Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Firma Coty Inc. i Fundacja DKMS zebrały rekordową sumę 3,2 mln USD na wsparcie 6. Dorocznej Gali Fundacji DKMS: Wspólnie przeciw nowotworowi krwi

03.05.2012, 17:32aktualizacja: 03.05.2012, 17:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 30 kwietnia 2012 r. /PRNewswire/ - Szósta Doroczna Gala Fundacji DKMS: Wspólnie przeciw nowotworowi krwi, prowadzona przez Katharinę Harf, prezes i dyrektor ds. strategii motywacyjnych amerykańskiego oddziału Fundacji DKMS (DKMS Americas), odbyła się w czwartkowy wieczór w Cipriani Wall Street przy pełnej widowni. Po raz kolejny gala pobiła rekordy z poprzednich lat, zebrano 3,2 mln USD na pomoc w walce z białaczką. Firma Coty Inc., która jest światowym liderem na rynku kosmetycznym i Fundacja DKMS, największa baza dawców szpiku kostnego, wspólnie zgromadziły środki aby umożliwić rejestrowanie coraz większej liczby dawców szpiku kostnego i pomóc pacjentom na całym świecie.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120430/NY97247)

"Firma Coty jest bardzo zaangażowana w pomoc Fundacji DKMS i ratowanie życia - powiedział Bernd Beetz, dyrektor zarządzający firmy Coty Inc. i honorowy przewodniczący imprezy. - Jesteśmy niezmiernie dumni, że przy wsparciu pracowników, partnerów i sympatyków firmy Coty mogliśmy w tym roku zebrać rekordową kwotę”.

Przez ponad dwadzieścia lat, w Fundacji DKMS zarejestrowało się ponad 3 miliony dawców, którzy pomogli uratować życie ponad 30 000 ludzi na całym świecie. Jednak wciąż tylko 6 na 10 osób udaje się znaleźć zgodnego dawcę.

Podczas gali Bernd Beetz przyznał "Nagrodę DKMS Wspólnie przeciw nowotworowi krwi" znanej na całym świecie supermodelce, która jest partnerem biznesowym firmy Coty - Heidi Klum, za jej niestrudzoną pracę charytatywną, w tym działania mające na celu walkę z chorobami nowotworowymi.

Peter Harf, założyciel Fundacji DKMS, miał zaszczyt nagrodzić Alejandro Santo Domingo, wieloletniego członka zarządu i lojalnego sympatyka Fundacji DKMS, starszego dyrektora zarządzającego w Quadrant Capital Advisors, "Nagrodą w dziedzinie walki z chorobami nowotworowymi krwi" za wspieranie organizacji i instytucji charytatywnych oddanych tej sprawie.

"Jesteśmy dozgonnie wdzięczni naszemu sponsorowi instytucjonalnemu, firmie Coty, oraz innym wieloletnim sympatykom za dołączenie do nas w walce z nowotworem krwi - powiedziała Katharina Harf. - Dzięki zebranej przez nas sumie 3,2 mln USD będziemy mogli zarejestrować prawie 50 000 nowych dawców szpiku, którzy pomogą ratować życie. Wszyscy byliśmy świadkami cudu spotkania dawców i pacjentów w czasie gali, a z waszą pomocą takich cudów może być więcej".

Najciekawszym fragmentem wieczoru był moment spotkania dawcy z biorcą, kiedy to Katharina Harf przedstawiła Mindi Finch i jej synka Gregory Katie D’Entremont, która uratowała jego życie. Trójka ta spotkała się po raz pierwszy na scenie. Sześcioletni Gregory ze swoim ujmującym uśmiechem poruszył serca wszystkich uczestników imprezy.

Projektant i osobowość telewizyjna Nate Berkus poprowadził tą niezwykle elegancką uroczystość, którą uświetniły specjalne występy pięciokrotnie nominowanej do nagrody Grammy piosenkarki Skylar Grey oraz piosenkarki i autorki tekstów LP, która pisała piosenki dla Rihanny i Christiny Aguilery, i która została okrzyknięta przez magazyn Esquire jedną ze wschodzących gwiazd roku 2012. Na galę przybyło mnóstwo gwiazd, wśród gości znaleźli się Solange Knowles, Nelly, Ashanti, Dakota Fanning, Vera Wang, Kyle MacLachlan, Anja Rubik, Derek Lam i Coco Rocha.

Wcześniej tego dnia, aby uhonorować partnerstwo Coty-DKMS Wspólnie przeciw nowotworowi krwi oraz 6. Doroczną Galę Fundacji DKMS, Heidi Klum symbolicznie włączyła oświetlenie ikony Nowego Jorku - Empire State Building w kolorze czerwonym i białym.

"Jestem wdzięczna firmie Coty i Fundacji DKMS za wszystko co robią w walce z białaczką i jestem zaszczycona mogąc do nich dołączyć w tych działaniach - powiedziała Heidi Klum. - Pracowałam z firmą Coty będąc twarzą marki ASTOR oraz w związku z moimi perfumami Shine, dlatego doceniam możliwość nawiązania bliższych relacji z Berndem i całą firmą Coty w tak wartościowej sprawie. Było to dla mnie niesamowitym doświadczeniem, móc brać udział w tak wspaniałym dziele Fundacji DKMS i partnerstwa Wspólnie przeciw nowotworowi krwi".

Firma Coty dołączyła do Fundacji DKMS w walce z nowotworem krwi w październiku 2006 roku. W 1991 r. problem nowotworu krwi dotknął firmę Coty Inc. w bezpośredni i osobisty sposób, kiedy to żona byłego wieloletniego prezesa firmy Petera Harfa zachorowała na białaczkę.

Dochody z 6. Dorocznej Gali Fundacji DKMS zostaną przekazane bezpośrednio na rejestrowanie dawców szpiku kostnego oraz wspieranie ulepszeń w dziedzinie leczenia i opieki nad osobami chorymi na nowotwór. Co roku u ponad 140 000 osób wykrywany jest nowotwór krwi, w tym białaczka, która jest najczęstszą postacią raka u dzieci i nastolatków.

Więcej informacji na temat partnerstwa Coty-DKMS Wspólnie przeciw nowotworowi krwi znajduje się na stronie: http://www.getswabbed.org.

Informacje o firmie Coty Inc.

Francois Coty, którego uznaje się za twórcę współczesnego przemysłu perfumeryjnego, utworzył firmę Coty w 1904 roku w Paryżu. Obecnie Coty Inc. to uznany na świecie lider w branży kosmetycznej, którego roczna sprzedaż netto sięga blisko 4,1 mld USD. Kierując się duchem przedsiębiorczości, pasją, innowacją i kreatywnością, Coty Inc. zbudowała bezkonkurencyjną ofertę uznanych marek i dostarcza swoje innowacyjne produkty do klientów na 135 rynkach na całym świecie.

Oferta marek Coty Prestige jest dystrybuowana do prestiżowych i ekskluzywnych sklepów. Obejmuje ona następujące marki: Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Cerruti, Chloe, Chopard, Davidoff, Jennifer Lopez, Jil Sander, JOOP!, Karl Lagerfeld, Kenneth Cole, Gwen Stefani, Lancaster, Marc Jacobs, Nikos, philosophy, Roberto Cavalli, Sarah Jessica Parker, Truth or Dare by Madonna, Vera Wang, Vivienne Westwood i Wolfgang Joop.

Oferta marek kosmetyków Coty Beauty jest szerzej rozpowszechniana i obejmuje takie marki, jak: adidas, ASTOR, Baby Phat, Beyonce Knowles, Celine Dion, Chupa Chups, David and Victoria Beckham, Elite Models, Esprit, Exclamation, Faith Hill, GUESS?, Halle Berry, Heidi Klum, Jovan, Kate Moss, Kylie Minogue, Lady Gaga, Manhattan, Manhattan Clearface, Miss Sporty, Nautica, N.Y.C. New York Color, Nicole by OPI, OPI, Pierre Cardin(1), Playboy, Rimmel, Sally Hansen, Stetson, Tim McGraw, TJoy i Tonino Lamborghini.

Coty i Puig S.L. nawiązały współpracę strategiczną w celu dystrybucji linii perfum: Antonio Banderas, Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Prada, Shakira i Valentino w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Dodatkowe informacje na temat Coty Inc. znajdują się na stronie: http://www.coty.com.

(1) Niedostępne w Ameryce Północnej

Informacje o partnerstwie Coty-DKMS Wspólnie przeciw nowotworowi krwi

W październiku 2006 r. firma Coty Inc., światowy lider w branży kosmetycznej, dołączyła do fundacji DKMS w charakterze sponsora instytucjonalnego w walce z nowotworem krwi poprzez ustanowienie partnerstwa Coty-DKMS Wspólnie przeciw nowotworowi krwi - poprzednio nazwane partnerstwem Coty-DKMS Wspólnie przeciw białaczce. Firma Coty kierowana przez dyrektora zarządzającego Bernda Beetza wykorzystuje partnerstwa ze znanymi osobami do zwiększania świadomości na temat choroby i do pozyskiwania tysięcy dawców na całym świecie. Aby uzyskać dalsze informacje, bądź zarejestrować się jako dawca szpiku kostnego, należy wejść na stronę: http://www.getswabbed.org.

Informacje o Fundacji DKMS

Misja DKMS polega na prowadzeniu walki z nowotworami krwi poprzez umożliwiane ludziom podejmowania odpowiednich działań, oddawania szpiku kostnego i ratowania życia. Ponad 30 000 dawców DKMS pomogło ratować życie oddając własny szpik kostny. Fundacja DKMS stanowi największą bazę dawców szpiku kostnego, posiadając ponad 3 miliony zarejestrowanych dawców na całym świecie. DKMS Americas jest organizacją typu non-profit o numerze 501(c)(3).

Więcej informacji na temat działań na świecie w walce z nowotworem krwi i partnerstwa Coty-DKMS Wspólnie przeciw nowotworowi krwi na stronie: http://www.getswabbed.org.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Colleen Cleary

tel. +1-212-367-6883

e-mail: colleen.cleary@eurorscg.com

---

Cindy Tanenbaum

tel. +1-917-538-1259

e-mail: cindy.tanenbaum@gmail.com

---

Kevin Janeczko

tel. +1-212-479-4308

e-mail: kevin_janeczko@cotyinc.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.05.2012, 17:32
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii