Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Mali piłkarze od połowy kwietnia rywalizują ze sobą w meczach o awans do półfinałów, które na początku czerwca odbędą się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Katowicach, Krakowie i we Wrocławiu. Wszystkie mecze rozgrywane są na specjalnie przygotowanych boiskach "street soccer" przy hipermarketach Real. Dodatkowymi atrakcjami, które organizatorzy zapewniają wszystkim gościom, są różnego rodzaju zabawy i konkursy. Ostatnie turnieje eliminacyjne odbędą się już 26 maja w Kielcach, Częstochowie, Dąbrowie Górniczej i Rzeszowie. 2 i 3 czerwca wszystkich zawodników czekają rozgrywki półfinałowe.
Do wielkiego turnieju finałowego awansuje najlepsza drużyna z każdego meczu półfinałowego - łącznie 6 zespołów w każdej kategorii. Wielki finał rozgrywek, z udziałem Jerzego Dudka, zaplanowany jest na 9 czerwca w Jankach pod Warszawą. Nagrodą główną dla zwycięzców będą bilety na mecze UEFA EURO 2012(TM) sponsorowane przez firmę Hellenic Coca-Cola.
***
Real Junior Cup to sportowe rozgrywki piłkarskie skierowane do dzieci w wieku od 7 do 12 lat pasjonujących się futbolem. Real, jako najbliższy sąsiad, który oferuje wielki wybór produktów w niskich cenach, wspiera również lokalne społeczności i poprzez turniej Real Junior Cup angażuje najmłodszych do aktywności fizycznej. Patronaty nad wydarzeniem objęło kilkanaście gazet regionalnych z całej Polski.
KONTAKT:
Magdalena Kołodziejska
Senior Account Manager
Twenty Four Seven, Agencja PR
tel. (22) 279 11 25
tel. kom. +48 500 134 371
e-mail: magdalena.kolodziejska@247pr.pl
-
Ewa Skalniak
Account Executive
Twenty Four Seven, Agencja PR
tel. (22) 279 11 34
tel. kom. +48 600 969 252
e-mail: ewa.skalniak@247pr.pl
Źródło informacji: Real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka komandytowa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.05.2012, 12:49 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |