Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CARLSBAD, Kalifornia (BUSINESS WIRE) - GIA (Amerykański Instytut Gemmologiczny) ogłosił, że jego aplikacja 4Cs na iPada dla konsumentów oraz sprzedawców detalicznych jest już dostępna w języku chińskim uproszczonym. Darmowa aplikacja została zaprojektowana po to, by edukować i przyciągać konsumentów poprzez wideo oraz narzędzia interaktywne do "czterech C" (4Cs: Color - barwa, Clarity - czystość, Cut - szlif, Carat weight - waga w karatach) brylantowej jakości.
"Poprzez stworzenie aplikacji 4Cs w języku chińskim uproszczonym docieramy do pokaźnej liczby nabywców zainteresowanych klejnotami i biżuterią - powiedziała Kathryn Kimmel, wiceprzewodnicząca GIA oraz dyrektor działu marketingu. - Jako międzynarodowa organizacja mająca na celu zapewnianie zaufania publicznego w dziedzinie kamieni szlachetnych, uważamy, że konieczna jest edukacja jak największej liczby klientów, zaś używanie najnowszej technologii jest doskonałym sposobem na to, aby to osiągnąć".
Użytkownicy aplikacji mogą sprawdzić, jak barwa brylantu zmienia się na skali barw GIA od D do Z, jak wyglądają typowe inkluzje i skazy na diamencie w różnych punktach skali czystości GIA, jak brylant jest zbudowany i jak różne parametry wpływają na ocenę szlifu brylantu, a także jak wygląda Raport Oceny GIA (GIA Grading Report Anatomy). Aplikacja zapewnia również bezpośredni dostęp do Kontroli Raportu GIA (GIA Report Check), bezpiecznej bazy danych on-line raportów oceny GIA oraz specjalną funkcję dla konsumentów - "Moja brylantowa lista życzeń".
Wersja aplikacji dla konsumentów jest dostępna do pobrania za darmo na iTunes. Wersję dla sprzedawców detalicznych, przeznaczoną do użytku w punktach sprzedaży, również można za darmo pobrać ze strony przeznaczonej dla sprzedawców detalicznych: http://www.retailer.gia.edu.
Informacje o GIA
Amerykański Instytut Gemmologiczny (GIA), niezależna organizacja non-profit, uznawana jest za największy na świecie autorytet w dziedzinie gemmologii. GIA, założony w 1931 roku, wykorzystał wiedzę swoich ekspertów dla celów najbardziej prestiżowej edukacji w zakresie gemmologii. We wczesnych latach 50. XX w. Instytut sformułował słynne "cztery C" (4C): Color (barwa), Clarity (czystość), Cut (szlif) oraz Carat weight (waga w karatach). W 1953 r. Instytut stworzył Międzynarodowy System Oceny Jakości Brylantów (International Diamond Grading System(TM), który obecnie jest uznawany przez niemal każdego profesjonalnego jubilera na świecie.
Poprzez badania naukowe, edukację, usługi laboratoryjne w zakresie gemmologii oraz opracowanie narzędzi pomiarowych, GIA angażuje się w zapewnianie zaufania publicznego w odniesieniu do kamieni szlachetnych i biżuterii - Instytut podtrzymuje najwyższe standardy w zakresie postępowania, wiedzy akademickiej, nauki i profesjonalizmu. Więcej informacji o Amerykańskim Instytucie Gemmologicznym można znaleźć w na stronie: http://www.gia.edu.
KONTAKT:
Gemological Institute of America (Amerykański Instytut Gemmologiczny)
Jessica Sachariason
manager ds. PR
tel. 760-603-4197
e-mail: Jessica.sachariason@gia.edu
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.01.2012, 12:49 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |