Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Procter & Gamble rozpoczyna ogólnoświatową kampanię pod hasłem "Dziękuję Ci, Mamo" z okazji Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie

13.01.2012, 14:00aktualizacja: 13.01.2012, 14:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firma planuje zebrać 5 mln USD na rzecz sportów młodzieżowych i wsparcie ponad 150 lekkoatletów.

INNSBRUCK, Austria - (BUSINESS WIRE) - Firma Procter & Gamble (NYSE:PG), światowy partner Igrzysk Olimpijskich, zaangażowała się w dniu dzisiejszym w poprawę jakości życia codziennego mam na całym świecie, organizując kampanię pod hasłem "Dziękuję Ci, Mamo" z okazji Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie.

Firma planuje zebrać 5 mln USD na rzecz wdrażania i wspierania programów promujących sporty młodzieżowe na całym świecie. Część z dochodów i darowizn wiodących marek firmy, takich jak Pampers(R), Tide(R), Gillette(R) i Pantene(R), będzie przeznaczona na pomoc dzieciom, które najbardziej potrzebują takiej pomocy. Oprócz tego, P&G pomoże tysiącom matek olimpijczyków w doświadczeniu Olimpiady 2012.

"Wierzymy, że za sukcesem każdego sportowca stoi jego niesamowita mama - powiedział Marc Pritchard, główny specjalista P&G ds. marketingu i budowania marki na świecie. - P&G pomaga matkom. Dzięki naszemu programowi "Dziękuję Ci, Mamo" będziemy wspierać nie tylko matki lekkoatletów olimpijskich, ale również wszystkie matki, które robią wszystko, co w ich mocy, aby ich dzieci miały jak najlepsze życie".

"Jestem niezmiernie zadowolony, widząc, jak bardzo P&G angażuje się w Ruch Olimpijski - powiedział prezes Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego Jacques Rogge. - Wspierając matki olimpijczyków, P&G pomaga samym lekkoatletom, a wsparcie udzielone młodym sportowcom udziela się również ich rodzinom. P&G każdego dnia zachęca tym samym ludzi do uprawiania lekkoatletyki, co niewątpliwie stanowi jedną z wartości olimpijskich".

P&G i jej marki będą również sponsorować ponad 150 lekkoatletów, którzy wezmą udział w kampaniach reklamowych i handlowych w celu zwiększenia sprzedaży i darowizn, dzięki którym wspierane będą sporty młodzieżowe. Do światowej klasy lekkoatletów sponsorowanych przez P&G i jej marki należą:

Michael Phelps ----------------- Stany Zjednoczone ------------ pływanie ------------- Head & Shoulders

Paula Radcliffe ----------------- Wielka Brytania ----------------- lekkoatletyka ------ Fairy i Pampers

Roger Federer ------------------ Szwajcaria ----------------------- tenis ------------------- Gillette

Jessica Ennis ------------------- Wielka Brytania -------------- lekkoatletyka ----- Olay

Lin Dan --------------------------- Chiny ------------------------------- badminton ------- Gillette

"Gdy byłem dzieckiem, sport odegrał kluczową rolę w moim życiu - powiedział 16-krotny medalista olimpijski oraz lekkoatleta Head & Shoulders, Michael Phelps, który zaczął pływać w wieku siedmiu lat. - W dzieciństwie zdiagnozowano u mnie ADHD, a sport był jedynym źródłem ujścia mojej energii. Wpłynęło to pozytywnie na moje życie zawodowe i osobiste”.

"Pragniemy stworzyć ruch ku czci mam, których pomoc przyczyniła się do zmiany sytuacji młodych sportowców na całym świecie" - dodał Marc Pritchard.

Więcej informacji na temat kampanii P&G "Dziękuję Ci, Mamo", łącznie ze zdjęciami i filmami, można znaleźć na stronie http://www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

Informacje o Procter & Gamble

P&G wpływa na jakość życia 4,4 miliarda ludzi na całym świecie i ulepsza ja za pomocą swojego porfolio zaufanych marek dobrej jakości. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) oraz Ambi Pur(R). P&G prowadzi działalność w około 80 krajach, a jej marki są dostępne w ponad 180 krajach na całym świecie.

Najnowsze i szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie http://pg.com.

KONTAKT:

P&G:

Lucy Hodgson

tel. +1-513-983-5073

tel. +1-513-377-2945

e-mail: hodgson.l@pg.com

lub

Taylor:

Mari Rella

tel. +1-212-714-5744

tel. +1-516-316-4611

e-mail: mrella@taylorstrategy.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.01.2012, 14:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ