Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 23 stycznia 2012 r. /PRNewswire/ - W poniedziałek nowa reklama Best Buy TV commercial zacznie być emitowana w całym kraju. W reklamie występuje supergwiazda Red Sox z Bostonu, Jim Rice, należący do Baseballowej Galerii Sławy, oraz Evans, który napisał i zaśpiewał piosenkę wyprodukowaną przez zdobywcę nagrody Grammy, Naradę Michaela Waldena. Reklama telewizyjna znajduje się na stronie: http://www.youtube.com/watch?v=0Rlp0a2qSo8.
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120118/NE37730)
W sobotę 28 stycznia Evans wystąpi na międzynarodowej konferencji muzycznej Midem. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.midemfestival.com/brian-evans/.
Evans napisał piosenkę w ramach hołdu dla Fenway Park w Bostonie, kolebki Red Sox z Bostonu. Znajdzie się ona również na jego debiutanckim albumie, którego producentem jest Walden. Piosenkę można znaleźć na http://www.cdbaby.com/cd/brianevan oraz na stronie internetowej Evansa: http://www.brianevans.com. Oto link do jego profilu na Facebooku http://www.facebook.com/croonerman.
Debiut piosenki odbył się w listopadzie w trakcie sezonu piłki nożnej, zajęła ona 3. miejsce na liście najlepiej sprzedających się utworów Amazon.com. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy pisano o niej w Entertainment Weekly, Readers Digest, Sports Illustrated, Baseball Weekly, USA Today i nadal cieszy się niesłabnącą popularnością.
"Wszyscy jesteśmy pod wielkim wrażeniem popularności, jaką ta piosenka osiągnęła - mówi Evans. - Miło jest zobaczyć, że tak wiele osób darzy szacunkiem Fenway Park podobnie jak ja. To naprawdę znaczy bardzo wiele" - twierdzi Evans.
Źródło: Brian Evans Music Group
KONTAKT:
Andrew Biltz
tel. +1-978-309-8447
e-mail: rockportfb@aol.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.01.2012, 12:35 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |