Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Firma HEUTHES prowadzi obecnie prace badawczo-rozwojowe nad zgodnością najnowszych smartfonów i obsługiwanych przez nie przeglądarek z systemem ISOF. W tym celu utworzone zostało dedykowane środowisko testowe do badania kompatybilności ISOF z oferowanymi na rynku rozwiązaniami. Decyzja została podjęta w ślad za niezwykle szybkim rozwojem urządzeń opartych o systemy Android oraz iOS i wykorzystujących przeglądarki Chrome, Firefox i Safari. Doświadczenia zebrane podczas testów na smartfonach Nokia N900, Samsung Galaxy S II, Samsung Galaxy Note oraz iPhone i iPad są zachęcające. Przykładowy, firmowy test szybkości przeglądarki osiągnął wartość 1000 w Samsung Galaxy S II, jeszcze do niedawna dostępną tylko w PC.
Obecny na rynku od 2000 r. system ISOF jest przystosowany i doskonale sprawdza się w pracy w dużych magazynach, handlu detalicznym i hurtowym oraz usługach. Z kolei powszechne na rynku biznesowym tablety i smartfony są idealnymi urządzeniami dla technologii Client-Web-Server w której pracuje ISOF. Wydaje się, że kombinacja urządzeń mobilnych i systemu ISOF idealnie sprawdzi się w środowisku użytkowników komercyjnych. W systemie ISOF na smartfonach wykorzystujących Firefox od wersji 11. z użyciem gestów multitouch jest możliwe wyświetlenie dowolnej informacji z systemu, w tym z CRM, Sprzedaży, Zamówień, FK, DMS, Centrum Dowodzenia i innych. Dzięki obsłudze swobodnie definiowalnych elektronicznych formularzy można wypełniać je wprost w smartfonie i wysyłać od razu do baz danych w centrali. Smartfon staje się tym samym wygodnym narzędziem zbierania informacji "w terenie".
System dopasowany do smartfonów można już testować na wersji demonstracyjnej dostępnej ze strony http://www.isof.pl.
Źródło informacji: HEUTHES Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.04.2012, 11:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |