Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 28.09.2011r. /PRNewswire/ - VIP Art Fair to pierwsze Wirtualne Targi Sztuki, które obywają się wyłącznie w cyberprzestrzeni. Druga edycja, pod nazwą VIP2.0, odbędzie się w dniach 3-8 lutego pod adresem VIPArtFair.com (http://www.vipartfair.com/). Czołowe międzynarodowe galerie sztuki wystawią swoje dzieła warte od 500 do ponad 1 mln USD.
VIP Art Fair powstała w styczniu 2011roku i od tego czasu wpływa na kreowanie wirtualnej przestrzeni handlowej umożliwiającej przed zakupem dzieł wybitnych artystów z całego świata, obejrzenie go oraz poznanie ciekawostek na jego temat.
Dyrektor wystawy Noah Horowitz wyjaśnia: "Wystawa VIP korzysta z dobrego przykładu tradycyjnych wystaw sztuki i otwiera szersze możliwości przez połączenie środowiska sztuki z najbardziej znaczącymi handlarzami dzieł sztuki na świecie".
Jak do tej pory ponad 100 galerii z 32 krajów, łącznie z Ameryką Łacińską i Środkowym Wschodem, wyraziło chęć wzięcia udziału w wydarzeniu przez wcześniejszą rejestrację, aby uniknąć zeszłorocznego pośpiechu. Wśród wystawiających galerii będą m.in.: Zwirner (Nowy Jork), White Cube (Londyn), Pace (Nowy Jork, Pekin), Hetzler (Berlin), Ropac (Paryż, Salzburg), Fraenkel (San Francisco), Goodman (Nowy Jork, Paryż) i Hyundai (Seul). Lista galerii znajduje się pod adresem: http://www.vipartfair.com/galleries
Nowy wiceprezes ds. inżynierii, Severin Andrieu-Delille, powiedział: "Na naszej inauguracyjnej wystawie, systemy były obciążone dużą liczbą odwiedzających stronę i dlatego też pojawiły się problemy techniczne. W związku z tym, dokonaliśmy znaczących zmian, aby poprawić korzystanie z serwisu, przez dodanie dodatkowego serwera oraz zwiększając przepustowość sieci. Przeprowadziliśmy wiele testów sprawdzających ładowanie strony i jesteśmy przekonani, że tym razem nie będzie żadnych problemów podczas dużego obciążenia strony, a zarówno wystawcy, jak i zwiedzający będą mogli się cieszyć doskonałą jakością wirtualnego zwiedzania".
Muzea oraz Sale Wystawowe to nowe funkcje, które umożliwiają klientom zakup dzieł sztuki od największych międzynarodowych instytucji. Zintegrowanie z portalami społecznościowymi Twitter (http://twitter.com/#!/vipartfair ) i Facebook (http://www.facebook.com/VIPArtFair ) pozwala wszystkim uczestnikom wydarzenia włączyć się do dialogu i udostępniać swoje ulubione dziełami sztuki. VIP2.0 obsługuje wszystkie przeglądarki internetowe, iPada oraz urządzenia mobilne, zachowując popularne funkcje, łącznie z interaktywnymi Budkami oraz salonem dla VIP-ów z ulepszonym Czatem.
Targi sztuki coraz bardziej zmieniają sposób zakupu dzieł sztuki. Statystyki z inauguracyjnej wystawy pokazują, że wirtualne targi to coś bardzo pożądanego; wydarzenie trwające tydzień zgromadziło ponad 40 000 odwiedzających ze 196 krajów, którzy spędzili ponad godzinę na stronie oglądając ponad 200 unikatowych dzieł sztuki. Statystyki są dostepne pod adresem: http://www.vipartfair.com.
VIP Art. Fair jest portalem do nowych galerii sztuki współczesnej, oferującym technologię umożliwiającą handlarzom dzieł sztuki dotarcie do obecnych klientów, nowym nabywcom odkrycie świata sztuki, a studentom, nauczycielom, krytykom oraz kuratorom sztuki dostęp do współczesnych artystów.
Więcej informacji na stronie: http://www.vipartfair.com/about
Źródło: VIP Art Fair
KONTAKT:
Emily Everhart
tel. +1-212-675-7200
e-mail: press@vipartfair.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.09.2011, 15:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |