Newsletter

Zlecone: W dniach 3-8 lutego 2012 odbędzie się druga edycja Wirtualnych Targów Sztuki pod nazwą "VIP2.0"

28.09.2011, 15:00aktualizacja: 28.09.2011, 15:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Platforma korzystająca z rzeczywistości rozszerzonej oferuje nowe galerie, artystów, wzbogacone platformy społecznościowe, integrację z serwisami mobilnymi oraz zwiedzanie muzeum.

NOWY JORK, 28.09.2011r. /PRNewswire/ - VIP Art Fair to pierwsze Wirtualne Targi Sztuki, które obywają się wyłącznie w cyberprzestrzeni. Druga edycja, pod nazwą VIP2.0, odbędzie się w dniach 3-8 lutego pod adresem VIPArtFair.com (http://www.vipartfair.com/). Czołowe międzynarodowe galerie sztuki wystawią swoje dzieła warte od 500 do ponad 1 mln USD.

VIP Art Fair powstała w styczniu 2011roku i od tego czasu wpływa na kreowanie wirtualnej przestrzeni handlowej umożliwiającej przed zakupem dzieł wybitnych artystów z całego świata, obejrzenie go oraz poznanie ciekawostek na jego temat.

Dyrektor wystawy Noah Horowitz wyjaśnia: "Wystawa VIP korzysta z dobrego przykładu tradycyjnych wystaw sztuki i otwiera szersze możliwości przez połączenie środowiska sztuki z najbardziej znaczącymi handlarzami dzieł sztuki na świecie".

Jak do tej pory ponad 100 galerii z 32 krajów, łącznie z Ameryką Łacińską i Środkowym Wschodem, wyraziło chęć wzięcia udziału w wydarzeniu przez wcześniejszą rejestrację, aby uniknąć zeszłorocznego pośpiechu. Wśród wystawiających galerii będą m.in.: Zwirner (Nowy Jork), White Cube (Londyn), Pace (Nowy Jork, Pekin), Hetzler (Berlin), Ropac (Paryż, Salzburg), Fraenkel (San Francisco), Goodman (Nowy Jork, Paryż) i Hyundai (Seul).  Lista galerii znajduje się pod adresem: http://www.vipartfair.com/galleries

Nowy wiceprezes ds. inżynierii, Severin Andrieu-Delille, powiedział: "Na naszej inauguracyjnej wystawie, systemy były obciążone dużą liczbą odwiedzających stronę i dlatego też pojawiły się problemy techniczne. W związku z tym, dokonaliśmy znaczących zmian, aby poprawić korzystanie z serwisu, przez dodanie dodatkowego serwera oraz zwiększając przepustowość sieci. Przeprowadziliśmy wiele testów sprawdzających ładowanie strony i jesteśmy przekonani, że tym razem nie będzie żadnych problemów podczas dużego obciążenia strony, a zarówno wystawcy, jak i zwiedzający będą mogli się cieszyć doskonałą jakością wirtualnego zwiedzania".

Muzea oraz Sale Wystawowe to nowe funkcje, które umożliwiają klientom zakup dzieł sztuki od największych międzynarodowych instytucji. Zintegrowanie z portalami społecznościowymi Twitter (http://twitter.com/#!/vipartfair ) i Facebook (http://www.facebook.com/VIPArtFair ) pozwala wszystkim uczestnikom wydarzenia włączyć się do dialogu i udostępniać swoje ulubione dziełami sztuki. VIP2.0 obsługuje wszystkie przeglądarki internetowe, iPada oraz urządzenia mobilne, zachowując popularne funkcje, łącznie z interaktywnymi Budkami oraz salonem dla VIP-ów z ulepszonym Czatem.

Targi sztuki coraz bardziej zmieniają sposób zakupu dzieł sztuki. Statystyki z inauguracyjnej wystawy pokazują, że wirtualne targi to coś bardzo pożądanego; wydarzenie trwające tydzień zgromadziło ponad 40 000 odwiedzających ze 196 krajów, którzy spędzili ponad godzinę na stronie oglądając ponad 200 unikatowych dzieł sztuki. Statystyki są dostepne pod adresem: http://www.vipartfair.com.

VIP Art. Fair jest portalem do nowych galerii sztuki współczesnej, oferującym technologię umożliwiającą handlarzom dzieł sztuki dotarcie do obecnych klientów, nowym nabywcom odkrycie świata sztuki, a studentom, nauczycielom, krytykom oraz kuratorom sztuki dostęp do współczesnych artystów.

Więcej informacji na stronie: http://www.vipartfair.com/about

Źródło: VIP Art Fair

KONTAKT:

Emily Everhart

tel. +1-212-675-7200

e-mail: press@vipartfair.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.09.2011, 15:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ