Newsletter

Zlecone: LBi ogłasza kontynuację współpracy z Americans Elect, by w listopadzie 2012 pomóc Ameryce wybrać prezydenta, a nie partię

14.12.2011, 18:16aktualizacja: 14.12.2011, 18:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Największa niezależna międzynarodowa agencja marketingowo-technologiczna wspomaga platformę internetową w innowacyjnym procesie elekcyjnym.

NOWY JORK, 14 grudnia 2011 r. /PRNewswire/ - W dniu dzisiejszym, LBi, międzynarodowa agencja marketingowo-technologiczna ogłosiła, iż kontynuuje współpracę z Americans Elect. Jest to pierwsza tego typu witryna umożliwiająca bezstronny proces elekcyjny.

W czerwcu 2011 roku, LBi rozpoczął współpracę z American Elect projektując i tworząc AmericanElect.org, pierwszy bezpieczny portal wspomagający proces elekcyjny. Witryna umożliwia organizację spotkania wyborczego, w której udział mogą brać wszyscy zarejestrowani wyborcy, bez względu na przynależność partyjną, czy też stan, w którym mieszkają. Serwery strony mogą obsłużyć 15-20 milionów osób. Na AmericansElect.org, istnieje możliwość wysunięcia kandydatury, nadania kształtu debatom oraz wyboru zwycięzcy. W czerwcu 2012 roku, witryna zorganizuje pierwszą bezstronną konwencję dotyczącą nominacji kandydatów do wyborów prezydenckich. Na zwycięskiego kandydata Americans Elect będzie można głosować podczas wyborów prezydenckich w listopadzie 2012 roku. Dotychczas zebrano ponad 2 miliony podpisów, co stanowi ponad połowę wymaganej liczby, aby kandydować w krajowych wyborach.

"Jesteśmy dumni, iż możemy wreszcie ogłosić naszą współpracę z American Elect - powiedział dyrektor generalny LBi. - Stworzenie marki od podstaw jest nie lada wyzwaniem, jeśli portal ma dotyczyć polityki całego kraju. Niezmiernie cieszymy się, że jednocześnie możemy rozwijać się pod względem kreatywności i możliwości technologicznych, tym samym przyczyniając się do powstania tego unikalnego projektu".

LBi jest odpowiedzialny zarówno za reklamę, jak i planowanie oraz transakcje medialne, co pozwoli na przekazanie amerykańskiemu społeczeństwu informacji o tej nowej alternatywie dla tradycyjnego dwupartyjnego systemu nominacji. Platforma doskonale współgra z filozofią biznesu LBi, polegającą na wykorzystaniu nowych technologii do przekształcania przedsiębiorstw.

"Pracujemy nad projektowaniem nowej kampanii, która sprawi, że ludzie będą mogli poczuć, że mają więcej do powiedzenia w przyszłorocznych wyborach - powiedział Cederic Devitt, dyrektor wykonawczy ds. innowacji LBi. - Chodzi o to, by sprawić, że Americans Elect będzie trudną do zignorowania opcją w 2012 roku".

Americans Elect (http://www.AmericansElect.org) to pierwsza bezstronna nominacja prezydencka, która będzie wykorzystywać Internet do nominowania kandydatów na prezydenta, którzy będą na kartach do głosowania we wszystkich 50 stanach - sprawiając, że wzrośnie udział w tym demokratycznym procesie. Została założona przez pionierów w bezpośredniej technologii oraz przez obywateli ze wszystkich opcji politycznych, których martwi fakt, iż podziały polityczne sprawiają, że największe problemy naszego narodu nie są rozwiązywane. Americans Elect to organizacja niezyskowna, która nie jest stowarzyszona z żadna partią czy ideologią polityczną, ani z żadnym z kandydatów.

Informacje o LBi

LBi to globalna agencja marketingowa i technologiczna, ekspert w łączeniu wiedzy strategicznej, kreatywnej, medialnej oraz technicznej w celu tworzenia wartości firm. Pomagamy firmom wszelkiego rodzaju i wielkości zdecydować, jakie dalsze kroki powinny podjąć - aby następnie pomóc im te kroki zrealizować. Razem z naszym oddziałem medialnym, bigmouthmedia, określamy i wprowadzamy w życie cyfrowe strategie transformacyjne dla takich klientów, jak BT, Coca-Cola, E.ON, Lloyds TSB, Play.com, SAB Miller oraz Virgin Atlantic. W naszych 27 biurach zlokalizowanych w 16 krajach pracuje ponad 2000 specjalistów w dziedzinie technologii cyfrowych współpracujących z markami dla wzbogacenia życia ludzi poprzez projektowanie usług, treści związane z markami, technologie przenośne, zarządzanie relacjami z klientem oraz media społeczne. Nadajemy również tempo rozwojowi w dziedzinie wyświetlaczy cyfrowych, wyszukiwania, marketingu stowarzyszonego, użyteczności oraz analityki. Istnieje wiele rzeczy, które sprawiają, że firma LBi jest wyjątkowa, lecz jeśli musielibyśmy wybrać jedną, byłaby to nasza zdolność łączenia różnych zespołów ekspertów, odpowiednich do każdej sprawy. Nazywamy to "blending" - i jest to powód, dla którego wszystkie rodzaje organizacji - począwszy od sławnych światowych firm, a skończywszy na wywołujących zamieszanie na rynku początkujących firmach - wybierają LBi aby sprawić, że ich marki staną się pożądane przez klientów, niezależnie od miejsca, czasu i sposobu, w który ludzie zdecydują się je wykorzystać.

Źródło: LBi

KONTAKT:

Christine O'Donnell

tel. +1-646-792-6114

e-mail: christine.odonnell@lbi.com

--

Gareth Jones

tel. +44-(0)-207-063-6263

e-mail: gareth.jones@lbi.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.12.2011, 18:16
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ