Pobierz materiał i Publikuj za darmo
UTRECHT, Holandia, 10 maja 2012 r. /PRNewswire/ - "InterRail to wolność decydowania o czasie wyjazdu, możliwość podjęcia decyzji o zabraniu ze sobą niewielkiego bagażu i znalezienia się po upływie zaledwie 24 godzin w towarzystwie przyjaciół. Oznacza również swobodę w znajdywaniu pięknej okolicy na chwilowy postój i przechadzkę bez przewodnika czy określonego z góry programu. InterRail daje wolność decydowania o tym, gdzie pojechać, możliwość zmiany zdania oraz powrotu do pierwszego pomysłu. To okazja do tego, by obserwować niesamowity, pełen kolorów świat i cieszyć się chwilą obecną" - powiedział David z Hiszpanii, podróżujący po Europie z InterRail.
Koncepcja "InterRailingu" została wprowadzona 1 marca 1972 r. i szybko zaczęto ją kojarzyć z "zabawą, wolnością i przygodą". Nic dziwnego, że łatwość, z jaką można przekraczać granice licznych krajów, posiadając tylko jeden bilet, od 40 lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Sprzedaż w dalszym ciągu rośnie, a Eurail Group w sprawozdaniu InterRail podsumowującym rok 2011 ogłosiła 2-procentowy wzrost liczby pasażerów.
Aby uczcić ten wynik, Eurail Group oraz należący do niej przewoźnicy kolejowi koncentrują się na promowaniu i świętowaniu 40. urodzin InterRail. Wspólnym celem jest zwiększenie świadomości i wzmocnienie przekazu, że podróże kolejowe z InterRail wciąż są oryginalnym i relaksującym sposobem na odkrywanie Europy.
Wśród działań podejmowanych przez Eurail Group i należących do niej przewoźników kolejowych znajdują się wydarzenia medialne (takie jak to, które ma się odbyć 4 czerwca w Lipsku), pokazy handlowe, przyjęcia jubileuszowe, a także zrealizowanie filmu dokumentalnego oraz zorganizowanie wyścigów bloggerów. Zawody dla bloggerów rozpoczęły w kwietniu, a udział w nich wzięły 2 drużyny. Zadaniem drużyn jest dotarcie do wszystkich wyznaczonych punktów kontrolnych i otrzymanie zadań specjalnych do wykonania, takich jak odnalezienie miejscowego zespołu folkowego i przeprowadzenie z nim wywiadu, nakręcenie o nim filmu i napisanie na jego temat. Drużyny muszą dzielić się swoimi historiami na blogach, a także ukończyć podróż i wrócić do miejsca, z którego wyruszyły, przed upływem 30. dnia ważności biletu. OBB, austriacki przewoźnik kolejowy, wierzy, że będzie to wyjątkowy "rajd kolejowy w najbardziej fascynujących zakątkach Europy". Niech zwycięży najlepsza drużyna!
Bilet InterRail Global Pass jest obecnie ważny w 30 krajach europejskich, zapewniając swobodę większą niż kiedykolwiek wcześniej. Z biegiem lat InterRail Pass został przekształcony w produkt dostępny dla każdego, ponieważ idea podróżowania z jednym biletem ma w sobie pewien urok i fascynuje osoby należące do wszystkich grup wiekowych i demograficznych.
Strona internetowa Eurail Group G.I.E. oraz biuro prasowe: http://www.eurailgroup.org.
Galeria zdjęć Eurail: http://eurail.informationstore.net.
Źródło: Eurail Group G.I.E.
KONTAKT:
Ana Dias e Seixas i Ellie Kingswell
e-mail: pressinfo@eurailgroup.org
tel. +31(0)30-7516-500
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.05.2012, 10:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |