Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Mysłowice (Polska), 27 kwietnia 2012 r. - Kampania wizerunkowa Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej (ang. International Volleyball Federation, FIVB) pod nazwą "Bohaterowie FIVB" wkracza w drugi rok swojej działalności, zbiegając się z turniejem siatkówki mężczyzn FIVB SWATCH World Tour Mysłowice Open. Do udziału w kampanii zaangażowano 62 zawodników tradycyjnej i plażowej piłki siatkowej z 19 krajów, w tym także z Polski - kraju będącego gospodarzem Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej FIVB 2013. Wszyscy z "Bohaterów FIVB" zostali wybrani przez FIVB w oparciu o ich specjalne zasługi i sukcesy zawodowe. Kampania, która zdobyła już sobie przychylność kibiców, sportowców i specjalistów z branży, będzie obecnie kierowana do szerszej widowni.
"W tym roku planujemy zorganizować serię wydarzeń specjalnych na całym świecie, w których udział wezmą 'Bohaterowie FIVB' - celem jest zwiększenie popularności tego sportu i rozszerzenie jego zaplecza kibiców. Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012 stanowić będą doskonałą ku temu okazję - powiedział prezes FIVB, Jizhong Wei. - Ponieważ nasi 'Bohaterowie FIVB' uosabiają wybitne dokonania sportowe, będą przyciągać przyszłe gwiazdy i zainspirują młodych, utalentowanych siatkarzy, którzy pragną zostać ‘Bohaterami FIVB’".
Wszystkie działania związane z kampanią, które zaplanowano na ten sezon, mają na celu propagowanie dialogu z kibicami i przedstawicielami mediów. Kampanię wspierają najwybitniejsi polscy zawodnicy i zawodniczki: Zbigniew Bartman, Joanna Kaczor i Bartosz Kurek. "Jestem dumny z bycia twarzą kampanii ‘Bohaterowie FIVB’ i reprezentowania najważniejszych wartości, które kryją się za tym sportem: uczciwości, ducha współpracy w zespole i profesjonalizmu. Bycie 'Bohaterem FIVB' daje mi możliwość komunikowania się ze społecznością siatkarską na całym świecie" - powiedział Kurek, jeden z pierwszych graczy, którzy zakwalifikowali się wraz ze swoją drużyną do Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie. Pięciometrowe posągi "Bohaterów FIVB", jedna z inicjatyw kampanii, stanowią obrazowe przedstawienie ich siły i energii. Rzeźby, mające na celu podniesienie świadomości społecznej, zostaną odsłonięte w pobliżu najważniejszych punktów orientacyjnych na świecie w trakcie dużych turniejów i innych ważnych wydarzeń rangi krajowej.
Strona internetowa kampanii: http://www.fivbheroes.com została znacznie ulepszona, przez co kibice mogą teraz ciągle otrzymywać najświeższe informacje z pierwszej ręki, dostarczane przez zespół międzynarodowych bloggerów - "FIVB Heroes Fan Writers". Będą oni przekazywać informacje czerpane prosto ze źródła z Brazylii, Chin, Włoch, Polski, Stanów Zjednoczonych i innych krajów, uzupełniając informacje już dostępne na stronie FIVB (http://www.fivb.org) oraz dzieląc się swoimi wrażeniami z perspektywy kibiców na naprawdę globalną skalę. Artykuły, zdjęcia i filmy tworzone dla fanów sportu przez innych oddanych kibiców publikowane będą na stronie: http://www.fivbheroes.com i na najpopularniejszych portalach społecznościowych.
KONTAKT:
Richard Baker
rzecznik prasowy FIVB
tel. +41 79 603 39 26
e-mail: press@fivb.org
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.04.2012, 12:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |