Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kreowanie wizerunku, budowanie relacji z otoczeniem czy rozwój marki to działania realizowanie nie tylko przez przedsiębiorstwa, ale także organizacje sportowe. Włókniarz Częstochowa, klub Ekstraligi żużlowej, powierzył stworzenie oraz realizację strategii komunikacji w Internecie Grupie AMP Media. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce. "Zdecydowaliśmy się na współpracę z Grupą AMP Media, ponieważ agencja przedstawiła nam bardzo ciekawy pomysł na obecność w Internecie, zgodny z naszymi założeniami i celami" - tłumaczy Ireneusz Winiarski, członek Rady Nadzorczej klubu Włókniarz Częstochowa.
Kluczowym zadaniem Grupy AMP Media dla Włókniarza Częstochowa będzie świadczenie strategicznego doradztwa w zakresie e-marketingu sportowego i obecności klubu w Internecie. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie rozwiązania e-commerce, opracowanie i realizację kampanii promocyjnych w Internecie oraz prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych. "Cieszy nas współpraca z Włókniarzem Częstochowa, tym bardziej, że wielu z naszych pracowników jest również fanami tego klubu. CKM Włókniarz to profesjonalnie zarządzany klub, któremu służymy wsparciem i doświadczeniem w zakresie skutecznej komunikacji w sieci, co wykorzystamy do stworzenia wokół klubu przyjemnego klimatu" - mówi Piotr Kluczewski, wiceprezes Grupy AMP Media.
Logo dostępne pod adresem: http://www.siz.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_siz.pap.pl&_PageID=4&_hrefZdj=20120322_412822889_logo.jpg&_CheckSum=770985288
KONTAKT:
Maciej Żmijewski
tel. kom. +48 505 014 825
Źródło informacji: Grupa AMP Media Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.03.2012, 12:47 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |