Newsletter

Zlecone: Konferencja prasowa poprzedzająca XI Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aiging

23.09.2011, 20:02aktualizacja: 23.09.2011, 20:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Konferencja odbędzie się 28 września 2011 r. o godz. 12:00, w Hotelu Hilton, przy ul. Grzybowskiej 63, w barze AXIS na 1 piętrze, w Warszawie.

Zadowolenie z własnego wyglądu ma olbrzymi wpływ na nasze życie. Większość z nas stara się, na tyle, na ile możemy, uatrakcyjnić swój wygląd, opóźnić lub redukować procesy starzenia. Dbamy o zdrowy styl życia, uważnie dobieramy kosmetyki oraz specjalistyczne preparaty. Badania TNS OBOP (styczeń, 2011) wskazują, że zdecydowana większość, bo aż 82% Polek interesuje się sposobami i metodami, które pozwalają zachować młody wygląd lub go poprawić; 66% z badanych chciałaby zmienić wygląd i kondycję skóry twarzy, a jeżeli chodzi o ciało to 43% Polek chciałoby zmienić brzuch i uda (24%). Coraz więcej osób także korzysta z zabiegów medycyny estetycznej, 46% Polek wskazuje na zabiegi medycyny estetycznej jako bardziej skuteczne niż zabiegi kosmetyczne (33%).

O tym, jakie są światowe nowości i trendy w medycynie estetycznej, jak wybrać odpowiednią dla siebie terapię czy zabieg, będziemy mówić na spotkaniu prasowym z okazji XI Międzynarodowego Kongresu Medycyny Estetycznej i Anti-Aging.

Program konferencji:

- Mezoterapia - fakty i mity - dr Andrzej Ignaciuk, prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging,

- Ginekologia Estetyczna - prof. dr hab. N. med. Włodzimierz Baranowski, kierownik Kliniki Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej w Wojskowym Instytucie Medycznym w Warszawie,

- Preparaty autologiczne w medycynie estetycznej, dr hab. n. med. Paweł Surowiak, prof. nadzw., członek założyciel i członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskiego Towarzystwa Lekarskiego.

R.S.V.P.

e-mail: j.hryc@primum.pl

Źródło informacji: PRIMUM PR

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.09.2011, 20:02
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ