Newsletter

Zlecone: Hilco Streambank wystawia na sprzedaż portfel własności intelektualnej i usługi techniczne dla kabrioletów ze sztywnym dachem firmy Heuliez

14.02.2012, 12:08aktualizacja: 14.02.2012, 12:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NEEDHAM, Massachusetts oraz CERIZAY, Francja - (BUSINESS WIRE) - Heuliez SAS, przedsiębiorstwo od stu lat zajmujące się projektowaniem i budową samochodów, wystawi na sprzedaż ponad 750 patentów związanych z projektem składanego, sztywnego dachu, odchodząc od motoryzacyjnego profilu swojej działalności. Procesem sprzedaży dla Heuliez zajmie się firma Hilco Streambank.

Systemy składanych dachów sztywnych osiągnęły sukces komercyjny dzięki zastosowaniu w samochodach: Peugeot 207 cc (http://www.peugeot.com/en/products/cars/peugeot-207-cc.aspx) i Opel Tigra Twin Top (http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Tigra#Tigra_Twin_Top_.282004.E2.80.932009.29). Dodatkowo, portfel patentów firmy Heuliez należy obecnie w ramach licencji do kilku innych dostawców i producentów, którzy obecnie stosują te technologie w swoich pojazdach.

Poza sprzedażą patentów, Heuliez zapewni ich nabywcy zarówno kompleksowe wsparcie techniczne, jak i przekaże wiedzę związaną z procesem projektowania, tworzeniem prototypów i wyborem dostawców. "Połączenie portfela patentów z transferem wiedzy umożliwia każdemu potencjalnemu nabywcy niemal natychmiastowe wprowadzanie nowych produktów i zdobycie udziału w rozwijającym się rynku samochodów ze składanym, sztywnym dachem (http://www.automobilemag.com/features/great_drives/0908_luxury_hardtop_convertible_comparison/viewall.html)" - mówi Gabe Fried, dyrektor generalny Hilco Streambank.

Obecnie szacuje się, że połowa wszystkich sprzedanych kabrioletów posiada sztywne dachy. Pojazdy takie oferuje wielu producentów z Europy, Japonii i Stanów Zjednoczonych, a ich ceny zaczynają się od 25 000 USD. Kabriolety ze sztywnym dachem podobają się konsumentom, ponieważ oferują bezpieczeństwo, pewność i integralność, pozwalając jednocześnie pasażerom cieszyć się jazdą z odsłoniętym dachem. Spotkały się one także z pozytywnym przyjęciem producentów, ponieważ rozszerzają ich ofertę produktów, zwiększają liczbę pozycji cenowych dla danej platformy i demonstrują sprawność technologiczną.

Zdaniem dyrektora generalnego Hilco: "Każda licząca się na rynku marka samochodowa chce mieć w swojej ofercie na najbliższe lata co najmniej jeden kabriolet ze sztywnym dachem". Fried dodaje też, że "design i rozwiązania inżynieryjne stworzone przez Heuliez są bardzo innowacyjne, o czym świadczy prototyp Macarena Peugeot 407 (http://www.youtube.com/watch?v=H7Bv13eiRUA) - dowód na to, że nawet tradycyjny, pełnowymiarowy sedan można w sposób elegancki przekształcić w nieco bardziej szalony kabriolet".

Informacje o Heuliez

Firma Heuliez, założona w 1920 r. przez Adolpha Heulieza, przeszła ewolucję od producenta autobusów i kół do wozów do dzisiejszego dużego przedsiębiorstwa zajmującego się inżynierią i produkcją dla przemysłu obronnego, lotniczego i kosmicznego, kolejowego i pojazdów specjalnych. Heuliez jest członkiem grupy przedsiębiorstw BGI (http://baelen-gaillard.fr/).

Informacje o Hilco Streambank (http://www.slideshare.net/Streambank/hilco-streambank-overview)

Hilco Streambank (http://www.hilcostreambank.com/) to firma doradcza, specjalizująca się w marketingu, sprzedaży i wycenie wartości niematerialnych dla biznesu na wszystkich etapach działalności.

KONTAKT:

Hilco Streambank

Gabriel Fried

tel. (781) 444-4940

e-mail: gfried@hilcostreambank.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.02.2012, 12:08
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ