Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Pantene, czołowy światowy producent kosmetyków do pielęgnacji włosów, ogłosił dzisiaj wybór 11 kobiet ze świata sportu na swoje obecne ambasadorki piękna. Cała grupa weźmie udział w pierwszej światowej kampanii marketingowej Pantene wspierającej Igrzyska Olimpijskie. Atletki udowodnią, że niezależnie od tego, jak ciężko trenują przygotowując się do igrzysk, jakość Pantene sprawia, że ich włosy zawsze wyglądają pięknie.
Sponsoring ten wpisuje się w uzyskany przez P&G status Światowego Partnera Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku. Jest to pierwszy raz, kiedy Pantene mianuje kobiety ze świata sportu swoimi ambasadorkami piękna. Grupa dołączy do takich sław, jak Liv Tyler czy Eva Mendes, które brały udział we flagowych kampaniach Pantene. Wśród wybranych sportsmenek jest sześć złotych medalistek olimpijskich, wiele mistrzyń świata oraz czołowych pływaczek, tenisistek, gimnastyczek i siatkarek, a także kobiet uprawiających kolarstwo i skoki do wody.
"Całymi godzinami trenuję na basenie i chcę, żeby moje włosy wyglądały pięknie - powiedziała Amerykanka Natalie Coughlin, jedenastokrotna medalistka olimpijska i jedna z zawodniczek sponsorowanych przez Pantene. - Mam zaufanie do Pantene, dzięki kosmetykom tej marki moje włosy wyglądają wspaniale, a ja mogę skoncentrować się na treningach".
"Wierzymy, że zdrowie to nowy wymiar piękna. Jesteśmy podekscytowani faktem, że do naszej listy ambasadorek piękna dołącza tak elitarna grupa kobiet. Doskonale wpisują się one w naszą tradycję jakości i blasku - powiedziała Hanneke Faber, wiceprezes i kierownik ds. franczyzy marki w dziale Global Haircare koncernu P&G. - Ich włosy poddawane są najtrudniejszym próbom na świecie, jednak Pantene staje na wysokości zadania. Nasze produkty są tak zaprojektowane, że doskonale radzą sobie w trudnych warunkach".
Drużyna Pantene*:
- Jaqueline Carvalho (Brazylia), siatkówka - złota medalistka Olimpiady w Pekinie 2008 i atakująca narodowej reprezentacji Brazylii;
- Natalie Coughlin (USA), pływanie - jedenastokrotna medalistka olimpijska i wielokrotna medalistka międzynarodowych zawodów pływackich;
- Gisela Dulko (Argentyna), tenis - wysoka pozycja w światowym rankingu gry podwójnej;
- Paola Espinosa (Meksyk), skoki do wody - dwukrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i brązowa medalistka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2008;
- Jewgienia Kanajewa (Rosja), gimnastyka artystyczna - złota medalistka olimpijska (2008);
- Wu Minxia (Chiny), skoki do wody - dwukrotna złota medalistka olimpijska i trzykrotna mistrzyni świata;
- Victoria Pendleton (Wielka Brytania), kolarstwo - złota medalistka olimpijska i ośmiokrotna mistrzyni świata;
- Annamay Pierse (Kanada), pływanie - olimpijka i rekordzistka świata na dystansie 200 m stylem klasycznym;
- Aya Terakawa (Japonia), pływanie - medalistka międzynarodowych zawodów pływackich i uczestniczka Olimpiady w Atenach w 2004 r.
*Nazwiska pozostałych sportsmenek zostaną podane w późniejszym terminie
Kampania Pantene, organizowana przed i w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Londynie w roku 2012, obejmuje całościowe i połączone wsparcie w kanałach reklamowych, sprzedaży, internetowych i PR. Stanowi część statusu Światowego Partnera Igrzysk Olimpijskich, którego osią jest kampania "Dziękuję Ci, Mamo", prowadzona z okazji Igrzysk Olimpijskich w Londynie w roku 2012. Kampania P&G "Dziękuję Ci, Mamo" ma przyczynić się do poprawy jakości życia matek na całym świecie, zapewniając wsparcie dla matek atletek wybranych przez Pantene, a także matek tysięcy innych uczestników igrzysk. Więcej informacji na temat działalności firmy znajduje się na stronie: http://www.pantene.com.
Informacje o P&G
P&G ma pozytywny wpływ na jakość życia 4,4 miliarda ludzi na całym świecie dzięki swojej ofercie zaufanych produktów wysokiej jakości. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) oraz Ambi Pur(R). Firma P&G prowadzi działalność w około 80 krajach, a jej marki są dostępne w ponad 180 krajach na całym świecie.Najnowsze i bardziej szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie http://pg.com.
Galeria zdjęć/multimediów dostępna na stronie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50145935&lang=en
KONTAKT:
Pantene
Randall Chinchilla,
tel. +1-513-626-5665, +1-513-780-7720
e-mail: chinchilla.r@pg.com
lub
Taylor
Mari Rella
tel. +1-212-714-5744, +1-516-316-4611
e-mail: mrella@taylorstrategy.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.01.2012, 19:29 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |