Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa, 4 kwietnia 2012 r. - Firma The Body Shop wybrała serwis Tupalo.com (http://tupalo.com/pl/) do wspólnej promocji otwarcia nowego sklepu w Galerii Mokotów w Warszawie. W związku z tym, The Body Shop (http://tupalo.com/pl/warszawa/the-body-shop-wo%C5%82oska) stworzył zestawy upominkowe, które zostaną rozdane użytkownikom Tupalo.com w trakcie najbliższych loterii i konkursów.
Goście i stali użytkownicy Tupalo.com - europejskiego serwisu, w którym 4 miliony użytkowników miesięczne zostawia swoje opinie - są zachęcani do pisania recenzji na stronie serwisu do 6 kwietnia 2012 roku. Następnie jury, składające się z członków polskiego Tupalo.com oraz zespołu The Body Shop Polska, wybierze najlepsze recenzje i wręczy wyróżniającym się użytkownikom nagrody.
"Jesteśmy szczęśliwi, mogąc współpracować w Polsce z silnymi partnerami, takimi jak The Body Shop, którzy rozumieją wartość swoich klientów na Tupalo.com (http://tupalo.com/pl/)" - mówi Mike Borras, współzałożyciel Tupalo.com. Spółka planuje rozszerzyć działalność w Warszawie i w Polsce w najbliższym czasie.
Tupalo.com (http://tupalo.com/pl/) jest serwisem lokalnego wyszukiwania, w którym 4 miliony ludzi na całym świecie co miesiąc odkrywa, opisuje i dzieli się informacjami o najciekawszych i najlepszych miejscach. Serwis Tupalo.com, założony w Wiedniu w 2007 roku, prężnie rozwija się w Austrii, Holandii, Polsce, Danii, Finlandii i USA. Tupalo.com jest strategicznym partnerem European Directories - pierwszej europejskiej firmy oferującej serwis lokalnego wyszukiwania oraz narzędzia generującego sprzedaż dla lokalnych biznesów. Więcej informacji o Tupalo.com można znaleźć na oficjalnym blogu Tupalo.com blog (http://tupalo.com/en/blog/).
Źródło: Tupalo.com
KONTAKT:
Katarzyna Kwiecień
tel. kom. +48 505 819 879
e-mail: kasia@tupalo.com
http://tupalo.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.04.2012, 11:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |