Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NEEDHAM, Massachusetts oraz CERIZAY, Francja - (BUSINESS WIRE) - Heuliez SAS, przedsiębiorstwo od stu lat zajmujące się projektowaniem i budową samochodów, wystawi na sprzedaż ponad 750 patentów związanych z projektem składanego, sztywnego dachu, odchodząc od motoryzacyjnego profilu swojej działalności. Procesem sprzedaży dla Heuliez zajmie się firma Hilco Streambank.
Systemy składanych dachów sztywnych osiągnęły sukces komercyjny dzięki zastosowaniu w samochodach: Peugeot 207 cc (http://www.peugeot.com/en/products/cars/peugeot-207-cc.aspx) i Opel Tigra Twin Top (http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Tigra#Tigra_Twin_Top_.282004.E2.80.932009.29). Dodatkowo, portfel patentów firmy Heuliez należy obecnie w ramach licencji do kilku innych dostawców i producentów, którzy obecnie stosują te technologie w swoich pojazdach.
Poza sprzedażą patentów, Heuliez zapewni ich nabywcy zarówno kompleksowe wsparcie techniczne, jak i przekaże wiedzę związaną z procesem projektowania, tworzeniem prototypów i wyborem dostawców. "Połączenie portfela patentów z transferem wiedzy umożliwia każdemu potencjalnemu nabywcy niemal natychmiastowe wprowadzanie nowych produktów i zdobycie udziału w rozwijającym się rynku samochodów ze składanym, sztywnym dachem (http://www.automobilemag.com/features/great_drives/0908_luxury_hardtop_convertible_comparison/viewall.html)" - mówi Gabe Fried, dyrektor generalny Hilco Streambank.
Obecnie szacuje się, że połowa wszystkich sprzedanych kabrioletów posiada sztywne dachy. Pojazdy takie oferuje wielu producentów z Europy, Japonii i Stanów Zjednoczonych, a ich ceny zaczynają się od 25 000 USD. Kabriolety ze sztywnym dachem podobają się konsumentom, ponieważ oferują bezpieczeństwo, pewność i integralność, pozwalając jednocześnie pasażerom cieszyć się jazdą z odsłoniętym dachem. Spotkały się one także z pozytywnym przyjęciem producentów, ponieważ rozszerzają ich ofertę produktów, zwiększają liczbę pozycji cenowych dla danej platformy i demonstrują sprawność technologiczną.
Zdaniem dyrektora generalnego Hilco: "Każda licząca się na rynku marka samochodowa chce mieć w swojej ofercie na najbliższe lata co najmniej jeden kabriolet ze sztywnym dachem". Fried dodaje też, że "design i rozwiązania inżynieryjne stworzone przez Heuliez są bardzo innowacyjne, o czym świadczy prototyp Macarena Peugeot 407 (http://www.youtube.com/watch?v=H7Bv13eiRUA) - dowód na to, że nawet tradycyjny, pełnowymiarowy sedan można w sposób elegancki przekształcić w nieco bardziej szalony kabriolet".
Informacje o Heuliez
Firma Heuliez, założona w 1920 r. przez Adolpha Heulieza, przeszła ewolucję od producenta autobusów i kół do wozów do dzisiejszego dużego przedsiębiorstwa zajmującego się inżynierią i produkcją dla przemysłu obronnego, lotniczego i kosmicznego, kolejowego i pojazdów specjalnych. Heuliez jest członkiem grupy przedsiębiorstw BGI (http://baelen-gaillard.fr/).
Informacje o Hilco Streambank (http://www.slideshare.net/Streambank/hilco-streambank-overview)
Hilco Streambank (http://www.hilcostreambank.com/) to firma doradcza, specjalizująca się w marketingu, sprzedaży i wycenie wartości niematerialnych dla biznesu na wszystkich etapach działalności.
KONTAKT:
Hilco Streambank
Gabriel Fried
tel. (781) 444-4940
e-mail: gfried@hilcostreambank.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.02.2012, 12:08 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |