Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Real Junior Cup to wyjątkowe, sportowe wydarzenie skierowane do dzieci w wieku od 7 do 12 lat, pasjonujących się piłką nożną. Real, jako najbliższy sąsiad, który oferuje duży wybór produktów w niskich cenach, wspiera również lokalne społeczności i poprzez turniej Real Junior Cup angażuje najmłodszych do aktywności fizycznej. Patronaty nad wydarzeniem objęło kilkanaście gazet regionalnych m.in. Gazeta Krakowska, Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki oraz wiele innych.
Pierwsze mecze eliminacyjne rozgrywane były przez dwa dni w Gdańsku, Krakowie, Opolu, Poznaniu, Radomiu i Zabrzu. Odbywały się one na specjalnie do tego przygotowanych boiskach "street soccer". Drużynom towarzyszyli liczni kibice, którzy pomimo nie najlepszej pogody, zagrzewali zawodników do walki o awans. Mecze kolejnych drużyn odbywać się będą w kwietniowe, majowe i czerwcowe weekendy przed marketami real,- w największych miastach w Polsce.
Zwycięzcy grup zostaną połączeni w drodze losowania w pary i rozegrają mecze półfinałowe. Do następnego etapu, turnieju finałowego, awansuje najlepsza drużyna z każdego meczu półfinałowego - łącznie 6 zespołów w każdej kategorii. Wielki finał rozgrywek, z udziałem Jerzego Dudka, zaplanowany jest na 9 czerwca w Warszawie. Nagrodą dla zwycięzców będą bilety na mecze UEFA EURO 2012(TM) sponsorowane przez firmę Hellenic Coca-Cola oraz tysiące innych nagród!
KONTAKT:
Magdalena Kołodziejska
Senior Account Manager
Twenty Four Seven, Agencja PR
tel. (22) 279 11 25
tel. kom. +48 500 134 371
e-mail: magdalena.kolodziejska@247pr.pl
-
Ewa Skalniak
Account Executive
Twenty Four Seven, Agencja PR
tel. (22) 279 11 34
tel kom. +48 600 969 252
e-mail: ewa.skalniak@247pr.pl
Źródło informacji: Real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka komandytowa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.04.2012, 16:41 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |