense Group
KONTAKT:
Jessie Ma
tel. +86-532-8087-8250
e-mail: mayuanyuan@hisense.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.09.2011, 16:05 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |