Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES, 9 lutego 2012 r. /PRNewswire/ - 7 For All Mankind, światowa marka stylowych jeansów, przedstawia nową innowacyjną kampanię marketingową na wiosnę 2012. Kampania została stworzona w formie filmu, a jej reżyserem i autorem zdjęć będzie James Franco we współpracy z agencją kreatywną marki - LIPMAN. Niekonwencjonalna kampania stanowi niespotykane dotąd przedsięwzięcie multimedialne, które uosabia kalifornijski styl życia i hasło "forever cool" promowane przez markę. Kampanię rozpocznie krótki film reklamowy nakręcony z perspektywy Jamesa Franco. W ramach kampanii promocyjnej wydane zostaną nowatorskie materiały w formie drukowanej i cyfrowej, a na zakończenie w maju zostanie przedstawiony pełnometrażowy film.
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120209/LA48617)
Nowa kampania przedstawia markę z perspektywy Jamesa Franco, umożliwiając widzowi odbycie inspirującej podróży wizualnej. "Jest to ważny etap rozwoju dla 7 For All Mankind. Kampania przedstawia markę w kontekście nowoczesnego, elitarnego stylu życia Kalifornii - mówi Barry Miguel, dyrektor 7 For All Mankind. - Kampania umożliwi marce rozwój, zaprezentuje wizerunek marki i jej produkty w nowy, przykuwający uwagę sposób".
Kampania umożliwia odbiorcy śledzenie przedstawicieli branży filmowej, modelingu, branży muzycznej i ogólnie pojętego świata artystycznego, uosabiających styl życia w Los Angeles, w tym Lily Donaldson, Henry’ego Hoppera i Amber Anderson podczas hucznej imprezy odbywającej się w ciepły grudniowy weekend w Malibu. Zdjęcia i film przedstawiające codzienne życie w Kalifornii urozmaicone wpływem świata mody i seksualnością, prezentują hasła promowane przez markę, jednocześnie nie pozbawiając kampanii niezwykłego realizmu.
Dla Jamesa Franco, znanego ze swojej wyjątkowej działalności w dziedzinie sztuki, był to pierwszy raz, kiedy brał udział w nagraniu kampanii reklamowej. "Współpraca z marką 7 For All Mankind była niesamowitym doświadczeniem. Mogłem pracować w podobny sposób jak zazwyczaj odbywa się to w świecie filmu, jednak w tym przypadku mieliśmy nieporównywalnie więcej swobody. Nie musieliśmy przejmować się typowymi zasadami obowiązującymi w filmie, i mogliśmy stworzyć coś nowego, ale i zarazem klasycznego" - mówi James Franco. "Kampania zrodziła się z chęci stworzenia czegoś, czego jeszcze nikt wcześniej nie dokonał" - mówi David Lipman, założyciel i główny specjalista ds. zgodności ze standardami firmy LIPMAN. - Z Jamesem za obiektywem, odbiorca angażuje się w opowiadaną historię i pragnie być jej częścią".
W ramach rozpoczęcia kampanii, 15 lutego na YouTube dostępny będzie kanał poświęcony marce 7 For All Mankind (http://www.youtube.com/7forallmankindjeans). Na tym kanale będą również dostępne zdjęcia i materiały cyfrowe, w tym znajdą się fragmenty filmu, które pozwolą widzom zobaczyć niektóre fragmenty nagrania z udziałem głównych członków obsady. Poszczególne odcinki, których montażystą i reżyserem jest James Franco, stanowią wyjątkową interpretację i wyrażenie haseł promowanych przez markę. Kanał będzie stopniowo tłumaczony i udostępniany w krajach na całym świecie.
http://www.7forallmankind.com
http://www.lipman-nyc.com
Źródło: 7 For All Mankind
Kontakt dla prasy na terenie Stanów Zjednoczonych:
Angela DeCasperis
tel. +1-646-839-5427
e-mail: angela_decasperis@vfc.com
Jamie Williams
tel. +1-212-929-7211
e-mail: Jamie@lipman-nyc.com
Przedstawicieli prasy z innych krajów prosimy kierować pytania do specjalisty ds. Public Relations na terenie danego kraju.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.02.2012, 13:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |