Newsletter

Zlecone: Coty Inc. otwiera nowe biura w Genewie, aby wspierać współpracę i rozwój swoich światowych siedzib

02.04.2012, 11:00aktualizacja: 02.04.2012, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GENEWA, 2 kwietnia 2012 r. /PRNewswire/ - Firma Coty Inc. (http://www.coty.com), lider przemysłu kosmetycznego, ogłosiła dzisiaj otwarcie nowego obiektu firmowego w Genewie, Szwajcaria. Flagowe biura firmy w Versoix (Kanton Genewa) będą uzupełniać działania siedzib Coty w Nowym Jorku (USA) oraz Paryżu (Francja).

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120402/NY78462)

Biuro w Genewie jest trzecim elementem struktury siedzib firmy Coty. Jego celem jest dalsze rozwijanie międzywydziałowej oraz wspólnej współpracy fachowców Coty w siedzibach głównych. Będzie ono obejmować nowoczesną grupę badawczo-rozwojową powiązaną z Fragrance Center of Excellence, światowymi i regionalnymi zespołami handlowymi działów Coty Beauty i Coty Prestige, działaniami z zakresu zamówień i łańcucha dostaw oraz regionalnym centrum finansowym w Europie Północnej.

"Utworzenie trzeciej siedziby głównej w Genewie świadczy o zaangażowaniu Coty w dążenie do bycia światowym liderem przemysłu kosmetycznego - powiedział Bernd Beetz, dyrektor generalny Coty. - Nasz zespół utalentowanych ludzi poważnie traktuje wszelkie formy współpracy, zarówno pomiędzy działami, jak i granicami".

Nowe centrum w Versoix zajmie się rozwijaniem jeszcze lepszej współpracy z najważniejszymi dostawcami perfum. Będzie również wspierać sprzedaż zorganizowaną Coty oraz zespoły zajmujące się opracowywaniem nowych produktów w Londynie, Nowym Jorku oraz Paryżu. Oprócz tego wesprze centra produkcyjne w Monako, Hiszpanii oraz w Stanach Zjednoczonych.

"W związku z realizacją naszych planów na przyszłość, Genewa stała się bardzo ważnym elementem wspierania działań biznesowych Coty" - powiedział Peter Shaefer, starszy wiceprezes Coty ds. strategicznego rozwoju biznesowego, który będzie również pełnił obowiązki prezesa Zarządu w Coty Szwajcaria.

Nowe biuro będzie trzecią główną siedzibą firmy Coty na świecie, obok siedzib w Paryżu i Nowym Jorku. W Versoix, biura zajmują całe piętro o powierzchni 3 220 mkw w dawnej fabryce papieru przy chemin de la Papeterie.  Początkowo planowane jest zatrudnienie prawie 150 pracowników.

"Bardzo się cieszę, że możemy zebrać razem nasze zespoły naukowe w jednym, nowoczesnym laboratorium i promować dzielenie się wiedzą oraz badania, które przyczynią się do rozwoju innowacji w firmie Coty - powiedział Ralph Macchio, starszy wiceprezes Coty oraz dyrektor ds. naukowych. - Genewa oferuje nam również dodatkowo możliwość bycia bliżej naszych najważniejszych partnerów biznesowych."

Historia działalności Coty w Genewie w ostatnich latach rozpoczęła się od nabycia przez nią UCI (Unilever Cosmetics International) w 2005 r.. Dzięki temu firma zaznaczyła swoją silną obecność na prestiżowym rynku perfumeryjnym. Od momentu zakupu, Coty zamieniła marki Calvin Klein i Chloe w perfumy, które osiągnęły największy wzrost udziału w rynku.

Z Genewy nadal prowadzona będzie światowa wolnocłowa sprzedaż detaliczna Coty oraz nadzorowane będą różne działania handlowe w Europie. Dodatkowymi funkcjami nowego biura będą również wewnętrzne działania biznesowe wspierające dwa główne działy firmy: Coty Beauty i Coty Prestige. Decyzja Coty, aby kontynuować inwestycje w Genewie podyktowana była również jej międzynarodowym położeniem, dostępnością wykwalifikowanej kadry oraz możliwością lepszego zbalansowania podróży służbowych specjalistów firmy.

Informacje o firmie Coty Inc.

Francois Coty, którego uznaje się za twórcę współczesnego przemysłu perfumeryjnego, utworzył firmę Coty w 1904 roku w Paryżu.

Obecnie firma Coty Inc. jest uznanym liderem światowego przemysłu kosmetycznego, którego roczna wartość sprzedaży netto wynosi 4,1 mld USD. Firma Coty Inc. kierując się przedsiębiorczością, pasją, innowacyjnością i kreatywnością, stworzyła niezrównaną ofertę uznanych marek. Firma dostarcza swoje innowacyjne produkty do klientów na 135 rynkach na całym świecie.

Oferta marek Coty Prestige jest dystrybuowana do prestiżowych i ekskluzywnych sklepów. Obejmuje ona następujące marki: Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Cerruti, Chloe, Chopard, Davidoff, Jennifer Lopez, Jil Sander, JOOP!, Karl Lagerfeld, Kenneth Cole, Gwen Stefani, Lancaster, Marc Jacobs, Nikos, philosophy, Roberto Cavalli, Sarah Jessica Parker, Truth or Dare by Madonna, Vera Wang, Vivienne Westwood i Wolfgang Joop.

Oferta marek kosmetyków Coty Beauty jest szerzej rozpowszechniana i obejmuje takie marki, jak: adidas, ASTOR, Baby Phat, Beyonce Knowles, Celine Dion, Chupa Chups, David and Victoria Beckham, Elite Models, Esprit, Exclamation, Faith Hill, GUESS?, Halle Berry, Heidi Klum, Jovan, Kate Moss, Kylie Minogue, Lady Gaga, Manhattan, Manhattan Clearface, Miss Sporty, Nautica, N.Y.C. New York Color, Nicole by OPI, OPI, Pierre Cardin(1), Playboy, Rimmel, Sally Hansen, Stetson, Tim McGraw, TJoy i Tonino Lamborghini.

Coty i Puig S.L. nawiązały współpracę strategiczną, w celu dystrybucji następujących linii perfum: Antonio Banderas, Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Prada, Shakira i Valentino w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Dodatkowe informacje na temat Coty Inc. znajdują się na stronie: http://www.coty.com.

(1) Niedostępne w Ameryce Północnej 

Źródło: Coty, Inc.

KONTAKT:

Nowy Jork

Cysette Burset

tel. +1-212-479-4549

e-mail: cysette_burset@cotyinc.com

-

Paryż

Eric Kuhn

tel. +33-6-85-11-1882

e-mail: eric.kuhn@echokilo.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.04.2012, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ