Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BEACHWOOD, Ohio, 4 października 2011 r. /PRNewswire/ - W dniu dzisiejszym firma Aleris ogłosiła, że dostosuje swoją strukturę organizacyjną, by lepiej wspierać globalne strategie rozwoju firmy i ogólne cele rynkowe swoich klientów. Nowa struktura zostanie wdrożona 1 stycznia 2012 r. Wtedy też zostaną utworzone dwie globalne jednostki biznesowe - Rolled & Extruded Products (produkty walcowane i wytłaczane) oraz recykling. Jako część tej nowej struktury organizacyjnej, firma skoncentruje się na trzech globalnych segmentach rynku: przemyśle lotniczym, obronnym, samochodowym oraz wymiennikach ciepła. Ta nowa struktura umożliwi również ogólny rozwój działalności firmy Aleris w zakresie recyklingu.
"Ta nowa struktura pomoże nam dotrzeć do klienta, co jest niezwykle istotne w naszej branży, udoskonali wszelkie procesy funkcjonujące w naszej firmie, a także podniesie efektywność naszych głównych inwestycji - powiedział Steven J. Demetriou, prezes i dyrektor generalny Aleris. - Wykorzystując naszą strategię rozwoju, udało nam się osiągnąć znaczne postępy, lecz jesteśmy przekonani, że nowa organizacja umożliwi bardziej agresywne i ukierunkowane podejście do najważniejszych globalnych segmentów rynku oraz pozwoli nam zaoferować lepsze produkty i technologii tak, aby wyjść spełnić oczekiwaniom klientów".
Roeland Baan obejmie stanowisko wiceprezesa zarządu i dyrektora generalnego ds. światowych produktów walcowanych i wytłaczanych. Baan obecnie pełni funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora generalnego w Europie i Azji. Natomiast K. Alan Dick, obecnie wiceprezes zarządu i prezes ds. produktów walcowanych w Ameryce Północnej, zostanie wiceprezesem zarządu i dyrektorem generalnym ds. światowego recyklingu.
Stephen S. Stone będzie pełnił funkcję pierwszego wiceprezesa i dyrektora naczelnego ds. produktów walcowanych w Ameryce Północnej, a Olli-Matti Saksi zostanie pierwszym wiceprezesem i dyrektorem naczelnym ds. produktów walcowanych w Europie. Oboje będą składać sprawozdania do Roelanda Baana. Przewodniczącymi światowych segmentów rynku firmy Aleris będą: Andreas Gondorf, wiceprezes ds. segmentu samochodowego, Johan Petry, wiceprezes ds. segmentu przemysłu lotniczego i obrony oraz Torsten Seifert, wiceprezes ds. segmentu wymienników ciepła. Oni również będą składać sprawozdania do Roelanda Baana.
Terrance J. Hogan i Roland Leder będą składać sprawozdania do Alana Dicka i będą odpowiednio pełnić funkcje pierwszego wiceprezesa i dyrektora naczelnego ds. recykling i specjalne stopy w obu Amerykach oraz wiceprezesa i dyrektora naczelnego ds. recyklingu w Europie.
Nie przewiduje się zwolnień w związku z tą zmianą.
Informacje o firmie Aleris
Aleris to prywatna firma będąca światowym liderem w dziedzinie produkcji materiałów wytłaczanych i pokrywanych aluminium, w recyklingu aluminium oraz produkcji specjalnych stopów. Spółka, której siedziba znajduje się w Beachwood, w stanie Ohio, zarządza ponad 40 zakładami produkcyjnymi w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.aleris.com.
Wypowiedzi prognozujące
Niektóre wypowiedzi zawarte w niniejszej informacji prasowej to tzw. wypowiedzi prognozujące, w rozumieniu przepisów federalnego prawa papierów wartościowych. Wypowiedzi dotyczące naszych przekonań i oczekiwań oraz te zawierające słowa, takie jak: "może", "powinno", "byłoby", "będzie", "wierzy się", "oczekuje się", "jest planowane", "cel", "projekt", "spodziewa się", "zamierza" i podobne wyrażenia odnoszące się do przyszłych wydarzeń i okoliczności stanowią wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują wypowiedzi dotyczące przyszłych kosztów i cen towarów, wielkości produkcji, trendów w przemyśle, zapotrzebowania na nasze produkty i usługi, przewidywane oszczędności, przewidywane korzyści płynących z nowych produktów lub placówek, oraz przewidywanych wyników działań. Wypowiedzi prognozujące uwzględniają znane i nieznane czynniki ryzyka, niepewności oraz inne czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste zdarzenia, wyniki, działania lub osiągnięcia firmy będą w sposób zasadniczy różnić się od przyszłych wydarzeń, wyników, działań lub osiągnięć opisanych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących. Ważnymi czynnikami mogącymi wpłynąć na różnice między właściwymi wynikami, a tymi przedstawionymi w wypowiedziach prognozujących mogą być m.in.: (1) nasze możliwości dotyczące skutecznego wdrażania naszej strategii biznesowej; (2) cykliczny charakter przemysłu aluminium, naszych sektorów produkcji rynkowej i działalności naszych klientów; (3) nasze możliwości dotyczące spełniania wymogów dotyczących inwestycji kapitałowych; (4) zmienność ogólnych warunków gospodarczych w zakresie globalnym lub regionalnym; (5) nasze możliwości dotyczące zawierania towarowych transakcji pochodnych w dziedzinie aluminium, gazu ziemnego i innych lub ustaleń z klientami w celu skutecznego zarządzania naszym narażeniem na zmiany cen towarów i cen metali; (6) podwyżki kosztów surowców i energii; (7) utrata lub wstrzymanie ilości zamówień od naszych głównych klientów; (8) nasze możliwości dotyczące generowania odpowiedniego przepływu gotówki dla finansowania wymagań dotyczących nakładów inwestycyjnych i zobowiązań obsługi zadłużenia; (9) działania cenowe konkurencji, konkurencja aluminium z alternatywnymi materiałami i ogólny wpływ konkurencji w sektorach naszego przemysłu; (10) ryzyko związane z inwestowaniem i prowadzeniem działalności na skalę globalną, włącznie z czynnikami politycznymi, społecznymi, gospodarczymi, walutowymi i dotyczącymi kontroli; (11) zobowiązania i koszty dotyczące zgodności z rozporządzeniami dotyczącymi środowiska, pracy, zdrowia i bezpieczeństwa; oraz (12) pozostałe czynniki omówione w naszych zgłoszeniach do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, włącznie z zawartymi w nich działami zatytułowanymi "Czynniki ryzyka". Inwestorzy, potencjalni inwestorzy i pozostali czytelnicy powinni wziąć te czynniki pod uwagę podczas oceniania wypowiedzi prognozujących i nie powinni na nich całkowicie polegać.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110616/CL21386LOGO)
Źródło: Aleris
KONTAKT:
Kristen Bihary
tel. +1-216-910-3664
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.10.2011, 15:08 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |