Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kluczowe aspekty nowego działu outsourcingu procesów biznesowych (BPO):
- Pomyślne przejęcia m.in. Intelenet Global Services w Indiach, The Listening Company w Wielkiej Brytanii oraz Excelior w Australii pozwalają firmie uzyskać większe możliwości w zakresie BPO;
- Firma może stać się jednym z 10 największych graczy na rynku BPO, dołączyć do grona 5 największych w Europie, a także znaleźć się wśród 4 największych graczy na rynku BPO, którzy mają swoją siedzibę w Indiach, oraz największym dostawcą usług na krajowym rynku BPO w Indiach;
- Firma posiada obecnie jedne z największych możliwości w kraju wśród wszystkich graczy indyjskiego rynku BPO;
- Firma zamierza wejść na nowe rynki w Afryce, Chinach, Ameryce Łacińskiej i Południowej.
BOMBAJ, Indie - (BUSINESS WIRE) - Międzynarodowa firma usługowa Serco ogłosiła dzisiaj otwarcie nowego działu outsourcingu procesów biznesowych (BPO), który usprawni usługi świadczone przez Serco i umożliwi firmie wykorzystanie globalnych możliwości w sektorach publicznym i prywatnym. Powstanie tego działu, w Serco określanego również jako dział usług globalnych, zapowiada pojawienie się nowego ogromnego, wysokiej klasy gracza na rynku BPO, zarówno na rynku międzynarodowym, jak i indyjskim, z dochodem przekraczającym 1 mld USD pod koniec tego roku. Nowy dział BPO firmy Serco odzwierciedla skalę i głębię możliwości oraz stanowi nową platformę dla światowych dostaw.
Będąc jednym z czterech działów biznesowych w strukturach Serco, dział BPO łączy w sobie wiele przedsiębiorstw i kompetencji zajmujących się BPO, za które dotąd odpowiedzialne były rozmaite działy Serco. Nowa struktura stanowi więc połączenie w ramach Serco umów i przedsiębiorstw, które świadczą usługi w zakresie procesów biznesowych na świecie, w tym Intelenet Global Services w Indiach - wiodącego dostawcy usług BPO dla sektora prywatnego na świecie i dominującego gracza na rynku krajowym w Indiach; The Listening Company w Wielkiej Brytanii oraz Excelior w Australii - którzy również należą do czołówki na swoich krajowych rynkach w zakresie dostarczania usług świadczonych przez zewnętrzne centra obsługi klienta.
Dział usług globalnych (BPO) zatrudnia około 50 000 osób, współpracuje z około 150 klientami i ma zróżnicowaną skalę działalności - obecny jest w 10 krajach i 98 lokalizacjach. Działalność opierać się będzie na pięciu pionowych rynkach, tj. rynkach bankowości, usług finansowych i ubezpieczeń, podróży, turystki i transportu, opieki zdrowotnej, użyteczności publicznej, handlu i produkcji, telekomunikacji, usług technologicznych i internetowych, mediów, edukacji i usług rządowych.
"Rozwój działu usług globalnych stanowi krok w kierunku realizacji proponowanej przez Serco wizji utworzenia wiodącej, międzynarodowej firmy zajmującej się outsourcingiem procesów biznesowych. Będziemy teraz postrzegani jako dostawca kompleksowych usług, który oferuje pełen wachlarz usług biznesowych dla klientów w sektorach publicznym i prywatnym na całym świecie. A wszystko to dzięki połączeniu możliwości Serco w zakresie front office (obsługi), middle-office (działań wspierających) i back-office (zaplecza). Ponadto dział usług globalnych pracował będzie u boku działów regionalnych - w ten sposób Serco będzie w stanie zaoferować swoim klientom usługi zintegrowane. To sprawi, że obecni i potencjalni klienci naszej firmy będą mogli załatwić wszystkie sprawy od początku do końca u nas" - oznajmił Tom Riall, nominowany na stanowisko dyrektora generalnego działu usług globalnych w Serco.
"Kiedy rozmawiamy, integracja Intelenet i Serco jest już praktycznie zakończona - cały proces przebiegał niezwykle sprawnie oraz nie zakłócał w żaden sposób naszej działalności ani pracy" - dodał.
Susir Kumar, nominowany na stanowisko prezesa wykonawczego działu usług globalnych Serco, powiedział: "Dział usług globalnych Serco, który koncentruje się na branży BPO, zakończy rok z dochodem przekraczającym 1 mld USD i będzie posiadał ponad 50 000 pracowników świadczących usługi w 10 krajach. Dzięki temu możemy znaleźć się wśród 10 najsilniejszych graczy na rynku BPO na świecie, dołączyć do grona 5 największych w Europie, a także znaleźć się wśród 4 największych graczy na rynku BPO, którzy mają swoją siedzibę w Indiach, a także zająć pozycję największego dostawcy usług na tym krajowym rynku BPO.”.
Zdaniem Kumara: "Kluczowa strategia działu usług globalnych Serco opiera się na filarach konsolidacji, przemian i rozwoju. Około 40% naszych klientów pochodzić będzie z sektora publicznego, a 60% z prywatnego. Około 60% naszych dochodów planujemy uzyskać w obrocie krajowym, a 40% - w międzynarodowym, włączając w to krajowe przedsiębiorstwa indyjskie. Około 20% naszych dochodów pochodzić będzie z szybko rozwijających się wschodzących rynków, w tym Indii, Bliskiego Wschodu, Australii i Afryki, zaś 80% z krajów rozwiniętych, włączając w to: USA, Wielką Brytanię, Europę. Po skonsolidowaniu naszej działalności w zakresie BPO skupimy się na przemianie biznesu i przejściu na następny etap rozwoju. Nadal będziemy zdobywać nowe umiejętności i możliwości tam, gdzie umożliwią nam one rozszerzenie działalności na nowe rynki i sektory. Możemy szukać możliwości wejścia na nowe rynki w Chinach, Afryce oraz Ameryce Łacińskiej i Południowej. Umożliwi nam to zdobycie wiedzy w określonych nowych dziedzinach lub rozszerzenie zasięgu geograficznego”.
KONTAKT:
Serco
usługi globalne
Naini Roy Choudhury
tel. +91 9820250939
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.04.2012, 19:38 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |