Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZANGHAJ - (BUSINESS WIRE) - Dziś, ikona filmu, Donnie Yen, oraz zdobywca złotego medalu olimpijskiego, Yang Yang, świętowali z Hilton HHonors inaugurację programu lojalnościowego dla 10 odrębnych sieci hotelowych Hilton Worldwide, w swoim zobowiązaniu wobec rynku chińskiego. Poza świętowaniem, wydarzenia tego dnia ujawniły nową kampanię marketingową utworzoną z myślą o chińskim podróżniku, jak również dające do myślenia spostrzeżenia klientów odnośnie życia zawodowego i osobistego oraz wyzwania, jakie stanowi pogodzenie tych dwóch aspektów.
"Jako członek programu Hilton HHonors oraz podróżnik mogę stwierdzić, że członkostwo sprawia, że ciężka praca staje się przynoszącym satysfakcję doświadczeniem - mówi Donnie Yen. - Członkostwo jest dostępne dla wszystkich oraz elastyczne, jest darmowe, przez co łatwo osiągalne dla każdego. Zdobyte punkty można wymienić na niezapomniane przeżycia, którymi można się podzielić z rodziną i przyjaciółmi".
Punkty członkostwa w Hilton HHonors mogą zostać wymienione na darmowy pobyt w jednym z 3 750 hoteli należących do firmy Hilton Worldwide, znajdujących się w 85 krajach na całym świecie, włącznie z 20 hotelami na terenie Chin. W dodatku, punkty członkowskie Hilton HHonors mogą być wykorzystane przy zakupie towarów, zorganizowanych wczasów oraz wyjątkowych podróży. Im więcej pobytów w hotelu dany członek ma na swoim koncie, tym wyższy osiągnie status i dostęp do większej ilości dodatków. Na przykład, członkowie o statusie "elitarni" mogą za darmo korzystać z łącza internetowego (złoty oraz diamentowy), darmowa zamiana pokoju na pokój wyższej kategorii (złoty oraz diamentowy), przywileje klubu zdrowia (srebrny, złoty oraz diamentowy) oraz wiele innych.
"Hilton HHonors to coś więcej niż tylko nagrody, chodzi tu o wyróżnienie naszych klientów za ich ciężką pracę - mówi Jeff Diskin, starszy wiceprezes, marketing ukierunkowany na globalnych klientów, Hilton Worldwide. - Nasz program lojalnościowy umożliwia zamianę punktów za pobyt w naszym hotelu na rozmaite możliwości, pomagając członkom HHonors wykorzystać swoje punkty tak, aby przeżyć niezapomniane chwile z przyjaciółmi i rodziną czy to w czasie krótkiego wypadu na weekend, czy tez wycieczki do egzotycznego kraju".
Kampania marketingowa Hilton HHonors w Chinach
Kampania marketingowa, oparta na ogólnoświatowej platformie "Hilton HHonors, świat przeżyć, którymi warto się dzielić" pokazuje podróżującym obywatelom Chin, w jaki sposób członkostwo może stanowić wynagrodzenie za ich ciężką pracę. Reklama w Internecie, w formie papierowej oraz na wolnym powietrzu jest w stanie uchwycić wrażenia z podróży za pomocą wpływających na emocje obrazów oraz dających do myślenia tekstów. Zamiast skupiać się wyłącznie na miejscu docelowym lub zbieraniu punktów, Hilton HHonors skupia się na niezapomnianych wrażeniach, które ludzie przywożą z podróży, pozwalając hotelom Hilton Worldwide stanowić zarówno tło, jak i platformę umożliwiającą prawdziwe, piękne chwile między ludźmi. Nowa kampania zarządzana jest przez Publicis Singapur.
Ankieta Hilton HHonors odnośnie godzenia życia zawodowego i prywatnego
Ankieta Hilton HHonors odnośnie godzenia życia zawodowego i prywatnego została przeprowadzona na terenie Chin (Szanghaj, Pekin, Guangzhou, Shenzen, Quingdao, Chongqing, Xi'an, Ningbo, Xiamen, Yichang) pośród 600 pracowników umysłowych, w wieku 34 - 54 lat, w celu lepszego zrozumienia wyzwania, z jakim zmagają się w dziedzinie życia zawodowego, prywatnego oraz odnośnie godzenia obu tych sfer.
Wyniki ankiety między innymi wykazały, że statystycznie 2% osób pracujących zawodowo w Chinach jest przekonana, że mogą wszystko pogodzić, wymieniając zwiększenie odpowiedzialności zawodowej, pracę po godzinach oraz wyjazdy służbowe jako czynniki, z powodu których muszą ograniczyć czas poświęcany rodzinie i własnym zajęciom. Większość respondentów (70%) twierdzi, że starania utrzymania równowagi między pracą a życiem prywatnym są na szczycie listy ich priorytetów, jednak w ich ocenie, nie udaje im się tego celu osiągnąć.
Aby zmienić obecny sposób myślenia oraz inicjować wprowadzenie pozytywnych zmian, Hilton HHonors w swojej nowo rozpoczętej kampanii, stara się zapoczątkować zdrowy dialog na ten temat, podczas jednoczesnego uświadamiania osobom pracującym zawodowo, jak ich ciężka praca może zostać wynagrodzona.
Zaangażowanie na rynku chińskim
Poza nową kampanią marketingową, oferta dla chińskich członków programu oraz podróżników przedstawia się następująco:
- Firma Hilton Worldwide jest obecnie w posiadaniu 20 placówek oraz 4 sieci hotelarskich na terenie Chin (Waldorf Astoria, Conrad, Hilton, Doubletree by Hilton), oraz planuje utworzyć kolejnych 100 placówek w przeciągu kilku najbliższych 4 lat.
- W ramach Program Hilton HHonors uruchomiono niedawno stronę internetową w języku chińskim (http://www.hhonors.com.cn), aby w jeszcze lepszy sposób spełniać wymagania członków programu. Utworzono również oficjalne konto Weibo, w celu nawiązywania kontaktów z fanami za pomocą internetu (http://weibo.com/hiltonhonors).
- Za punkty Hilton HHonors, których zbieranie rozpoczęto przed rokiem 2012, można dokonać zakupu ponad 300 produktów krajowych oraz międzynarodowych marek, w światowym centrum handlowym (http://www.hiltonhonors.com/shopping).
- Program Hilton HHonors nawiązuje stosunki partnerskie, które mają wspierać społeczność chińską, m.in. 8-letnia współpraca z Chińskim Komitetem Olimpijskim, która uwzględniała wsparcie finansowe, punkty Hilton HHonors, renowacje ośrodków treningowych sportowców, zakwaterowanie i wyżywienie sportowców oraz ich rodzin w China house podczas igrzysk olimpijskich, jak również zakwaterowanie w hotelu po obniżonej cenie. Dodatkowo, członkowie Chińskiego Komitetu Olimpisjkiego oraz sportowcy biorący udział w olimpiadzie otrzymają złoty elitarny status członka programu.
- Firma Hilton Worldwide rozpoczęła ostatnio program Huanying, doświadczenie dopasowane specjalnie do chińskich podróżników, w którym wybrane hotele sieci Hilton: Waldorf Astoria, Hilton, i Doubletree zaoferują takie elementy, jak personel recepcji mówiący po mandaryńsku, udogodnienia dla pokoju gości oraz ofertę żywieniowa.
"Firma Hilton HHonors osiągnęła w tym roku punkt przełomowy 28 milionów członków oraz skupia się na rynkach podobnych do chińskiego, aby promować trwały wzrost - mówi Martin Rick, prezez Asia Pacific, Hilton Worldwide. - Jestesśmy zobowiązani wobec ponad 90 000 członków Hilton HHonors na terenie Greater China oraz dołożymy wszelkich starań, aby kontynuować spełnianie potrzeb chińskich podróżników, jako że poruszają się oni nieustannie na terenie swojej ojczyzny oraz za granicą".
Informacje dotyczące sieci hotelowej Hilton HHonors
Sieć hotelowa HHilton to nagradzany program lojalnościowy dla gości dziesięciu różnych sieci hotelowych Hilton, nagradzający swoich 28 milionów członków przez wymienienie zdobytych punktów niezapomniane wrażenia. Poza wymianą punktów HHonors na bezpłatny pobyt w hotelu, członkowie HHonors mogą wykorzystać punkty do zakupu nagród w postaci unikalnych doświadczeń związanych z zakwaterowaniem w hotelu, towarów i pakietów wakacyjnych, a także dokonania wpłat na cele charytatywne oraz wielu innych. HHonors jest także jedynym programem lojalnościowym dla gości oferującym "punkty i mile" oraz brak okresów "blackout" (okresy szczytowej aktywności turystycznej, w których nie obowiązują zniżki) w ponad 3 750 hotelach na całym świecie, łącznie z hotelami i kurortami Waldorf Astoria, hotelami i kurortami Conrad, hotelami i kurortami Hilton, Double Tree należącym do sieci Hilton, hotelach Embassy Suites, Hilton Garden Inn, Homewood Suites sieci Hilton, Homes2Suites sieci Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Członkostwo w HHonors jest bezpłatne. Do programu można zapisać się przez Internet na stronie: http://hhonors1.hilton.com/en_US/hh/home_index.do.
Informacje o sieci hotelowej Hilton Worldwide
Sieć hotelowa Hilton jest czołową międzynarodową firmą hotelarską, oferującą zakwaterowanie, począwszy od luksusowych hoteli zapewniających pełen zakres usług, kurortów, aż do apartamentów, gdzie możliwy jest dłuższy pobyt oraz hoteli oferujących przystępne ceny. Od 93 lat, sieć hotelowa Hilton oferuje zarówno klientom biznesowym, jak i turystom najwyższej jakości zakwaterowanie, usługi i udogodnienia w korzystnej cenie. Firma kontynuuje tradycję poprzez gwarancję spędzenia wyjątkowych chwil w sieci hoteli na całym świecie. Sieci te posiadają ponad 3 750 hoteli oraz ośrodków timesharingowych, z 615 000 pokojami w 85 krajach. Należą do nich hotele i kurorty Waldorf Astoria, hotele i kurorty Conrad, hotele i kurorty Hilton, Double Tree Hiltona, hotele Embassy Suites, hotele Hilton Garden, hotele Hampton, Homewood Suites Hiltona, Home2 Suites Hiltona oraz Hilton Grand Vacations. Hilton oferuje również światowej klasy program lojalnościowy dla gości Hilton HHonors(R). Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie http://www.HiltonWorldwide.com lub na międzynarodowej stronie sieci hoteli Hilton: http://www.HiltonWorldwideGlobalMediaCenter.com.
Informacje o programie Hilton HHonors w sprawie ankiety odnośnie sztuki godzenia życia prywatnego z zawodowym (Balancing Act Survey)
Vantage Marketing oraz Research Consultant (GRUPA ACRON), jedna z największych niezależnych sieci badawczych w Azji, przeprowadziła internetową ankietę wśród 600 chińskich respondentów w wieku 34 do 54 lat, o stosunku płci mężczyzn do kobiet 6,5:3,5. Wszyscy ankietowani podróżują co najmniej pięć razy w ciągu roku w interesach, posiadają wyższe wykształcenie, małżonka i/ lub dziecko. Badanie przeprowadzono wśród pierwszo-, drugo- i trzeciorzędnych miast. Uwzględniono również roczny dochód, aby na przykładzie grupy docelowej ukazać rzeczowy i dokładny obraz chińskiego społeczeństwa.
KONTAKT:
Hilton Worldwide
Scott Carman
tel. +1 703-883-5803
e-mail: scott.carman@hilton.com
http://www.HHonorsGlobalMediaCenter.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.09.2011, 12:01 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |