Newsletter

Zlecone: Nowy Portal serwisowy i Portal dokumentowy w systemie ISOF

20.03.2012, 10:00aktualizacja: 20.03.2012, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wraz z nową wersją 12.0.2 systemu ISOF wprowadzono zmiany w Portalu serwisowym i nowy Portal dokumentowy.

Portal serwisowy jest elementem systemu CRM Serwisowy i usprawnia obsługę posprzedażną, w tym naprawy (np. gwarancyjne i pogwarancyjne). Rodzina rozwiązań CRM oferowanych przez HEUTHES obejmuje także CRM Operacyjny, CRM Analityczny, CRM Marketingowy, CRM Zadaniowy i CRM Sprzedażowy.

Zmiany w Portalu objęły przede wszystkim nową wizualizację interfejsu użytkownika oraz poprawę ergonomii. Nowa wizualizacja jest kolejnym etapem strategii face liftingu ISOF, która powoduje, że system i jego interfejs są bardziej przyjazne dla użytkowników. Poprawa ergonomii obejmuje z kolei łatwiejsze dodawanie, edycję i obsługę zgłoszeń. Zgłoszenia w Portalu są realizowane za pomocą zdefiniowanych wcześniej obiegów DMS i uczestniczących w nich formularzy wraz z dołączonymi do nich plikami. Wprowadzono również możliwość zindywidualizowanego numerowania zgłoszeń serwisowych zgodnie z potrzebami użytkowników Portalu.

Warto przypomnieć, że Portal serwisowy to zestaw funkcji umożliwiający zgłoszenie naprawy oraz bieżące obserwowanie jej realizacji przez Internet. Zgłoszenia trafiają automatycznie do bazy systemu ISOF, umożliwiając ich natychmiastową obsługę. System umożliwia również wielokryterialne wyszukiwanie zgłoszeń i dokumentów uczestniczących w procesie. Zebranie informacji o zgłoszeniach serwisowych pozwala na sprawne planowanie ich realizacji i zamawianie części. Na bazie zgromadzonych w ten sposób danych można tworzyć raporty obrazujące sposób obsługi klientów lub koszty serwisu (tj. czas reakcji na zgłoszenie, czas obsługi zgłoszenia, itp.).

Nowym produktem w ISOF jest Portal dokumentowy. Umożliwia on bezproblemowe udostępnianie przez Internet dokumentów elektronicznych, a także dokumentów systemu ISOF (tj. faktur, zamówień, formularzy, aktywności, kontrahentów, ofert, zadań, zgłoszeń serwisowych). Mogą być one udostępniane zarówno użytkownikom zewnętrznym, jak i pracownikom firmy. W Portalu dokumentowym, oprócz "klasycznych" dokumentów elektronicznych utworzonych za pomocą edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, można również udostępniać zdefiniowane w DMS formularze wraz z dołączonymi do nich załącznikami. Z Portalu dokumentowego użytkownik może skierować formularz do obiegu za pomocą zdefiniowanych aktywatorów zdarzeń.

Użytkownik posiadający uprawnienie do Portalu serwisowego i Portalu dokumentowego tego samego kontrahenta może swobodnie przełączać się między nimi.

Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.isof.pl.

Źródło informacji: HEUTHES Sp. z o.o. 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.03.2012, 10:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ