Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Filadelfia - (BUSINESS WIRE) - Zgodnie z nową książką "The Enemy of Engagement", frustracja w pracy jest cichą epidemią zakradającą się niepostrzeżenie do organizacji, jednak rzadko stawiamy jej czoła lub nawet jej nie rozpoznajemy. Frustracja pokonuje zmotywowanych i oddanych pracowników, którym naprawdę zależy na pracy, ale nie mogą oni liczyć na wsparcie organizacyjne, aby się z tym problemem uporać.
"Sfrustrowani pracownicy naprawdę chcą osiągnąć sukces w swoim zawodzie, ale utrudniają im to bariery organizacyjne lub brak zasobów - mówi Mark Royal, współautor książki i starszy konsultant Hay Group. - Menadżerowie muszą zadawać odpowiednie pytania i szybko zająć się problemem lub zaryzykować utratę najlepszych pracowników, którzy naprawdę przejmują się pracą w organizacji".
"The Enemy of Engagement" dogłębnie analizuje wytworzoną przez frustrację pracowniczą szczelinę, przez którą uchodzi produktywność. Według badania, które przeprowadzili Mark Royal i Tom Agnew, sfrustrowani pracownicy stanowią 20% lub więcej całej kadry pracowniczej, prowadząc do znacznego osłabienia wydajności, talentu i dochodów.
Kluczem do zminimalizowania poziomu frustracji jest nie tylko spowodowanie zwiększenia poziomu zaangażowania pracowników, lecz także umożliwienie im wydajnej pracy. Autorzy badania* przedstawiają, że połączenie zaangażowania i stworzenie sprzyjających warunków pracy prowadzi do wzrostu dochodów i spadku rotacji pracowników. Firmy, które plasują się w najwyższym kwartylu pod względem zaangażowania i tworzenia sprzyjających warunków pracy, osiągają cztery i pół raza większy wzrost dochodu, niż firmy znajdujące się na wysokim poziomie tylko pod względem zaangażowania. Ponadto, firmy, które zarazem angażują i tworzą sprzyjające warunki pracy wykazują 54% spadek w dobrowolnej rotacji pracowników.
"Frustracja nie jest problemem pracownika; jest ona problemem organizacji - mówi Tom Agnew, współautor książki i starszy konsultant Hay Group. - Menadżerowie muszą pozostać czujni na wszelkie niepokojące przesłanki i działać jako reprezentanci sfrustrowanych pracowników".
"The Enemy of Engagement" podkreśla najważniejsze przyczyny frustracji i zawiera propozycje zmierzenia się z każdą z nich. Trzy najważniejsze źródła frustracji uwzględniają:
- Niedostateczną komunikację o celach, wydajności: Prawie 1/3 pracowników stwierdza, że ich menadżerowie nie przedstawiają w sposób skuteczny celów, które ma osiągnąć zespół;
- Ograniczenia źródeł: 1/3 pracowników zgłasza, że nie posiadają środków i informacji, aby wykonywać dobrze swoją pracę. Ponad połowa pracowników wyraża zaniepokojenie odnośnie nieodpowiedniego obsadzenia stanowisk w ich obszarach pracy;
- Niejasny zakres kompetencji: 30% pracowników sygnalizuje, że nie posiada wystarczających uprawnień, aby skutecznie wykonywać swoje obowiązki, a więcej niż 40% ma wrażenie, że widmo konsekwencji zniechęca ich do podejmowania działań lub decyzji.
"The Enemy of Engagement" jest dostępna do kupienia na stronie internetowej Hay Group: http://www.haygroup.com/ww/enemyofengagement.
Aby uzyskać więcej informacji o "The Enemy of Engagement" lub umówić się na wywiad prosimy o kontakt z Andreą Friedman, na adres e-mail: andrea@blisspr.com lub pod nr telefonu +1 212-584-5476.
Informacje o Hay Group Insight
Od ponad 35 lat Hay Group Insight, część Hay Group odpowiedzialna za przeprowadzanie badań opinii pracowników, współpracuje z największymi firmami na świecie, aby poprawiać jakość poprzez strategiczne wykorzystanie badania opinii pracowników. Naszą misją jest wspieranie liderów wyższego szczebla w identyfikacji barier wpływających na wydajność indywidualną i organizacji, a następnie w eliminacji tych barier, w celu poprawienia wyników osób, zespołów i całych organizacji (http://www.haygroup.com/ww/services/index.aspx?ID=116).
Poprzez przekazanie pracownikowi opinii zwrotnej i strategii wspierającej nasze badania pomagają organizacjom w osiąganiu wysokich poziomów wydajności i długotrwałych zmian.
Informacje o Hay Group
Hay Group jest globalną firmą doradczą, która pracuje z liderami, aby wprowadzać strategie w życie. Rozwijajmy umiejętności, sprawiamy, że ludzie stają się bardziej wydajni i mobilizujemy ich, aby jak najlepiej wykonywali swoją pracę. W 84 biurach i 48 krajach, pracujemy z ponad 7 000 klientów z całego świata. Nasi klienci wywodzą się z sektora publicznego i prywatnego, każdej głównej gałęzi gospodarki i reprezentują różne wyzwania biznesowe. Naszym celem jest wprowadzanie zmian i pomoc organizacjom w realizacji ich możliwości (http://www.haygroup.com/ww/about/index.aspx?ID=68).
*Nasza informacja jest oparta na badaniu opinii pracowników przeprowadzonym przez Hay Group Insight na więcej niż 4 mln pracowników z całego świata.
KONTAKT:
Hay Group
Andrea Friedman
tel. +1 212-584-5476
e-mail: Andrea@blisspr.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.10.2011, 16:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |