Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Gillette przedstawia zespół na Igrzyska Olimpijskie 2012 w Londynie

09.01.2012, 20:19aktualizacja: 09.01.2012, 20:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ikony sportu tworzą pierwszy światowy zespół rewolucyjnej kampanii olimpijskiej P&G.

BOSTON - (BUSINESS WIRE) - Gillette, marka P&G, przestawiła dzisiaj zespół 24 światowej klasy sportowców z 18 krajów, którzy będą reprezentować najpopularniejszą na świecie markę kosmetyków pielęgnacyjnych dla mężczyzn na Igrzyskach Olimpijskich 2012 w Londynie. Wśród sportowców znaleźli się: Roger Federer ze Szwajcarii, Ryan Lochte ze Stanów Zjednoczonych, Lin Dan z Chin, Emmanuel Ginobili z Argentyny oraz Sir Chris Hoy z Wielkiej Brytanii. Każdy z tych zawodników będzie uczestniczyć w działaniach mających na celu zainspirowanie i zachęcenie przyszłych pokoleń do osiągania wysokich celów poprzez podejmowanie wyzwań zarówno w sporcie, jak i w życiu.

Kampania Gillette będzie pierwszym programem przeprowadzonym w ramach dalekosiężnego, 10-letniego partnerstwa P&G z Ruchem Olimpijskim. "Uważamy, że kampania Gillette jest idealnym akcentem rozpoczynającym program Igrzysk Olimpijskich P&G - powiedział Marc Pritchard, główny specjalista P&G ds. marketingu i budowania marki na świecie. - Wszyscy sportowcy zdobyli łącznie 18 rekordów świata i 55 mistrzostw świata - są oni uosobieniem wielkiego zaangażowania w doskonałość, która inspiruje nas jako firmę".

Wybrani sportowcy prezentują ideę promowaną przez Gillette, mówiącą o tym, że w sporcie oraz w życiu dobry start jest decydujący. Kluczem do sukcesu w wielu dyscyplinach sportu może być odpowiednie przygotowanie sportowca oraz jego działania w pierwszych milisekundach, a niekoniecznie w ostatnich chwilach zawodów. Gillette ma nadzieję zainspirować przyszłe pokolenia olimpijczyków poprzez osobiste historie, które przedstawiają znaczenie dobrego startu z perspektywy sportowców. Kampania wzmocni również rolę Gillette jako marki zapewniającej ponad 800 milionom mężczyzn na całym świecie możliwość rozpoczęcia dnia od wygodnego i skutecznego pozbycia się zarostu, głównego zabiegu pielęgnacyjnego gwarantującego mężczyznom dobre rozpoczęcie dnia i sprawiającego, że mogą oni wyglądać i czuć się jak najlepiej.

Badania pokazują, że wczesne wzbudzenie zainteresowania i wsparcie ze strony trenerów, lokalnych klubów sportowych i ośrodków kultury może pomóc dzieciom w osiąganiu sukcesów w życiu.* Gillette i sportowcy zaangażowani w kampanię wskażą organizacje, które umożliwiły im dobry start, i poczynią wkład lub wezmą udział w serii działań obejmujących coaching, szkolenia i warsztaty w swoich miejscowych organizacjach przed i bezpośrednio po Olimpiadzie - wszystko to w celu zapewnienia przyszłym pokoleniom marzącym o udziale w olimpiadzie podobnych szans.

"Widziałem na własne oczy, jak program umożliwiający udział we wczesnych latach życia wpływa pozytywnie na życie młodych ludzi - powiedział sportowiec Gillette, Roger Federer. - Sportowcy współpracujący z Gillette mają wspaniałą możliwość zainspirowania młodych sportowców do osiągania znaczących efektów".

"Ambasadorzy Gillette na własnym przykładzie pokazują, jak istotny wpływ ma dobry start w życiu i w wydarzeniach sportowych, w których biorą udział - powiedział Patrice Louvet, prezes P&G ds. pielęgnacji i golenia na świecie. - Mamy zaszczyt powitać ten niezwykły zespół sportowców w rodzinie Gillette. Mamy nadzieję, że razem uda nam się naprawdę zmienić życie młodych sportowców z całego świata”.

Następujący sportowcy z całego świata jednoczą się z Gillette w tym wspólnym celu:

- Emmanuel Ginobili - Argentyna, koszykówka

- Thomaz Bellucci - Brazylia, tenis

- Murilo Endres - Brazylia, siatkówka

- Paulo Ganso - Brazylia, piłka nożna

- Felipe Franca Silva - Brazylia, pływanie

- Tomas Gonzalez - Chile, gimnastyka

- Lin Dan - Chiny, badminton

- Alain Bernard - Francja, pływanie

- Rudy Fernandez - Hiszpania, koszykówka

- Shinji Kagawa - Japonia, piłka nożna

- Alexandre Despatie - Kanada, nurkowanie

- Yahel Castillo - Meksyk, nurkowanie

- Fernando Platas - Meksyk, nurkowanie

- Paul Biedermann - Niemcy, pływanie

- Mario Bazan - Peru, lekka atletyka (biegi średniodystansowe)

- Nikita Lobintsev - Rosja, pływanie

- Tyson Gay - Stany Zjednoczone, lekka atletyka (100m)

- Ryan Lochte - Stany Zjednoczone, pływanie

- Roger Federer - Szwajcaria, tenis

- Andriy Govorov - Ukraina, pływanie

- Sir Chris Hoy - Wielka Brytania, kolarstwo

- Liam Tancock - Wielka Brytania, pływanie

- Albert Subirats - Wenezuela, pływanie

- Matteo Tagliariol - Włochy, szermierka

**Nazwiska pozostałych sportowców zostaną wymienione w późniejszym terminie

Światowe partnerstwo P&G z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (ang. International Olympic Committee, IOC) na rzecz wspierania Ruchu Olimpijskiego obejmuje pięć kolejnych igrzysk olimpijskich - od tych w Londynie w 2012 r. po igrzyska w 2020 roku.

Oprócz sponsorowania tych elitarnych sportowców przez Gillette, P&G wspiera także osoby, które umożliwiły zawodnikom realizację ich olimpijskich marzeń – czyli matki. Jako "Dumny Sponsor Mam" (ang. Proud Sponsor of Moms), P&G każdego dnia wspiera mamy poprzez marki, które ułatwiają im życie. W ramach Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie, kampania P&G "Dziękuję Ci, Mamo" (ang. Thank You, Mom) przyczyni się do poprawy codziennego życia ponad miliona mam na całym świecie, ze zobowiązaniem zebrania 5 mln USD w celu wspierania sportów młodzieżowych. P&G wesprze również tysiące matek olimpijczyków w przeżywaniu Igrzysk Olimpijskich wraz ze swoimi dziećmi poprzez zapewnienie usług i biletów na wydarzenia sportowe w Londynie.

*Badanie absolwentów klubów sportowych dla dziewcząt i chłopców przeprowadzone przez firmę Harris, wywiady zostały przeprowadzone w okresie od 15 listopada 2006 r. do 16 marca 2007 r.

Informacje o dziedzictwie sportowym Gillette

Na początku pierwszej dekady XX wieku Gillette miało wizję, by połączyć markę z najważniejszymi dyscyplinami sportowymi i najwyższej klasy sportowcami. Była to kluczowa strategia, która pomogła firmie w osiągnięciu pozycji światowego lidera w kategorii kosmetyków do golenia. Firma Gillette gościła w wielu amerykańskich domach poprzez historyczne programy telewizyjne pod nazwą "Gillette Cavalcade of Sports". Od tego czasu firma Gillette wypromowała wiele wydarzeń sportowych w USA, między innymi: mecze bokserskie rozgrywane w ramach mistrzostw, pucharowe rozgrywki w futbolu amerykańskim rozgrywane przez drużyny amerykańskich uniwersytetów, rozgrywki głównej amerykańskiej ligi baseballu, PGA Tour(R) oraz Kentucky Derby. Firma Gillette sponsorowała międzynarodowe wydarzenia, włącznie z Pucharem Świata FIFA, Rugby, Pucharem Gillette w krykieta oraz Formułą 1. W 2002 r. firma Gillette ogłosiła porozumienie dotyczące wyłącznych praw do nazwy stadionu trzykrotnego zdobywcy pucharu Super Bowl, zespołu New England Patriots z Amerykańskiej Ligi Futbolowej. W połowie pierwszej dekady XXI wieku marka kontynuowała innowacyjne programy marketingowe z udziałem międzynarodowych gwiazd sportu na całym świecie. Dzisiaj Gillette kontynuuje swoją tradycję związaną z dziedzictwem sportowym poprzez programy marketingowe związane ze sportem, które realizowane są w wielu regionach na całym świecie.

Informacje o Procter & Gamble

P&G wpływa na jakość życia 4,4 mld ludzi na całym świecie, ulepszając je za pomocą swojego portfolio zaufanych marek dobrej jakości. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) oraz Ambi Pur(R). P&G prowadzi działalność w około 80 krajach, a marki P&G są dostępne w ponad 180 krajach na całym świecie. Najnowsze wiadomości oraz dokładne informacje o firmie P&G i jej markach znajdują się na stronie http://www.pg.com.

Zdjęcia/galeria multimedialna dostępne na stronie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50122610&lang=en

KONTAKT:

Gillette:

Michael Norton

tel. 01-617-463-5777

e-mail: norton.mr@pg.com

lub

Agencja:

Paul Brovak, Taylor

tel. 01-212-714-5753

e-mail: pbrovak@taylorstrategy.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.01.2012, 20:19
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ