Newsletter

Zlecone: Obchody 40-lecia podróżowania z InterRail Pass

10.05.2012, 10:00aktualizacja: 10.05.2012, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

UTRECHT, Holandia, 10 maja 2012 r. /PRNewswire/ - "InterRail to wolność decydowania o czasie wyjazdu, możliwość podjęcia decyzji o zabraniu ze sobą niewielkiego bagażu i znalezienia się po upływie zaledwie 24 godzin w towarzystwie przyjaciół. Oznacza również swobodę w znajdywaniu pięknej okolicy na chwilowy postój i przechadzkę bez przewodnika czy określonego z góry programu. InterRail daje wolność decydowania o tym, gdzie pojechać, możliwość zmiany zdania oraz powrotu do pierwszego pomysłu. To okazja do tego, by obserwować niesamowity, pełen kolorów świat i cieszyć się chwilą obecną" - powiedział David z Hiszpanii, podróżujący po Europie z InterRail.

Koncepcja "InterRailingu" została wprowadzona 1 marca 1972 r. i szybko zaczęto ją kojarzyć z "zabawą, wolnością i przygodą". Nic dziwnego, że łatwość, z jaką można przekraczać granice licznych krajów, posiadając tylko jeden bilet, od 40 lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Sprzedaż w dalszym ciągu rośnie, a Eurail Group w sprawozdaniu InterRail podsumowującym rok 2011 ogłosiła 2-procentowy wzrost liczby pasażerów.

Aby uczcić ten wynik, Eurail Group oraz należący do niej przewoźnicy kolejowi koncentrują się na promowaniu i świętowaniu 40. urodzin InterRail. Wspólnym celem jest zwiększenie świadomości i wzmocnienie przekazu, że podróże kolejowe z InterRail wciąż są oryginalnym i relaksującym sposobem na odkrywanie Europy.

Wśród działań podejmowanych przez Eurail Group i należących do niej przewoźników kolejowych znajdują się wydarzenia medialne (takie jak to, które ma się odbyć 4 czerwca w Lipsku), pokazy handlowe, przyjęcia jubileuszowe, a także zrealizowanie filmu dokumentalnego oraz zorganizowanie wyścigów bloggerów. Zawody dla bloggerów rozpoczęły w kwietniu, a udział w nich wzięły 2 drużyny. Zadaniem drużyn jest dotarcie do wszystkich wyznaczonych punktów kontrolnych i otrzymanie zadań specjalnych do wykonania, takich jak odnalezienie miejscowego zespołu folkowego i przeprowadzenie z nim wywiadu, nakręcenie o nim filmu i napisanie na jego temat. Drużyny muszą dzielić się swoimi historiami na blogach, a także ukończyć podróż i wrócić do miejsca, z którego wyruszyły, przed upływem 30. dnia ważności biletu. OBB, austriacki przewoźnik kolejowy, wierzy, że będzie to wyjątkowy "rajd kolejowy w najbardziej fascynujących zakątkach Europy". Niech zwycięży najlepsza drużyna!

Bilet InterRail Global Pass jest obecnie ważny w 30 krajach europejskich, zapewniając swobodę większą niż kiedykolwiek wcześniej. Z biegiem lat InterRail Pass został przekształcony w produkt dostępny dla każdego, ponieważ idea podróżowania z jednym biletem ma w sobie pewien urok i fascynuje osoby należące do wszystkich grup wiekowych i demograficznych.

Strona internetowa Eurail Group G.I.E. oraz biuro prasowe: http://www.eurailgroup.org.

Galeria zdjęć Eurail: http://eurail.informationstore.net.

Źródło: Eurail Group G.I.E.

KONTAKT:

Ana Dias e Seixas i Ellie Kingswell

e-mail: pressinfo@eurailgroup.org

tel. +31(0)30-7516-500

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.05.2012, 10:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ