Pobierz materiał i Publikuj za darmo
INNSBRUCK, Austria - (BUSINESS WIRE) - Firma Procter & Gamble (NYSE:PG), światowy partner Igrzysk Olimpijskich, zaangażowała się w dniu dzisiejszym w poprawę jakości życia codziennego mam na całym świecie, organizując kampanię pod hasłem "Dziękuję Ci, Mamo" z okazji Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie.
Firma planuje zebrać 5 mln USD na rzecz wdrażania i wspierania programów promujących sporty młodzieżowe na całym świecie. Część z dochodów i darowizn wiodących marek firmy, takich jak Pampers(R), Tide(R), Gillette(R) i Pantene(R), będzie przeznaczona na pomoc dzieciom, które najbardziej potrzebują takiej pomocy. Oprócz tego, P&G pomoże tysiącom matek olimpijczyków w doświadczeniu Olimpiady 2012.
"Wierzymy, że za sukcesem każdego sportowca stoi jego niesamowita mama - powiedział Marc Pritchard, główny specjalista P&G ds. marketingu i budowania marki na świecie. - P&G pomaga matkom. Dzięki naszemu programowi "Dziękuję Ci, Mamo" będziemy wspierać nie tylko matki lekkoatletów olimpijskich, ale również wszystkie matki, które robią wszystko, co w ich mocy, aby ich dzieci miały jak najlepsze życie".
"Jestem niezmiernie zadowolony, widząc, jak bardzo P&G angażuje się w Ruch Olimpijski - powiedział prezes Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego Jacques Rogge. - Wspierając matki olimpijczyków, P&G pomaga samym lekkoatletom, a wsparcie udzielone młodym sportowcom udziela się również ich rodzinom. P&G każdego dnia zachęca tym samym ludzi do uprawiania lekkoatletyki, co niewątpliwie stanowi jedną z wartości olimpijskich".
P&G i jej marki będą również sponsorować ponad 150 lekkoatletów, którzy wezmą udział w kampaniach reklamowych i handlowych w celu zwiększenia sprzedaży i darowizn, dzięki którym wspierane będą sporty młodzieżowe. Do światowej klasy lekkoatletów sponsorowanych przez P&G i jej marki należą:
Michael Phelps ----------------- Stany Zjednoczone ------------ pływanie ------------- Head & Shoulders
Paula Radcliffe ----------------- Wielka Brytania ----------------- lekkoatletyka ------ Fairy i Pampers
Roger Federer ------------------ Szwajcaria ----------------------- tenis ------------------- Gillette
Jessica Ennis ------------------- Wielka Brytania -------------- lekkoatletyka ----- Olay
Lin Dan --------------------------- Chiny ------------------------------- badminton ------- Gillette
"Gdy byłem dzieckiem, sport odegrał kluczową rolę w moim życiu - powiedział 16-krotny medalista olimpijski oraz lekkoatleta Head & Shoulders, Michael Phelps, który zaczął pływać w wieku siedmiu lat. - W dzieciństwie zdiagnozowano u mnie ADHD, a sport był jedynym źródłem ujścia mojej energii. Wpłynęło to pozytywnie na moje życie zawodowe i osobiste”.
"Pragniemy stworzyć ruch ku czci mam, których pomoc przyczyniła się do zmiany sytuacji młodych sportowców na całym świecie" - dodał Marc Pritchard.
Więcej informacji na temat kampanii P&G "Dziękuję Ci, Mamo", łącznie ze zdjęciami i filmami, można znaleźć na stronie http://www.PGThankYouMomMediaCenter.com.
Informacje o Procter & Gamble
P&G wpływa na jakość życia 4,4 miliarda ludzi na całym świecie i ulepsza ja za pomocą swojego porfolio zaufanych marek dobrej jakości. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) oraz Ambi Pur(R). P&G prowadzi działalność w około 80 krajach, a jej marki są dostępne w ponad 180 krajach na całym świecie.
Najnowsze i szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie http://pg.com.
KONTAKT:
P&G:
Lucy Hodgson
tel. +1-513-983-5073
tel. +1-513-377-2945
e-mail: hodgson.l@pg.com
lub
Taylor:
Mari Rella
tel. +1-212-714-5744
tel. +1-516-316-4611
e-mail: mrella@taylorstrategy.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.01.2012, 14:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |